Posts by Liberty

Citaat van larsisgoed9

Ik heb al verschillende PB's en Mails gehad, dat mensen jullie irritant vinden, en mij aardig (omdat ik ze in elk geval nog help!)

[offtopic]HAHAHAHAHAHAHA[/offtopic]

Ik zal het wel willen doen, als je me plaatjes kan geven van die knakkers die erop staan. Het is dan wel een namaak, ok?

Ik ben enorm afgevallen, ik ben nu 13 en weeg minder dan dat ik woog op me 11e. Ik ga elke avond na het eten een stukje fietsen.
    Drink vaak light drankjes, helpt enorm. Als je energy drinkt, neem de blauwe monster. Wel wat duurder, maar het zijn maar 20 caloriën.
    Voor de rest - Dein is het denkpatroon(a).
    Drink altijd meer dan dat je eet, is ook beter voor je ontlasting en dan heb je ook minder kans op een leverontsteking.

Citaat van Diester

dat vernieuwd de hele pagina, niet dat kleine stukje.

Ik weet dat Ajax JavaScript is, ik bedoelde met java natuurlijk javascript. Beetje chagrijnig?
    Ja, ik heb op google gekeken maar kom er niet uit.
    Wel, het is toch een vraag of iemand dat kan doen voor me?
    Misschien vanavond wat vroeger naar bed, nietwaar?
    Je brand altijd andere mensen (onaardig) af.

Kan iemand me een script sturen (kant en klaar) dat het onderstaande script om de 3 seconden verieuwd?

Ik wil niet veel veranderen, misschien een scriptje in de head, niet al te veel!

Citaat van retefreter

amai ook rap op u tenen getrapt xD dit was geen neerhalende bericht fzow hoor

Ik snap er niks van:S

[offtopic]Ik eet een reet het liefst met pindakaas en jam, jij?[/offtopic]

Ik heb een prachtige crime layout!(al eerder laten checken)

De verkoop gaat via TBforum!
    Dit is de link: ** insert link here **

Ik maak hier geen veiling om het overzichtelijker te houden!

Wie heeft een Jouw-Maffianaam script?
    Het zit standard bij elk PWYL spel, en ik vind hem wel leuk.

Zal fijn zijn als iemand hem bij downloads wilt toevoegen, is namelijk een leuk script.

Je bent me voor. Ik vind dat Jesse wel een donatie verdiend.

Jesse, ik stuur je mijn MSN, zodat we wat kunnen kwebbelen, en dat ik je een donatie kan geven:).

Verdien je wel.

Gegroet, Liberty.

'Door jouw systeem'?

Gewoon Mollie. Noem het niet 'jullie systeem'.

Heb wel interesse, maar ik kan toch gewoon mijn banner plaatsen via 'jullie systeem'?

Ik heb een layout gemaakt. In eerste instantie puur voor verkoop, maar ik vond hem leuk dus heb hem naar me scripter/baser gestuurd en hij heeft hem gebased. Ik wacht nog op Bandiet, en dan zal de layout in verkoop gaan.:) Ik heb er meteen een 'portal-pagina' bijgemaakt. Let er maar niet te veel op. Nou, ik hou op met praten want dat gaat te lang duren. Zeg niet van lelijk, maar zeg dan ook waarom. Zeg ook wat je mooi vind, dat houd ik dat erin(en onthoud ik voor latere designs)

Hier is hij te vinden.

Met vriendelijke groet,

Liberty.

Wat stellen jullie je aan!
    En Drona, misschien ligt het gewoon aan jou, slecht geweten misschien?

En SwatCrime, het is Jesse's eigen layout van CrimeXL, mag gewoon gebruikt worden dus, is Jesse's eigendom.

Veel geluk met je Criminolz, poepsource.
    Je reputatie word zeker groter. Positief? Nee.

Heb een keer respect voor iemand! Ik kan niet begrijpen dat je iemand die gratis heel veel werk doet voor ons, zo afkraakt.

Kunnen jullie Ruby?
    Zo ja, kunnen jullie een simpel stukje script hieronder plaatsen + de uitwerking?
    Mijn oom werkt bij een hostingbedrijfje, en mijn nichtje was jarig en we hadden het erover. Hij zij dat Ruby de scripttaal van de toekomst is en zelfs sterker is dan perl en php.
    Ik zal eerlijk gezegt niet eens de extentie weten van een ruby bestand en hoe je het opend.
    (<?ruby of <script type="ruby">?)

Lijkt me wel leuk om over een andere scripttaal te praten dan altijd dat php, javascript enzo...

Met vriendelijke groet,
    Liberty.