Superior ik dacht dat jij al in dromenland lag? En terror welkom!
Posts by az
-
-
Superior zeer handig!!!
-
Back to the top welkom jongens:P
-
Twitter wordt denk ik niet opgekocht of gaat samenwerken met facebook twitter heeft in 1 jaar een grote inhaalslag gemaakt op facebook. Twitter is ook verwikkelt in allerlei andere site's iedere site heeft wel zijn eigen twitter/facbeook acc. Twitter vs Facebook is het zowat!
-
hey stan deze vraag kan je denk ik beter aan een beheerder stellen?
-
-
XBOX zuigt vind ik en ga nu geen fanboy roepen is gewoon mijn mening en ik wil hem niet eens onderbouwen!:P Ik ga hem de zaterdag na de release halen denk ik:P
-
Ik ga hem zeker alen voor de ps3
-
insaneflame ja maar waarom ineens over de wintertijd laat het gewoon zo! we zijn het al gewend dus!
-
@wat een discussie over een nutteloos onderwerp..... pvv begint al lekker^o)
-
IK ga met lars mee BLIJVEN!
-
Hallo daar zijn we weer!
-
@maviose inderdaad die zijn handig!:P
-
Superior die haters zijn zo dom..... ze geven hem aandacht daar houdt hij/zij van hij/zij is een -knip- om het maar even zo te noemen.+o(
Jannick: Geen gescheld graag.
-
cri ik doelde op het geld van donaties iemand in dit topic begon over donaties aan andere landen via hulporganisaties. Ik bedoel dus dat waarschijnlijk 95% niet aankomt zoals al een keer op tv werd gezegd over het geld voor de tsunami!
-
lhmedia niet de bedoeling maar met hem als hoofdrolspeler kan het niet anders!
-
We zouden gewoon terug moeten naar de 80's and 90's toen had muziek nog betekenis 99,5% van nu niet meer!
-
Het ligt eraan waar ze geld aan kunnen verdienen;)
-
eey rick gefeliciteerd willem en jannick natuurlijk ook. Xreativ helaas dat je afvalt nooit problemen met je gehad!
-
Bij de beheerders of eigenaar?