Posts by az

    Wij zijn nog opzoek naar blogwriters ook zoeken wij nog een paar beheerders voor de categorieën.


    voor beheerder geldt een minimumleeftijd van: 15/16 jaar, het kan zijn dat je bijna 16 bent dan kunnen wij een uitzondering maken.

    is dat niet een basis van webtiger?


    Edit: maar tot nu toe is het nog niet veelbelovend, misschien nog wat extra's toevoegen

    Rating 7,5/10
    Pluspunten:Kleuren
    Minpunten:Je login menu, je menu zelf en je header
    Tips:Misschien een leuke cartoon erbij en een mooiere header en login menu?
    Geschatte waarde:Kan ik niet zeggen.

    Verhaal
    Ik ga een gamingblog starten, nu is aan jullie de vraag wie houdt zich wel eens bezig met gamen op welke spelconsole dan ook en wil je schrijver worden?
    Uiteraard komt er een beheerder in elke categorie zodat, de writers niet zonder controle komen te staan.


    Eisen
    Je dient AN te beheersen en er is een minimumleeftijd van 13 jaar.


    Verdiensten
    Dit is geheel vrijwillig ik kan jullie wel gratis advertentieruimte aanbieden in de posts.
    Door middel van een banner.
    Na een tijdje als de blog goed loopt en er d.m.v advertenties wat geld in stroomt zullen wij uiteraard alles betalen aan de blogwriters.


    Bij voorbaat dank, Az


    ps: mocht er enig onduidelijkheid zijn dan hoor ik dat het liefst via een privébericht en niet in het topic zelf dat zorgt alleen voor off-topic gezeik.

    hij is zeer netjes, maar misschien andere kleuren ik weet niet of zo'n een type rood wel bij een hotel game past en idee is inderdaad origineel.
    Ik hoop dat je veel leden trekt en dan je kan concurreren met hotpnia en habbo.
    M.v.G AZ

    idd zoals lhmedia als zegt misschien even bellen en anders nog maal proberen te mailen en op te vragen, ik zelf heb dit probleem nog nooit eerder gehad.

    Formule 1
    nieuws(niels)
    Game(freakie78)
    Voetbal


    Formule1 is zeer gewild, want er zijn er zeer weinig van.
    Voetbal is helemaal top vele liefhebbers en het WK2010 komt er weer aan;)

    Wat is er zo erg aan nadoen, gangstawar brengt een versie uit en timD dan kan je ze vergelijken na de 1e versie kunnen ze misschien iets samen doen. N
    adoen gebeurt de dag van vandaag zo vaak, en timD heeft niet als enige de mogelijkheid een OS uit te brengen van de Criminolz source.


    Veel succes Gangstawar ik wil je graag helpen.