Posts by az

    De dag van vandaag alles om geld kijk eens naar mobstar.cc en barafranca.nl die zijn groots omdat hun niet zo gierig zijn vendetta is gecloond op die 2 games;) maar dan simpeler deden hun ooit moeilijk nee!!!!

    Citaat

    Dat ze geen stapels inkomsten mis willen lopen snap ik donders goed.

    Maar u hebt een paar scripts gemaakt, dat zegt niet veel, en begin eerst bij spele.nl;) aub want het slaat nergens op:D

    @Killingdevil cp is niet het grootste forum, waarom zouden ze hier beginnen?
    Er zijn vele andere forums die groter zijn en waar het ook vrijgegeven is dus ik snap er niks van;)

    net was het volgensmij nog dat u het spel nooit heeft verkocht;)of hebt wegegeven? u kunt klagen wat u wilt maar spele zit niet bij uw partner programma sorry;)
    Tevens waarom zouden ze dan 2 banditi's hebben criminas en bandias uitleg aub:D

    @12gaming dan zult u bij spele.nl moeten beginnen;), en spele.nl beschikt over een volledige licentie over het banditi script;) als spele.nl eerst verdwijnt zullen wij dat ook doen:D

    Er zijn altijd zulke mensen als onetwogaming, die net als pyro bij de vendetta beweerde dat het illegaal was, dit is echter niet het geval, spele.nl heeft zelf de banditi source gekocht ook als je even goed kijkt bij multiplayer, toen spele.nl het kocht werd daarvoor al een clone vrijgegeven waar allen de layout illegaal van is;) zodra je die verandert is er geen probleem;)

    Een chip zou idd makkelijk gekloond kunnen worden, maar niels ze hebben veel betre beveiliging dan de magneetstrip;)

    Citaat

    Een chip zou ook makkelijk gekloond kunnen worden maar goed.


    Er was een bedrijf (naam even kwijt) die voor een vingerafdruk tevens controleerde of de vinger warmte afgaf (dus het afhakken van iemands vinger kon dus niet meer).

    ze gaan daarom ook nieuwe bankpassen maken de komende jaren in heel nederland, met een chip erin de magneetstrip zal dus verdwijnen en het scimmen hopelijk ook;) de ing heeft het al geprobeerd en het werkte voor 75% nog paar aanpassingen en hupsakee
    weg magneetstrip:D

    stuur mij even een pm met uw msn en ik zal het u daar uitgebreid uitleggen, portfolio onder voorbehoud.

    1: misschien gewoon cash indien het niet erg hoog is;)
    2: leuke opties die spelers kansen geven om geld te verdienen en waardoor ze zich niet gaan vervelen, zoals de vendetta waar het simpel is zoals misdaad en auto stelen en dan wachten tot de tijd verstreken is.


    Ik wil ook wel helpen;) als scripter
    MVG AZ

    Geachte leden van Criminalspoint.nl/com,
    Ik ben bezig met een linkpartners site die geheel gratis is wat wij ervoor terugvragen is een duidelijke teruglink en/of een banner, het is een leuk concept.


    wij vragen nu dus ook wie wilt er mee doen?
    De linkpartners veranderen iedere week, het zou ook leuk zijn als criminalspoint.nl zich aanmeld;).


    Het is mogelijk een banner te laten plaatsen of tekstlink.



    bij voorbaat dank het levert ons namelijk veel bezoekers op hopen wij d.m.v de teruglinks.
    (a)

    Citaat

    ja weet het, maar je kan je reactie niet verwijderen, en ik was aan het typen terwijl het er niet stond en toen deet ik plaats reactie ...
    sorry hiervoor :o


    Oke, geeft niet;) maar zou je nu wel ontopic willen blijven;)

    Jah idd alleen heb ik niet de vaste hand om te designen zeg maar, ik stel het wel op prijs als iemand zich aanbied ik onderhandel dan over de prijs met diegene.(a)