ik vind het zielig dat er zulke mensen rondlopen
MEISJES zijn ook mensen zoals hun,jij en ik en verdienen dan ook het zelfde respect als alle andere mensen, mensen die zo zielig zijn verdienen echter geen respect.
Posts by az
-
-
Alex in het echt wel, maar dein bedoelt van Open-Source?
-
-
-
-
@Je hoeft niet altijd uniek te zijn er zijn zoveel crime games en toch zijn er heel wat grootte.
d.m.v de juiste aanpak, promotie en een goede crew ook speelt je site een grote rol naar wie richt je je? je plan een goede site heb je zeker een paar maanden werk aan. -
@Automatic, waarom gaat het altijd om verdiensten als jij je uitgaven per maand terugverdient is dat genoeg i.p.v altijd winst draaien:S. Hij wilt nuttig zijn voor de internetmaatschappij.
-
-
K.Rens, ik heb daar zelf ook laatst geadverteerd en het bleek mtoch dat er na 1 dag al zon 75 leden bij waren waarvan zeker 50% actief mee aan het spelen was, dus het kan wel 40%minder zijn maar het is nog steeds heeeeeel veel.
-
Schade Deutschalnd alles ist vorbei alles ist vobei alles ist vorbei........ Zeer zwak van de duitsers idd.(Ze weten niet meer wat ze moeten doen i.p.v dat ze zich gaan richten op zwaardere dingen ind eze tijd zoals de recessie en hun bestuur zelf gaan ze moeilijk lopen doen om google:S)
-
-
nog 9 hierzo:D
-
nee ze houden altijd wat apart voor z-listers.
-
Daride(Vincent) die was beheerder van criminalspoint on der
Anton en Mitch, hij interesseert zich niet meer in crimegames vertelde hij mij. Hij wilt zich richten op andere dingen, wat vertelde hij nog niet. -
Dein ik kijk nog even of ik hem hier deel, en sc sripting jij kan lezen!:D
-
ik zal eens kijken:O aangezien ik hem zelf ook gekocht hebt hij staat op de laptop dus;)
-
ook maar veel verkopen hem ik heb hem ook ergens liggen:P
-
Hij is niet te downloaden, iemand verkocht deze en zo is het in een kringloop blijven doorverkopen.
-
oke dus gewoen pascal is de echte naam:D
-
@stan dat is vast brabants voor Gewoon ofzo:P