Comodo internet security pack
Posts by thexerox
-
-
Ervaren OOP scripters gezocht!
allo Criminalspoint leden,Ik ben op zoek naar ervaren PHP scripters voor het opzetten van een nieuw uniek spel. (Eventmania) Voor meer info over het concept of bij interesse, stuur me een pb voor msn.
Edit:
Blijkbaar was het bovenstaande niet echt duidelijk. Ik ben dus opzoek naar MEDESCRIPTERS die samen in team (incl. mezelf) willen scripten. Het volledige game wordt OOP gescript. OOP ervaring in PHP is dus vereist!Voor de duidelijkheid, het game gaat niet over vliegtuigen (zoals planemania) maar over het organiseren van een evenement. Eventmania is trouwens maar een voorlopige naam; Nu definitief!!!!
Begin ook niet meteen over een vergoeding, want dan hoef je niet te reageren. We starten met een team ZONDER budget, enkel met een goedkope server van mezelf. Wanneer de website definitief online gaat worden de !winsten! verdeeld onder het team. Dit zullen we dan ook tijdig op papier zetten.
Als je intresse hebt, stuur me dan een PB of reageer op topic!
Edit 2:
De pre-beta is reeds online. (www.eventmania.be) -
Bever het is webdEsign en niet webdIsign
-
De indeling van de site zit goed maar is niet erg origineel.
Persoonlijk zou ik het iets strakker doen. Gebruik bijvoorbeeld een groote banner in het midden; Afbeeldingen of bewegende beelden trekken namelijk aan.
De kleur zijn echt niet mooi. Ze passen niet bij elkaar en zijn totaal niet WEB 2.0 laat staan 3.0.
Het muisje is mooi, mits anders kleuren en zoals cas reeds zei minder effecten.Tips op een rijtje:
- Gebruik andere kleuren
- Gebruik aantrekkelijke afbeeldingen
- Geef het muisje een andere kleur
- Verander de indeling lichtjesDeze layout heeft voor mij dan ook geen waarde.
Cijfer: 2/10 -
-
-
Maak er toch een class van
Gaat je later veel meer plezier aan hebben! -
De methode van K.Rens is de makkelijkste (naar wat ik kan afleiden wat je wil doen)
Als je deze methode gebruikt krijg je als resultaat:Zoals NielsB het doet gaat het ook; Wat je dan moet doen in de tpl file is hetvolgende:
PHP
Toon Meer<html> <head></head> <body> ... {content.sda} <br /> {content.test} ... </body> </html>
Dit geeft als resultaat:
Hopelijk ben je hier iets mee
-
Ik wil hem wel voor je slicen
-
Kan je eens beter uitleggen wat je net wil ?
-
Mooi systeempje!
-
De div voor div#header hoeft idd niet, maar is in dit geval wel handig. Nu kan je de id 'header' enkel binnen een div gebruiken. Als je #header in je css plaatst kan je de id overal gebruiken (zoals bv in een span of table).
Volgens mij ligt de fout bij
width: 698;de px zijn daar crusiaal
dus het wordt
width: 698px;
-
Pluspunten: Afrondingen
Minpunten: Vrij "Standaard" -> Niet origineel
Kan beter: Beter logo & kleuren
Waarde psd: 6/10:slotje: -
Ik vind het font persoonlijk slecht leesbaar. Kijk eens op dafont.com voor een beter font
-
check http://www.colourlovers.com/ eens
-
Iets als dit:
(Je moet nog wel zelf even in DB een tabel aanmaken voor de loten.)PHP
Toon Meer<?php $kleinste_lot = mysql_query("SELECT * FROM loten ORDER BY id DESC LIMIT 1"); $grootste_lot = mysql_query("SELECT * FROM loten ORDER BY id LIMIT 1"); $prijs_1 = rand($kleinste_lot,$grootste_lot); $prijs_2 = rand($kleinste_lot,$grootste_lot); $prijs_3 = rand($kleinste_lot,$grootste_lot); $count = 0; while($prijs_1 != $prijs_2 && $prijs_1 != $prijs_3 && $prijs_3 != $prijs_2 && $count < 1){ // DOE IETS MET PRIJZEN $count++; } ?>
-
Post even wat meer code, want met dit ben ik niet veel
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.07.10 23:02:04:
Je zou er natuurlijk ook voor kunnen zorgen dat elk ticket dat gekocht wordt een unieke ID krijgt. Dan laat je er een random overgaan die 3 personen selecteert. Dan is het systeem zoals een echte loterij, en dan maakt het niet uit hoeveel loten je gekocht hebt. Zal ik zo even een script voor je schrijven? -
-
Your maffia war
-