Posts by Dein

Mijn voorkeur gaat momenteel uit naar webjongeren, om het eerlijk te houden, ga ik dus even een datum op dit topic plakken -> vrijdag 05 2009 - rond 20:00u zal ik bekend maken wie heeft gewonnen, en die krijgt dan ook de beloofde prijs toegestuurd ;).

Mvg,

Dein

Hey,

Ik ben momenteel bezig met zelf een community te maken maar niet alleen voor webmasters maar ook gewoon voor jongeren dus eigenlijk een gemengde community.

Alleen nu weet ik hier geen naam voor, hij moet uniek zijn en beschikbaar voor .be/.nl en .com, mag ook niet te lang zijn.

Uiteraard krijgen jullie hier iets voor, wie de beste naam heeft opgegeven krijgt deze layout t.w.v. € 15,- http://layout.crimepatrol.be/ gesliced + psd bestand erbij!

Graag nuttige reacties, offtopic gaan, of reageren zoals slechte layout, ik wil een andere prijs e.d. = strafpunt!

Mvg,

Dein

Ach dit is pure onzin, ik weet niet wie het is maar iemand aanklagen omdat een lid zijn/hun source heeft geplaatst :s.
    En dan nog een rechtzaak hiervoor, triestige zaak. Gewoon voor een link ..
    Wie weet waar staat het nog allemaal op..

Gewoon omdat hun wat geld nodig hebben en lekker K. Rens zijn verdiende geld willen afsnoepen ..

Doe het eens zo in je cron:

PHP
    $dbres = mysql_query("SELECT * FROM `[users]`");
      while($user = mysql_fetch_object($dbres)) {
        $dames=$user->dames-$user->ramen;
        $bedrag = rand(1000,4000);
        $totbedrag = $bedrag * $dames;
        mysql_query("UPDATE `[users]` SET `damesgezocht`='0', `bank`=`bank`+". $totbedrag ." WHERE `login`='{$data->login}'");
      }

Mvg,

Dein

Volgens mij is accounts verkopen illegaal, en zeker wanneer er meerdere personen voor moeten gaan betalen, verder zou ik dit niet vertrouwen aangezien er iemand toch zomaar het wachtwoord wijzigt en ja wie moet je dan de schuld geven!

Geef me 1 reden waarom ik dit topic nog open moet houden ?(via PM!)

Gewoon die invoerbalkjes moet je wat beter doen ipv. gewoon wit. Verder is het wel 1,99 waard maar ik heb het liever gesliced ;).

Wow! Weer een crewlid erbij, hier ben ik zeer blij om :).
    Ik hoop dat je het waar gaat maken om het niveau hier op te krikken;).

Veel succes in het team!

Dit heeft niets met banditi te maken, je wilt het niet delen, alleen laten showen ? Terwijl je het zelf niet hebt gemaakt/gescript?

En dan ga je ook nog wat promotie maken voor je site...
    Beetje nutteloze topic!

:slotje:

Ikzelf betaal alleen wanneer echt nodig, als het ergens bijna hetzelfde online staat waarom zou ik er dan voor betalen ?
    Maar met namaken krijg je wel problemen(genoeg voorbeelden van..)
    .

Lol, dat is heel simpel te maken, je haalt alle e-mail adressen uit de database met een query en daarna doe je zoals Diester heeft aangegeven <option>$email</option>(als ik me niet vergis) met een foreach-lus. Moeilijk is dat niet volgens mij?

De source is nogal verouderd, maar als je wat van scripten afweet kun je zo die login bug eruit halen, in de map home heb je info.php daar moet je de links van veranderen naar die van jou..

Die codes, mja, haal die er gewoon ff uit en dan gaat het ook wel.

Dan ga je problemen krijgen, ivm. spam, en spammen is illegaal, heb over een paar dagen terug een spammer kunnen aangeven bij zijn/haar provider en is vervolgd met een waarschuwing!

Als je geen problemen wilt, kun je best zoiets niet doen..