Posts by az
-
-
zo jammer:9 R.i.P Albert Heijn maar je zult altijd door leven(A)
-
-
@lars als ik jou was zou ik gewoon vendetta aanhouden. Als Vendetta af is miss een nieuwe unieke maar vendetta is al redelijk bekend dus als je die zou unbuggen etc slaat het denk ik wel aan.
-
-
Willem ok kan jij aan krens vragen of hij een uitgebreide statistieken topic kan maken waarbij alles zichtbaar is meeste dit meeste dat etc? Er was volgens mij al ooit eens zo een topic maar die is verouderd.
-
Baard miss is de counter van cp kapot maak jij hem even?
-
-
nou nee dan moeten er en nog 2448 bij xD
-
Jerre als je goed nakijkt kom je toch al snel bij grote spellen die het ook werkelijk uitdelen.
-
@baar ja goed gezegd: WAS:P
-
-
Joshua jij kan er ook bij:D
-
ik denk rahl+al zijn andere accounts xD was er niet al een statistieken topic. En wohoe ik ben de grootste spammer van cp:D
-
Joshua dan plaats je in dat ronde gat de speakers?:P kan hij er niet doorkijken(xD)of je hangt gewoon speakers door je kamer?:P
-
Joshua je kan ook een setje speakers in je kamer zetten:D:P ingebouwd in de muur ofzo xD?
-
veel succes robin;):cheer:
-
@jg er zijn zoveel mensen <20 die iets speciaals doen maar daar maken wij ook geen topic over-.-
-
en moet hier een speciaal topic over geopend worden alleen omdat hij ook in Drenthe woont??? er zijn zoveel mensen die iets speciaals doen als ze jong zijn;)
-
@svg we wachten 365 dagen per jaar dusja dit kan er ook wel bij xD