Citaat van Maviose+1, ik vind wel dat de crew wat ouder mag zijn dan - 18-jarigen. Een team moet sowieso professioneel opgesteld zijn, het moet een gestructureerde plan en samenwerking hebben binnen en buiten de topics.
Bv: een hosting van Rapifia, is van L.Groot, maar laat iemand anders het topic openen omdat L.Groot weet dat het verboden is. Soms kan er dus ook misbruik van gemaakt worden.
Vind ikzelf nog een +1
Beste,
Wil ook even mededelen dat Rapifia niet alleen van L.Groot is maar ook van mij. Wil je dat testen, prima. Ga naar deze pagina: https://rapifia.nl/algemeen/contact en bel vervolgens nummer 2 helemaal onderaan. Zal je mij aan de lijn krijgen.
Deze opmerking van jou slaat dus helemaal nergens op en heb het topic geopend zonder overleg met Lars, dit omdat Willem ook zo'n topic had. Dus ik doe een crewlid na. Als het dan niet mag, vertel dit dan ook aan een supermoderator.
En al zou Lars het uit handen hebben gegeven en ik niet eigenaar was bij Rapifia, dan had Willem het al helemaal niet mogen posten.
Zo, mijn zegje ook weer even gedaan (a)
Citaat van WillemAls ik een topic opent vraag ik eerst netjes toestemming aan een van de beheerders, ik vind dit argument dan ook niet kloppend.
Groeten Willem