PSN: we0wn4y0u
speel het niet zo vaak meer zit met smart te wachten op BLACK OPS
PSN: we0wn4y0u
speel het niet zo vaak meer zit met smart te wachten op BLACK OPS
gelukkig maar bij coco-cola en niet coca cola!:D
hoi jongens!:D
Achja dan maar als BUMP gebruiken!:P
Hoe staat het hiermee ik hoor niks meer?
De film 2012 zag er ook heel goed uit!
Hopen dat we tijd en ruimte kunnen buigen(wat slecht is maar lijkt cool om terug in de tijd te gaan):P
Ik vind de playstation 3 er steeds meer op vooruit gaan heb het niet zo met de XBOX. Maar eerlijk°eerlijk de meest verkochte en waarschijnlijk 1 van de beste spelconsoles ooit de Playstation 2! Qua verkoopaantallen nog nooit overtroffen!:P
Playstaion sony(L)
Ik denk dat wij mensen de wereld stukje voor stukje kapot maken(correct me if i'm wrong), maar natuurlijk is het heerlijk om op deze wereld te leven zou niet weten waar ik anders heen moeT:O
ik ga met wouter mee en alle spellen van de ps3 hebben blueray ondersteuning en alle nieuwe films komen ook op blueray. Waarom betalen voor een online netwerk
Die van cas is zeer vermakend inderdaad en die van alex is een mooi eerbetoon aan cp's grootste leider:D(DOS)en ook mooi.
Die van yoichi heb ik 2x na moeten lezen maar na de 2e x vond ik hem wel goed8-|
Ik wens alle anderen nog veel succes
zeker wel ferhat maakt het alleen saai!:S
wuahauahauahaa geniaaal(xD)(xD)
belg? WIE? WAT? WAAR? haal onze pistolen Nederlandse broeders we schieten de belg van cp af(xD)
(niet racistisch bedoeld gewoon als grap)
joeyb verander topictile in het oude:o dit stata niet:S oude=orignele originele=beste
joeyb is slecht:O
uhmmooi tekst bewerkt er staat gewoon az maar ok:O?
Joey helemaal niet:S ik ben az(A)
MIAUW! voor DOS
ah ok, grappig:D(xD)8-)