Posts by az

het zijn maar 45 bezoekers heb je daar bewijs voor nodig? Het is nog niet veel ik laat wel statistieken zien als reclame camapagne voltooid is ok maar u kunt nu alvast goedkoop! advertendtieruimte huren!

Te koop advertentieruimte op 2 manieren.

1: Banner in posts(per post 1 banner van je site voor 5 cent)
    2: Tekstlink in posts(per post 1 tekstlink van je site voor 1 cent)

De adverteerder bepaalt zelf hoeveel posts hij koopt en op welke datum hij ze gebruikt.

Verplaatsen van Datum is niet mogelijk!

Desbetreffende site http://www.gamerpoint.nl
    unieke bezoekers per dag: circa 45+ na reclame campagne verwachting 300+

Dit is een namaak, zover ik weet is torncity niet met hooligans en deze wel en is dit dus niet strafbaar aangezien ze niks gestolen hebben maar gewoon zelf gescript:O?

Zeer goede game, met de juiste promotie kan je zeker 200+ leden online krijgen.
    Voordeel(spel is in engels)
    nadeel:Lelijke layout van binnen wat beetje afschrikt.

Zoals Montblanc al zegt: wij zijn opzoek naar nog een paar blogwriters en een paar beheerders voor de categorieën, mis deze kans niet.

dan wordt er van je verwacht dat je een artikelen post en controleert of de artikelen van de mensen die onder jouw gezag staan goed zijn en indien ze fout zijn verbeter je ze.

veel succes op school.
    de een na de ander stapt op, het duurt niet lng of darsstar stapt ook op en rens staat er weer alleen voor.

flatliner pm me voor informatie en 1 spel is natuurlijk niet genoeg maar zou wel helpen:D, het zou fijn zijn als je een vaste schrijver werd voor de pc categorie ofzo?

Verhaal
    Ik ga een gamingblog starten, nu is aan jullie de vraag wie houdt zich wel eens bezig met gamen op welke spelconsole dan ook en wil je schrijver of beheerder worden?
    Uiteraard komt er een beheerder in elke categorie zodat, de writers niet zonder controle komen te staan.

Eisen

Je dient Algemeen Nederlands te beheersen en er is een minimumleeftijd van 13 jaar.

Verdiensten
    Dit is geheel vrijwillig ik kan jullie wel gratis advertentieruimte aanbieden in de posts.
    Door middel van een banner.
    Na een tijdje als de blog goed loopt en er d.m.v advertenties wat geld in stroomt zullen wij uiteraard alles betalen aan de blogwriters.

Vorrbeeld
    http://www.gamerpoint.nl
    Bij voorbaat dank, Az

ps: mocht er enig onduidelijkheid zijn dan hoor ik dat het liefst via een privébericht en niet in het topic zelf dat zorgt alleen voor off-topic gezeik.

aanleiding nieuwe topic: oude topic zat vol met offtopic.
    nu graag alleen ontopic reacties!

Toestemming: Darsstar(dos)

hij is inderdaad wat langzaam maar ik heb de host al gesproken ze zijn bezig met onderhoud.

Zijn er nog blogwirters /beheerders aanwezig hier eisen staan in bovennstaande post melden in topic en pb aub.