Cas True
M.Remijn Lees je topic reacties dan staat EXACT het zelfde toegelicht in mijn post en in die van Cas verder zijn deze goed onderbouwd en worden beargumenteerd... en ook nog eens bevestigd door Tim, duidelijker kunnen we het niet maken toch?
Kan dit topic gesloten worden voor er weer zinloze discussies komen? Het antwoord is naar mijn mening gegeven...
Voordat het topic dan gesloten word wil ik dan toch nog even mijn mening geven.
Het niveau daalt hier inderdaad met de dag Cas., dit komt namelijk door mensen zoals jou die mensen alleen maar de grond in proberen te trappen zodat ze zelf hogerop kunnen staan.
Ik heb eveneens een oplossing gevonden voor het probleem.
Natuurlijk kan je bij een eigengemaakt script geen bron geven, maar deze jongen vraagt om gegevens en ik voorzie hem hierin.
Wat ik zelf altijd fijn vind zijn meerdere oplossingen voor hetzelfde probleem, dan kan je kijken wat het beste werkt en er zelf nog wat aan passen. Maar om nou gelijk te zeggen dat het niveau daalt, dan moet je bij jezelf toch eens nadenken wat er met jou aan de hand is. Door dat namelijk te zeggen verlaag je je tot datzelfde niveau. Je had ook gewoon je mond kunnen houden en je niet zo aangesproken kunnen voelen, want ik heb het gevoel dat je je nogal snel op je tenen getrapt voelt.
Maar heb genoeg getypt, je kan altijd je mening uiten via een privé bericht zodat we kunnen zien wie deze discussie gaat winnen.