Posts by thexerox
-
-
Beste IctScripters,
Ik heb na lange tijd mijn portfolio website nog eens geupdate.
Graag had ik van jullie gehoord wat jullie er van denken.
Waar zijn er nog verfijningen nodig? Wat kan beter? Wat zit goed?Alvast bedankt!
Groeten
Tim -
Nintendo 3DS is ook een mogelijkheid, en dat is het ook volgens mij
Dat kan idd ook
-
Is dit voor WII? of WII U?
-
Hey ICTscripters,
Ik heb vandaag versie 2.0.0.0 uitgebracht van mijn Android & HTML5 spel: Mobile Vikings Credit Catcher!
Het spel is beschikbaar voor android via google play:
-------> Link naar google play <--------De webversie voor op je computer is beschikbaar via:
------> Link naar webversie <---------Graag had ik van jullie feedback gekregen om mijn spel nog beter te maken in de toekomst.
Hieronder heb ik enkele puntjes opgesteld die mij interesseren. Opmerkingen die buiten categorie vallen mogen uiteraard ook!CodeFeedback punten ********************* - Algemene UI - Design - Gameplay - Verslavingsgehalte - Opties - Duidelijkheid, overzichtelijkheid - ....
Alvast bedankt voor jullie wel gewaardeerde feedback!
-
Construct 2, niks an, leer zelf html 5 alsjeblieft.
Je moet niet altijd het warm water willen uitvinden natuurlijk
-
Hey ICTScripters!
Ik heb onlangst mijn nieuwste HTML5 game uitgebracht, LAVA TOWN.
Graag had ik van jullie gehoord wat jullie er van vinden. Zoal op vlak van design, gameplay, gebruiksvriendelijkheid, ...
Het game is spelen via:
http://lavatown.clay.io/Alvast bedankt!
Groeten
Tim -
Beste ICTSCRIPTERS
Sinds kort heb ik de website polpoll.be online gezet.
Graag had ik jullie mening over het design van de website.
Het is vrij basic, maar toch denk ik dat er nog heel wat verbeteringen mogelijk zijn, graag jullie suggesties & opmerkingen dus.--Link---
Alvast bedankt
Tim -
Wanneer zou ongeveer de update uitkomen en is het uploaden naar de play store van Google goed gelukt?De eerste (kleinere) update staat ondertussen reeds online.
Uploaden naar de play store was dan ook geen probleem -
M.Martens Bedankt voor je fb.
Er wordt nog hard aan gewerkt!
En oja, macht der gewoonteheb het aangepast naar ICTSCRIPTERS.
-
Beste leden,
Vandaag heb ik men eerste androidgame toegevoegd aan de play store.
Super tap is een zeer simpel spel. Toch kan het je heel wat stress bezorgen!
Het doel van het spel is punten verdienen. Dit doe je door zoveel mogelijk op de "tap button" te klikken. Hiervoor heb je slecht twintig seconden. Elke tap levert je één punt op.Tap op specials in de special area voor extra tijd & punten. Maar pas op voor de wolken, triestige smileys & monsters. Zij willen namelijk je punten afpakken!Kunnen jullie het eens uitproberen en alvast een rating geven via ictscripters?
Een rating via de playstore mag uiteraard ook altijdAlvast bedankt !
-> https://play.google.com/store/…tails?id=com.txp.supertap
Groeten
-
-
@Fils
De context van de desbetreffende persoon is natuurlijk een mogelijke stimulans om toch in zee te gaan. Ik ben er ook van overtuigd dat er een hele hoop mensen hem wel willen helpen, maar uit de opgegeven tekst kan ik eerder opmaken dat dit een aanvraag is voor een hoofdscripter, en dat lijkt me toch een ambitieuze vraag. Misschien is wat extra uitleg niet overbodig en kan dit helpen om een geschikte scripter te vinden.Doch wens ik hem & het project alle succes toe!
-
Ik veronderstel dat er dan een vergoeding aan verbonden is?
Gratis gaat geen enkele serieuze scripter dit willen doen -
Natuurlijk wel handig als diegene die hem gebruikt heeft dit ook zegt ;)...
-
Dag iedereen,
Versio geeft aan iedere klant een promo-code van 4 euro. Doch kan je deze zelf niet gebruiken, maar is het de bedoeling dat je deze doorgeeft aan iemand anders. Bij deze deel ik die van mij met één van jullie.
Indien je er zelf één hebt kan je die dan ook meteen hier delen.
40DUIZEND-BEDANKT-TIM-40045-OQXWV (Deze code is ondertussen blijkbaar al gebruikt, je kan natuurlijk die van jezelf altijd nog posten!)
De code is slecht door 1 iemand bruikbaar.
Indien iemand zijn code aan mij wil geven, stuur maar een pbtjeGroeten!
-
gewoon gebruik is zeer makkelijk, maar als je veel js gebruikt dan wordt het vaak ingewikkeld, vandaar de class. Zal hem straks even uploaden en hier posten
-
heb trouwens een class gemaakt die het enorm makkelijk maakt om jquery te gebruiken ism smarty.
ivm met je tweede vraag,
lees volgend artikel eens door -
iIkgebruik smarty al enkele jaren en ik heb er helemaal geen spijt van. smarty is heel krachtig en makkelijk in gebruik. Een echte aanrader!
-
Ik zelf heb enkele android app gemaakt met de PhoneGap plugin.
Dit is vooral makkelijk bij het omzetten van je website naar een app.
Moet je geen extra kennis van java voor opdoen.