Pb verzonden!
Posts by thexerox
-
-
-
-
Hey allen!
Ik heb zonet mijn nieuwe website online gezet.
Deze site zorgt ervoor dat je makkelijk je facebook albums kan insluiten in je eigen website.
Graag had ik jullie mening over oa:
- De layout
- Gebruiksvriendelijkheid
- Indeling
- Algemene score
- Andere opmerkingenAlvast bedankt!
-
Citaat van BrokenTrack
Slecht. Wilders is zeer slim, zeer slim. Hij zegt alles zo dat het net de wet ontduikt. Ik ben tegen het beleid van Wilders. Ik vind dat hij echt een groep probeert uit te lokken, benadelen, en provoceren.
Echter heb ik wel gehoord dat de aanklagers mogelijk verder gaan naar hoger niveau, het Europese gerechtshof.
Ik vrees dat er in het Europese gerechtshof hetzelfde zal gebeuren.. -
Veel succes Luc & Lars!
-
L.Groot: met sortable is dit idd ook mogelijk, weliswaar op een andere wijze. Zonder drag/drop. Door drag/drop te gebruiken zorg je ervoor dat je later meer kunt doen dan gewoon verslepen van category. Sortable wordt wel geïntegreerd in de volgende versie van catodrop. Weliswaar als een functie die standaard niet aanstaat.
K.Rens: In de volgende versie wordt dit probleem opgelost!
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 19.06.11 22:40:52:
Versie 0.2 is ondertussen beschikbaar! -
De categorienaam veranderen zou op zich een leuke functie zijn, maar draagt natuurlijk weinig toe aan de jquery plugin zelf
-
Je moet eerste een eigen database maken, en dan de gegevens invullen in het script?
Of wat bedoel je?
+ verkeerde categorie
-
Bedankt voor je Feedback!
Wordt aan gewerkt in de volgende versie(s)
Nog suggesties voor nieuwe features? -
Beste CP leden,
Bij deze breng ik mijn nieuwe jquery plugin "Catodrop" uit. (V0.1)
Het is een plugin die in samenwerking met PHP er voor zorgt dat je op een gebruiksvriendelijke manier items binnen categorieën kunt beheren.
Alle informatie, demo en download kan je vinden via:
http://thexeroxprojects.be/#portfolio/23/CatoDrop.htmlIk zal deze plugin ook via criminalspoint beschikbaar stellen als download.
Suggestie, opmerkingen & bugs zijn welkom!
EDIT
Versie 0.2 is ondertussen uitgebracht!!! -
Ik heb nog tot de 28ste examen
En pas 7 juni mijn uitslag :p -
Beste leden,
Ik heb zonet men portfoliosite voorzien van een nieuw jasje. Graag had ik jullie mening hierover.
Alvast bedankt.
-
Dat lijkt me net het zelfde hoe je het uitlegt.
-
Er zit zelfs niet eens een validator op het form?
-
shortcode is niet altijd default; Shorttags zijn dan ook niet aan te raden omdat ze voor verwarring zorgen. Ook is het gewoon niet mooi.
-
Hmmm ik verdiende toen 8,6 per uur.
Ik woon weliswaar in belgie -
LMFAO - Party Rock Anthem is wel een luik zomerhitje, al vindt ik het eigenlijk eerder een clubnummer..
Toch blijft Edward Maya & Vika Jigulina - Stereo Love de zomerhit bij uitstek
->
External Content www.youtube.comContent embedded from external sources will not be displayed without your consent.Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy. -
Het idee is idd goed, maar het lijkt me dit niet iets dat globaal haalbaar is. Op kleine schaal zou dit dan wel weer haalbaar zijn denk ik. Het is idealistisch maar volgens mij niet totaal onhaalbaar.
-
Hey cp leden!
Ik vond zonet op youtube een zéér interessant interview over de klimaatsverandering en hoe de IT-denkwijze hierbij een helpende hand kan zijn!
http://www.youtube.com/watch?v=m9wM-p8wTq4&feature=share
Zeker de moeite om eens te bekijken!
Nederland kan hierbij een grote rol spelen!