Posts by Dein

Nou ik vroeg me weleens af hoeveel mensen nu werkelijk willen betalen voor scripts/layouts/sources e.d.

Geef je mening!
    Waarom ik dit wil weten? Gewoon ik ben eens benieuwd :).

Mvg,

Dein!

Wat is dit voor een zielige vertoning, als je een beetje respect hebt voor dit forum, los het dan aub. via PB op, lijkt alsof jullie beide posts nodig hebben?

Als ik van één van beiden nog iets verkeerd zie hangt er een strafpunt aan!

Het is een applicatie voor twitter.com .. je moet wel enige ervaring daarmee hebben vooraleer je dit wilt gaan raten ..

Jawel de site werkt wel op de pc zelf, maar de layout is voor de iphone en ipod touch, maar met je browser moet ie ook werken.

Hallo CP leden,

Ik had gisteren niets te doen en kwam dus op het idee om een twitter applicatie te maken voor de Ipod Touch / Iphone e.d.

Met wat scriptwerk heb ik een klein begin kunnen bouwen, ik heb het TwitterPhone genoemd.
    Hiermee kun je zien wat iemand heeft getwitterd.

http://twitterphone.crimepatrol.be/

Probeer het eens uit in je browser van je digitale apparaat ;).

Upgrades:

- zelf tweet's posten
    - meer twitter accounts tonen
    - datum & tijd weergeven
    - followers van de opgevraagde persoon bekijken

Graag jullie mening hierover(eens is iets anders dan criminals :p).

Mvg,

Dein

Thanks, maar nu heb ik er een foreach-lus ingestoken, maar nu werkt het nog niet.

Hey,

Ik ben momenteel wat bezig geweest met het inbouwen van een soort twitter menu om te kijken wat die persoon heeft getwittert maar nu ben ik een beetje hopeloos aangezien hij steeds maar 1 twit laat zien ipv. ze allemaal.

Het werkt vooral voor Ipod/Iphone maar je kan het ook hier in je browser bekijken: http://www.twitterphone.crimepatrol.be/

Dit is het scriptje:

Alvast bedankt!

Mvg,

Dein

Niet offtopic gaan, als je niet wilt raten, reageer dan ook niet!
    De eerste die nu nog begint over het is maar een gratis forum kan dus een strafpunt verwachten.

Inderdaad, en als je een reactie post en F5 drukt kun je ook nog steeds spammen. Maar toch bedankt voor dit te delen.

Mvg,

Dein

Nee, hoerentent zit daar niet bij in, kun je iets specifieker zijn dan dat het niet werkt bij jou ?
    Wat is die donatie bug dan ?

Graag meer informatie!

Mvg,

Dein