Posts by thexerox

Citaat van VonDutch

scarface
    Dat je windows haat is duidelijk, maar om het een crashende os te noemen onzin!

Draai Windows 7 al 2 jaar zonder ook maar 1 fout of crash te hebben gehad.

Ik ben geen windowsfan, maar ik heb al heel wat macbooks zien crachen. De persoon die ermee werkt zorgt meestal dat hij crasht, niet het OS zelf.

Met alle respect toch even offtopic reageren.
    Regel 8 & 9 zijn wel echt gigantisch overbodig en duiden erop dat je niet veel kennis hebt van php/scripten. Je kan je beter eerst wat verdiepen in deze materie voor dat je jezelf gaat aanbieden. :) Dit werk wil echt niemand :)

Citaat van habib10

Misschien ook dat je punten die je hebt verdient kunt uitgeven?

Dat is idd een goed idee. Maar aan wat zou je die kunnen uitgeven?

Bedankt allemaal voor jullie feedback!

De mobiele versie is nog niet klaar, voorlopig wordt je nu doorverwezen naar de standaard versie. (De Omleiding zou moeten opgelost zijn!)

Beste leden,

Het heeft even geduurd, maar nu is het eindelijk zover! De eerste officiële beta versie van Name The Fish is uit!

Deze eerste beta versie is te vinden via http://beta.namethefish.com/

Name The Fish is een text-based namen spel waarbij de spelers de naam van de vis moeten veranderen. Hiervoor krijgen ze punten om zo hoog mogelijk te geraken in het klassement. Het spel zit vol speciale beloningen en grappige afbeeldingen.

Graag had ik op deze eerste beta versie wat commentaar van jullie.

Alvast bedankt! :)

:cheer:

Citaat van Ferhat.Remory

inbouwen algemeen 20 / uur

Als de source goed is gescript, dan zou dit maar een 2 tal uur in beslag mogen nemen. Als de source is gescript zoals de gemiddelde criminals site, dan kom je idd al snel aan 20u ...

de bedoeling is dan ook niet meteen om winst te maken. kosten ga ik proberen te dragen door middel van donaties. in de toekomst gaat het wss ook een opensource project worden.

Citaat van Cas

Even snelle feedback, leuke website, grappig concept (grappig niet goed).

Echter is de vis nog steeds verschrikkelijk getekend.

Ik ben nog steeds op zoek naar een beter vis. Verschillende contacten van mij zijn er mee bezig; de vis ziet er binnenkort wss dus veel beter uit. :) + wat bedoel je met (grappig niet goed)?

Bedankt voor je feedback

De ontwikkeling is te volgen via blog.namethefish.com :)

Citaat van Guitar

Hallo Tim,

Wat wou je met dit domein gaan doen?

Mvg, Ymen

Ik wou er een receptensite voor studenten op kot van maken. Ook met goedkope restaurant en dergelijke...

Beste leden,

Hierbij verkoop ik mijn domeinnaam studentenkost.be.
    Ik had hem gekocht voor een project, maar dit is niet doorgegaan.
    Gehost bij Versio tot 01-01-2013

Starbod: 1,00 euro
    Opbieden met 1,00

Buy Now: 12 euro

Betalen via paypal
    Veilig stopt 24u na het laatste bod

Groeten,
    Tim

Hij is back on. Had zonder het te beseffen een loop gemaakt met requests naar een andere server. Is dus wel degelijk mijn fout. Excuses :)

Citaat van jopitan

Maar wat kun je uiteindelijk met die punten?

Momenteel alleen hoger graken op het scorebord; Later kan je er mss prijzen mee winnen.

Citaat van jopitan

Wat is eigenlijk het praktische nut van deze website? Kun je er iets mee of is het alleen maar iets dat je doet als je echt verder niks meer te doen hebt.

Er is geen praktische nut nee. Het is een soort minigame waar je punten mee kan verdienen.