zou je wat meer specificaties van die 3e generatie maffiagame kunnen vrijgeven?
Posts by az
-
-
wat ik mij afvraag op welke doelgroep richt je je, en zal het een succes worden?
Verder mooie outgame voor dusver....
To be continued
-
Gefeliciteerd Pim A.K.A Terrorsheep
-
Gefeliciteerd Lodewijk!
-
ik heb ook ook nog invites;) ik doe niks met me punten dus:S
-
dat van de maand klinkt geloofwaardiger dan week inderdaad.
-
jannick hun zijn naar mijn zien dochterbedrijf van pemp, en pemp is oplichterij als je iets koopt voor een bedrag zouden hun er geen winst meer op mogen maken behalve met de verkoop en niet van jouw klanten niet:S?
-
jah en geen cammora v5:S,
[offtopic]Wat een noobs tegenwoordig hier, waar zijn de tijden van mitch en anton toen het hier nog van hoog niveau was![/offtopic] -
jah, ze stelen de helft van je winst maar als je nou een nieuwe belservice erin zet? dan kunnen hun niks meer stelen en verder zijn de scripts gepkt en verbetrd uit opensources.(kan jij vast zelf ook)?
-
camorra is nooit vrijgegeven dus topic kan slotje krijgen!
-
ja nou, dan kunnen ze toch wel iedere week bijvullen as het 15 Oktober start dat is dus al geweest:S
-
sitedeals staat een soort van cms profielenscript met php en oop frameworkd.
-
Wat staat er op de site dan?
-
idealgame.nl van gamoking?:O, gamoking=micasa=pemp:O, idealgame lijkt me te vertrouwen, maar dan kan je ook wel rpgbunny.com nemen denk ik zo:O?
-
-
idd cb-productiosn hun werken niet met 24 uur dus 1 dag ze werken met echte 24 uur en geen seconde eerder.
-
nee niet echt, ik kreeg mijn 2 punten wel gewoon:O
-
:O oke bedankt rickvbeek:D even elke dag erop kijken.
-
iedere echt iedere week of 1x per maand?, en zou fijn zijn heb heel wat punten en wil iets bestellen:D
-