Superior ik heb echt medelijden met jou vrouw later:P:$(xD)
Posts by az
-
-
die gek is superior, trouwens langst dat ik ben opgebleven is bijna 75 uur xD daarna hebk heerlijk geslapen!:
-
jah 24uur opblijvne is so chillxD:P
-
haha
goeie aanpak terror xD
-
@Terror hoe weet je of ze verkeerd zijn^^ daar komen ouders meestal moeilijk achter want ze doen zich anders voor
-
Joey ik heb je gefeliciteerd en nog gefeliciteerd terror. je meid wordt snel groot he:P
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 19.09.10 01:40:12:
huwelijksaanbod hoe verzin je het toch!:Perik ik weet nog een leuk woordje waar jij je vast aan ergert: 'onverbeterlijk'(xD)
-
je kleine meid wordt 1:D
-
gestemd op oude!:D
-
aha nu wordt het duidelijker!
-
wuahahahahahahahahahah xD, joeyb gefeliciteerd nog!
-
Superior oke als je nog honger hebt kom je maar hierheen!:P cp iets vernieuwd?:P
-
woopie ja het was knoflooksaus xD en erik je hebt vast wel iets in je koelkastXD
-
ik ken wel turkse pizza en daarvan is de sambal rood en knoflooksaus wit heerlijk gerecht!:P
-
@Ferhat en wrm zou ik de 3 letters NFC niet mogen gebruiken vertel mij dan eens? Ik geef alleen de betekenis van die 3 andere leden? mijn betekenis kan heel wat anders zijn zie je mij ropen dat je noob bent nee dus!
-
nfc= noob ferhat club mensen die tegen ferhat zijn omdat ze hem een noob vinden?
-
heey jannick!:D NFC voor minister president in belgie en nederland!:P
-
ja dat vertelde jij mij dusj a!:D ik meld het maar even dan kan anti NFC met pensioen!
-
en gebruiken en woopie stopt met cp bij 2222 posts laat hem dus even snel posten jongens!:P:$
-
ik zit muziek te luisteren en msn en rukbunker en nadenken en denken wat ik volgend weekend ga doen en heel veel en gebruiken!
-
nee!:P die andere;)