Is er hier ondertussen nog iemand? :p
Posts by thexerox
-
-
Het is gewoon belangrijk dat je onthoud dat je garantie KAN wegvallen. Meestal is dit niet (zoals eerder vermeld), maar je moet je er dus van bewust zijn dat het kan tegenslagen.
-
Wel flinke bump dit
Maak ik dan maar meteen gebruik van, is het niet zo dat indien je root of ROM gebruikt dat je dan je garantie verliest?
Is erg afhankelijk van merk tot merk.
HTC biedt bijvoorbeeld een bootunlocker aan voor heel wat toestellen, maar garandeer idd niet meer dat je nog garantie hebt. Binnen je garantie rooten of van rom veranderen is dus niet aan te raden. -
Voorlopig gebruik ik nog de STOCKrom op mijn HTC ONE V.
Zolang hij in garantie is probeer ik hem niet teveel te tweaken.In de toekomst toch eens uitkijken naar een custom ROM; Iemand goede ervaringen met custom ROMs voor een HTC ONE V?
-
veel succes!
-
Ziet er zeker heel leuk uit! Nog even wennen, maar komt wel goed!
-
Hangt er vanaf welk type Smartphone je hebt. Mss bestaat er wel een custom rom voor. Voor gewone gsm's zowiezo niet...
-
Ik ben benieuwd!
-
ghostery gebruik ik al een tijd en die werkt erg goed!
-
Laura @Fils Het lijkt me idd sterk dat ze hiervoor de gebruikers laten opdraaien. Deze lek heeft hun image wss heel wat schade toegebracht. Om dan een betalende update uit te brengen is nogal gewaagd... Patch zal idd snel beschikbaar zijn!
-
Alle man, zo een relatief groot project, en zo slecht beveiligd. Een schande!
-
-
thexeroxprojects.be 90/100
rumoldus.be 87/100
beta.namethefish.com 77/100 -
Citaat van Laura
Beste OzziePHP,
Door je CSS te minimizen wordt de hele site sneller geladen de eerste keer als deze wordt bezocht. Daarna is de CSS gecached en blijft het snel.
Ik heb het met snelheid niet over lees snelheid, maar over snelheid van het verzenden naar de bezoeker van je site.
En dit maakt wel degelijk een groot verschil als je css slecht is gemaakt.Groetjes,
Laura
xHelemaal mee eens!
-
Citaat van ozziePHP
Dat klopt niet helemaal html5 is gemakelijk zeker als je al html gewoon kent. Ik zal zo even dit verbeteren met html 5 gebruik.
Edit:
PHP
Toon Meer<?php session_start(); if(isset($_POST['myusername'])){ //start your connection to the database first!!! $myusername=mysql_real_escape_string(stripslashes($_POST['myusername'])); $encrypted_mypassword=md5($_POST['mypassword']); $sql="SELECT 1 FROM stamperz_users WHERE user_email='".$myusername."' and user_wachtwoord='".$encrypted_mypassword."' LIMIT 1"; $result=mysql_query($sql) or die(mysql_error()); // Mysql_num_row is counting table row $count=mysql_num_rows($result) or die(mysql_error()); if($count==1){ $_SESSION['myusername'] =$myusername; $_SESSION['mypassword'] =$encrypted_mypassword; header("location:login_succes.php"); } else { echo "Je hebt foute gegevens ingevoerd! Probeer het nogmaals"; } }else{ echo¨ <!doctype html> <html> <head> <meta charset="UTF-8" /> </head> <body> <strong> Inloggen </strong> <form action=¨post.php¨> Gebruikersnaam : <input type=¨text¨ name=¨Gebruikersnaam¨ /> Wachtwoord : <input type=¨password¨ name=¨Password¨ /> <input type=¨submit¨ value=¨Login¨ /> </body> </html> ¨; } ?>
U moet nog wel de opmaak even verbeteren dit is gewoon simpel + form action moet worden veranderd ! Dit heb ik zo geschreven dat je 2 aparte file´s krijgt.Waarom zou je daarvoor HTML5 moeten gebruiken? Je gebruikt geen enkele toegevoegde waarde van HTML5. Buiten het feit dat je geen doctype aangeeft (wat overgens niet meer moet in HTML5 en dus klopt).
Op zich is het idd niet slecht dat je als beginner de dag van vandaag meteen met HTML5 start, maar zoals ik al eerder zei is dit voor dit specifieke script niet echt nodig. :cheer:
-
scarface mss is het handig dat je uitlegt wat je juist veranderd hebt. Zo kan iedereen volgen zonder telkens het hele script te moeten gaan nakijken
-
-
probeer eens zonder dit teken `
Zorgt vaak voor problemen ... -
1. Duitsland
2. Spanje
3. Denemarken
4. Tsjechië -