Posts by Dein

Beste leden,

Het is weer bijna grote vakantie, en hierbij wil ik dus even melden dat ik weer verder ga met OSvendetta.
    Ik weet dat nu veel mensen blij zullen zijn ;).

Alle ideeën en bugs van 1.6 mogen hierbij gemeld worden in dit topic.

OSVendetta 2.0 zal spoedig worden gerealiseerd.
    Als alles meezit kun je hem verwachten rond 30 juni.

Mvg,

Dein

Als je een soort hulpcommunity wil maken heb ik hier nog wel een domein liggen: elife.nl met hosting voor € 15,-
    En als je er een layout voor nodig hebt die heb ik ook voor € 25,- gesliced + psd file ;).

Mvg,

Dein

Ik ben toch nog steeds tevreden over.. wij hebben zo'n hele telenet pakket, telefoon + tv + digicorder + internet..
    En het is niet duidelijk of het aan mij lag of aan de provider.
    Verder gaat het daar niet om ;), ik wou gewoon melden dat ik daardoor even afwezig was..

Dit soort topic is er in het verleden al geweest, en zo'n programma noemt find & replace meestal als je die zoektermen intypt bij Google/een andere zoekmachine vindt je direct een goed programma om dit mee te doen. Dus gelieve eens via een zoekmachine wat zoekwerk te doen ipv. gewoon een topic opendoen, terwijl deze er al eens is geweest ;).

Slotje:slotje:

Mvg,

Dein

Ja, misschien hadden mensen het wel gemerkt of niet ;), maar ik had de laatste weken een vaag probleem, ik kon niet meer op CP alleen via een proxy maar dat is ook niet echt leuk.

Nu wil ik gewoon even melden dat ik terug ben en alles terug vlot werkt. Vraag me ook niet hoe het komt want dat weet ik zelf ook helemaal niet.

Tevens wil ik melden dat ik me iets specifieker ga bezighouden met een paar onderwerpen op CP:

- marktplaats (hier ga ik iets strenger worden en actiever!)
    - offtopic (reacties controleren op taalgebruik,..)

Uiteraard blijf ik ook nog wel actief in de andere onderwerpen maar met die ik nu genoemd heb ga ik iets strenger in worden.

Nog een fijn (verlengd) weekend toegewenst,

Dein

Ik doe pas iets op slot als de persoon dit mij persoonlijk even meld via een PB, en verder raad ik jullie beiden aan om je verhaal eens bij mij te doen, ipv. hier een onduidelijke tekst neer te zetten.

Dus met goede argumentatie enz.

Kindjes, begin op CP geen discussie waarvan wij niets weten, en beperk je gedrag wat, niemand staat te popelen op deze nutteloze reacties.

Laatste keer dat ik het zeg!

Ja, inderdaad, oefen nog wat met kleuren en effecten voor je een layout gaat delen met ons. Ze zijn allebei even lelijk(sorry dat ik het zeg).

Gewoon in het linker menu vanonder een link bij toevoegen naar v3/moderatorpaneel en voila je kunt ernaar toe als je de rechten hebt!

Jesse je ligt nu wel reclame te maken voor € 35,- van directbasing.com, maar die prijs is excl. btw. denk daar ook aan!

Het is zeer laag om Dominic nog aan te spreken voor dit alles, hij heeft het eerlijk verkocht aan Koen en wou daarbij dus ook van alle problemen af zijn omtrent CP.

Dat Koen zo reageert is zijn keuze, maar het lijkt mij meer dat jij gewoon extra reclame wil maken voor je bedrijf.. en anders gewoon € 6 500 afschooien door zo gezegde schade.
    Naar mijn weten kan er alleen schade zijn wanneer ook werkelijk de source online wordt geplaatst! En als ie online wordt geplaatst dan moet je toch niet bij de verspreider zijn, maar bij de plaatser!

Tevens kan ik hier niet aan uit of het nu gaat om de deluxe of gewoon de minder goede source die geplaatst is.

Je zegt steeds dat Koen of jij niet hebben gesproken over een rechtzaak maar hier zeg je ineens dat de rechter wel zal oordelen, je bedoelt het misschien anders maar ja zo komt het bij mij wel over.

En nog iets, ik heb die link ook gezien en toen niet verwijderd omdat ik hier geen benul van wist, ga je mij nu ook aanklagen als medeplichtige ?

Wat is nu je doel ? Advertentieruimte of € 6 500 ? Of wil je Koen de bak in draaien ?