Posts by M.Remijn

Zal ik dan ook maar als voorbeeld de overgang van CP naar ICTs nemen? Kan me nog goed herinneren dat ICTs gelijk online ging en daarvoor bèta testers had. Waarom had ICTs geen bèta of werkte ze niet open zodat iedereen de voortgang kon bekijken?
    Waarschijnlijk om dezelfde reden ;) , wij willen een goed eind product leveren met een totaal andere interface.

Iets met appels met peren vergelijken.

Niemand heeft er wat aan om precies te zien hoe de code van ICTs in elkaar steekt.
    Bij een opensource project als deze is dat wel handig, aangezien mensen verbeterpunten kunnen geven en niet alles op het laatste moment door kunnen geven, maar gaandeweg.

Hetzelfde als jij een website oplevert aan een bedrijf, dit doe je ook niet als je helemaal klaar bent, maar in kleine stappen zodat de opdrachtgever verbeterpunten kan aangeven.

Hallo Menno,

Er komt en man binnen 12 uur naar jou huis toe voor een overleg en je hebt werkelijk geen idee wat je moet vragen.
    Welke voorbereiding heb je zelf al getroffen voor het gesprek, en wat heb je zelf allemaal aan gedacht, want het komt nu namelijk over alsof er iemand naar jou huis komt en je hebt totaal niks voorbereid.

Mark

Als die app in verkeerde handen valt, dan gebeurt er (van wat ik in de video heb gezien) helemaal niks.
    Iedereen kan tegenwoordig meldingen ontvangen via een p2000 dus dat is niet relevant.

Het enige wat ik me zou kunnen bedenken is dat iemand er verkeerde info in zou kunnen zetten, maar het moet niet heel lastig zijn om dat te beveiligen.
    Verder is het alleen maar een hulpmiddel en geen vervanger voor de bestaande middelen.

My name is Lorenzo Pappalettera, I am currently (eighteen, zou hier gewoon 18 van maken) years old and live in the Netherlands. My family where I grew up consists of six people: Me, my two brothers, my little sister, my mother and (ofcourse, is tegenwoordig niet meer zo vanzelfsprekend dus zou dit eruit laten) my father. I have one hobby and that is computing, dit is een te breed onderwerp om over te schrijven, I do it almost every day. At this very moment I'm a simple front-end webdeveloper with a big passion for perfection. I am a tireless seeker of knowledge and love the logic and structure of coding. I always strive to write elegant and efficient code, whether it be HTML, PHP, Javascript or other coding languages. I would like to develop my own professional websites, programs and especially beautiful games of any sort in the future. I hope I will someday, kan je beter 'oneday I will' van maken achieve this goal in my life. If I can make others happy with the work I do then ofcourse I will be very happy too!

Zijn de goede en slechte punten niet hetzelfde als voordelen en nadelen.

Verder draai ik deze software op een raspberry pi icm met een nas.
    Allebei aangesloten op een gigabit verbinding en het streamen van BR kwaliteit videos gaat super + de raspberry pi is lekker klein.

Misschien kan je nog een paar dingen toevoegen aan je openingspost.
    Het gaat hier dus om een veiling, maar de buynow loopt via Sedo.
    Heb je een reserve die je zou willen noemen hier zodat het wat makkelijker bieden word?
    Verder is het handig om te weten wanneer de veiling afloopt?

Tuurlijk zijn er afbeeldingen die gratis op het internet te vinden zijn, welke je gewoon in privé omstandigheden kan gebruiken.
    Echter zullen de rechten altijd bij de makers rusten, en zal je deze dus niet (zonder toestemming) mogen gebruiken (om winst te maken).
    Wil je niet in de problemen komen met rechten zul je je eigen afbeeldingen moeten (laten) maken.

Misschien handig om dit eens door te lezen: http://www.auteursrecht.nl/auteursrecht/152996/ en niet gelijk alle proefmoderators over een kam te scheren.

Weet wel dat als je hier op enige manier winst mee gaat maken en de site word bekend (mocht je dit verder willen zetten) je heel veel last kan krijgen van Nintendo.
    Deze zijn namelijk niet zo gediend van websites die hun spullen gebruiken met een winstoogmerk.

Het logo vind ik niet mooi, kan de pixels nog zien zegmaar, en ik vind de background ook niet super (de onderkant wel, maar de zijkanten kan je niks zien.

Hoop dat je hier wat mee kan.

M.Remijn

Proefmoderator

Graag een bewijs dat je van deze persoon exclusieve rechten hebt gekocht, want er word namelijk via codecanyon.net geen doorverkooprechten verkocht (m.u.v. de extended licence welke 1 keer verkocht mag worden). Het bewijs ontvang ik graag via pb, en tot die tijd blijft het topic op slot.