oke fijn dat het je bevalt nog meer kopers?
Posts by az
-
-
maar heel anders vergelijk ze maar lars!;)
(ik stop met deze eindeloze discussie net als windows vs mac)
Mijn mening gaat uit naar PSP(1000,2000,3000&GO) -
jah, maar dein die spellen zijn niet zoals de playstation portable spellen?(denk eens even logisch en gezond na)!
-
de mijne naar de psp, je kan er gemakkelijk muziek mee luisteren, de ipdo touch is alleen mooier, dunner en heeft meer opties voor de muziek!!
ook kan je op psp go op het internet enz!!!
-
een psp go, je kan er het zelfde mee als de ipdo tocuh alleen moet je wel de spellen kopen!
hij heeft groter beeldscherm en ook goed geluid! -
Gerben nee helaas het is only .psd bijgeleverd in de map!
Slicer is zo te vinden!
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 20.10.09 19:50:45:
Zijn er nog mensen geinteresserd? -
Ik verkoop een outgame layout.
gemaakt door: KyleM, ik mag hem verkopen van hem voor ons nieuwe project we hebben daar geld voor nodig.
Preview:
http://drugsinc.nl/maffiakopie.jpgDownloadlink:
http://drugsinc.nl/download.html
Only: .PSDMvG Ravi(az)
ps: hij kost 1,50.
waarom zo goedkoop: Voor de beginners en voor de mensen die niet veel geld willen uitgeven![b]Geen offtopic reacties wordt direct gemeld[/b}
(het is hier geen theekransje) -
crimeinc.nl is wel een mooi spel;)
-
-
-
-
-
kijk in vendetta en probeer om te bouwen ombouwen is ook een leermethode van php!
-
dwcompany?
dein web company -
Ik ken mitch erg goed, hij heeft nog niemand belazert, eerst met bewijzen komen dan kunnen wij het geloven het is een eerlijke jongen die zijn ervaring omhoog wilt doen!
-
Hallo allemaal,
Het lijkt voor sommige mensen erg moeilijk te zijn zonder beledigingen een gezellig forumspelletje te spelen hier. We proberen het nog een keer.
Voor de nieuwkomers:
Het is de bedoeling een goed lopend verhaal te maken van de reacties die anderen maken. Het onderdeel van het verhaal mag niet meer dan 3 woorden bevatten. (Een onderdeel met meer of minder woorden mag worden genegeerd).Als dit topic nu nog weer het middelpunt van beledigingen wordt, kun je rekenen op een flinke, bitterzoete ban. Zodra we persoonlijk blijken te moeten worden, is het een kwestie van je voorganger negeren.
Veel plezier!
Dit topic is gestart door "Fold"
Het begin van het verhaal luidt:
terrecht bij de.... -
chinees en kwamen
-
die geen tijd
-
jah dat snap ik Dein, wou alleen wat meer informatie en bedankt:D
-
Wanneer denken jullie de finalisten/officiële winnaar bekend te maken?