Posts by M.Remijn

Citaat van Maviose

+1, ik vind wel dat de crew wat ouder mag zijn dan - 18-jarigen. Een team moet sowieso professioneel opgesteld zijn, het moet een gestructureerde plan en samenwerking hebben binnen en buiten de topics.

Bv: een hosting van Rapifia, is van L.Groot, maar laat iemand anders het topic openen omdat L.Groot weet dat het verboden is. Soms kan er dus ook misbruik van gemaakt worden.
    Vind ikzelf nog een +1

Beste,

Wil ook even mededelen dat Rapifia niet alleen van L.Groot is maar ook van mij. Wil je dat testen, prima. Ga naar deze pagina: https://rapifia.nl/algemeen/contact en bel vervolgens nummer 2 helemaal onderaan. Zal je mij aan de lijn krijgen.

Deze opmerking van jou slaat dus helemaal nergens op en heb het topic geopend zonder overleg met Lars, dit omdat Willem ook zo'n topic had. Dus ik doe een crewlid na. Als het dan niet mag, vertel dit dan ook aan een supermoderator.

En al zou Lars het uit handen hebben gegeven en ik niet eigenaar was bij Rapifia, dan had Willem het al helemaal niet mogen posten.

Zo, mijn zegje ook weer even gedaan (a)

Citaat van Willem

Als ik een topic opent vraag ik eerst netjes toestemming aan een van de beheerders, ik vind dit argument dan ook niet kloppend.

Groeten Willem

Waarschijnlijk het fijt dat je sendfrom gebruikt.
    Als je het zo maakt dat ie inlogt met smtp en vervolgens de mail stuurt komt ie niet in ongewenst.

Verder geen idee hoe je dat maakt, maar dat is mijn idee

Klopt, deze komt dus pas op 5 januari.
    Ja, alleen kan je niet voor een half jaar bestellen (a)
    Dit is hetzelfde als dat je in de winkel iets koopt voor euro0.99

BTW, PaySafeCard is actief

Citaat van Fitim

Ze hebben geen kvk (xD)

Lezen is een schone zaak.

Klopt, maar we gaan eerst nog een weekje werken met targetpay omdat er heel veel gevraagd werd naar de mogelijkheid tot PaySafeCard.

Omdat mollie kvk vereist voor de betalingen van PSC kunnen wij deze nog niet gebruiken. Wel is deze al helemaal ready-to-use.

Citaat van Willem

Bent u in het bezit van een KVK omdat u ook BTW vraagt en ik nergens een kvk of btw nummer op uw website kan vinden?

Beste,

Waar ziet u dat wij btw vragen?
    Wij zijn nog niet in het bezit van een kvk, onze afspraak staat 5 januari 2012. Verder geven wij onze inkomsten wel netjes op bij de belastingdienst.

Verder voor de geïnteresseerden, wij ondersteunen vanaf vanavond ook PaySafeCard.

Mark

Geachte leden van Criminalspoint,

Rapifia.nl heeft een goede actie tot het nieuwe jaar.
    Bij aanschaf van een VPS voor minimaal een jaar krijgt u een gratis domein*

Link: https://rapifia.nl/kerstactie_2011.png

Voor onze VPS pakketten:
    https://rapifia.nl/producten/vps

* U ontvangt een token welke u kunt inwisselen voor een gratis .nl/.be/.de domeinnaam. De regels betreffende domeinnaam tokens, beschreven in onze algemene voorwaarden, blijven ten alle tijde van kracht.

Rapifia te duur, weet niet wat jij neer wilt leggen voor een hosting, maar bij rapifia ben je voor ?11 p/j al klaar.

Ben zelf deze week ook het slachtoffer geweest van een aanval.
    Heb 1 ip adres uit Nederland kunnen achterhalen.
    Was een klant bij ziggo dus ziggo gebeld met de vraag naar een telefoon nummer en klantgegevens.

Bleek om een 80 jaar oud stel te gaan.
    Waarschijnlijk zijn de aanvallen net als die van mij gewoon via een botnet uitgevoerd

Ga voor een sandybride, goedkoper en beter voor het zelfde geld. Kan je eventueel ook nog later upgraden

Vind alles boven het menu lelijk, de rest is wel mooi.

Het lijkt erop alsof deze layout geript is en er een ander textje in het logo is geplaats (door die lelijke brush)

Volgend bericht:

Na kleine resources (van 5 minuten) is dit gewoon een gratis script met een gratis layout:

http://datingscripts.ws/index.php?ddt=v11

Verder is de copyright van de source weggehaald dus dit ook gelijk gemeld bij de makers (heb een print screen meegestuurd voor bewijs) dus denk dat je een probleempje hebt kerel

Beste CP'ers,

Ik speel al een lang tijd een spel genaamd League of Legends. Het spel is een soort van DOTA voor de kenners onder ons. Je begint dus met een champion lvl 1 en die moet je steeds beter trainen, zodat je mensen kan ownen en uiteindelijk de nexus (hoofdbasis) van het andere kamp te vermoorden.

Ik vroeg me af of nog meer mensen dit spel spelen?
    Speel je het nog niet, klik dan op de volgende link:

{KNIP DOOR WILLEM}

Mijn ingame naam is: shine4light

Groeten,
    Mark

PS: Ik stel het op prijs om via mijn link aan te melden, maar dit is natuurlijk niet verplicht