@dos top gedaan en top aangevraagd Willem.
Posts by az
-
-
uhm, beste maillet het stond al in het topic na jouw 1e aanvraag.
-
ik heb het niet net toegevoegd al zeker 20 min terug:S, jammer dat je interesse vervliegt.
-
als u goed kijkt staat er duidelijk in begintopic hostings lopen tot eind september 2010
-
zonder script? zoja geaccepteerd
-
@niks aangezien die licentie normaal 30 euro kost en ik hem hier voor al 50% wegdoe dus ik ga niet jouw bod accepteren.
je gamerpoint.nl is geaccepteerd. -
gamerpoint .nl genoteed.
@db maffia ferhat had al 5 euro:o met licensie is 15 euro extra:s dus kom je op 20 euro:o en geen 10:S -
Ik speel graag games(alle genres) voor ontspanning, sfeer en vooral omdat ze leuk zijn en je bezighouden.
Ook zijn bepaalde games zeer mooi uitgerust met schitterende opties waardoor ze unieker worden en hebben ze ook mooie graphics(wat aandacht trekt).Het is leuk omdat ieder spel uniek features heeft en zo de concurrent voorblijft, en dat is de aanleiding dat de concurrent beter wordt waardoor het spel zich nog beter gaat maken(nieuwe versie).
Het is ook zeer leuk aangezien elk spel uniek is in zijn soort rave, first-person-shooter, strategisch en criminal/maffia.M.V.G Az(ravi)
-
bod genoteerd.
-
Gamerpoint.nl
ik verkoop hierbij: gamerpoint.nl
Er draait standaard wordpress op dus vandaar alleen domein+hostinggehost bij: webreus.nl
beginbod: 5 euro
buynow: 40 euro
opbieden met 50eurocent tot 1euroVeiling eindigt 24 uur na laatste bod.
mijntube.nl
ik verkoop hierbij: mijntube.nl
Er kan een licensie van phpsugar(youtube clone, niet zo simpel als die free2download clone.) bij geleverd worden dat kost 15 euro extra.gehost bij: webreus.nl
beginbod: 5 euro
buynow: 40 euro
opbieden met 50eurocent tot 1euroVeiling eindigt 24 uur na laatste bod.
Betalingsmogelijkheden: overschrijving en heel misschien wallie.
Beide hosts lopen tot eind septembe 2010.
-
Gefeliciteerd Lodewijk, ik herken je nog wel.
WELCOME BACK!!
-
:slotje:
illegale verkoop check voorwaarden rpgbunny.com -
dat weten we niet en zal hij ook niet vertellen,l hij wilt laten checken hoe standaard hij is?????, dus zeur niet en gewoon geen aandacht aan besteden.
-
@db maffia als hij er nou een cms, blog omheen bouwt zou hij het wel een check mogen noemen, en dit is ook een check, aangezien hij een script online heeft!
-
janstee ik wil ook wel mod worden;).
onderwerp: feesten ---> clubs, discussie
--->=subonderwerp -
het is een layout die free te downloaden is niet en het is gewoon phpbb3 niet?
Tip: Het kan een succes worden als je veel promoot en heel wat aanpast;) en ook een cms of blog eromheen bouwt.
-
download osvendetta 1.6, en bewerk die helemaal goed /inlcudeconfig.php of gegevens.php, en je site werkt en dan zelf met php kennis unbuggen enz!
-
ik kan je een layout verkopen? maffia outgame?
-
segway, prive jet, hovercraft, tank, gepansterde auto, bus, vrachtwagen
-
klopt;) liberty leer lezen aub!