Nieuwe opties:
- chatbanfunctie(wanneer iemand 3x gekickt is wordt hij voor bv. een week verbannen van de chat)
Download link: http://rapidshare.com/files/239545867/chatbanfunctie.zip
Bedankjes zijn altijd welkom :).
Nieuwe opties:
- chatbanfunctie(wanneer iemand 3x gekickt is wordt hij voor bv. een week verbannen van de chat)
Download link: http://rapidshare.com/files/239545867/chatbanfunctie.zip
Bedankjes zijn altijd welkom :).
Inderdaad, ik heb noch thans een super goed en UNIEK idee, alleen niet de benodigde kennis om het ooit te bouwen ;).
Waar zeker en vast meer dan miljoenen euro's door verdient kunnen worden.
Uhm, Netlog bestaat al 7 a 8 jaar vroeger nog redbox genoemd, denk niet dat het binnen de paar jaar gaat lukken. En als willen het wereldwijd wil, dan moet ie vertalers gaan zoeken en die zijn niet goedkoop ;).
Heb je het over dat categorie ding ? Is gewoon een TAG cloud van wordpress is echt niet uniek :p.
CitaatNetlog heeft last van incest.
Hmmm, ik snap wel wat je bedoelt, maar incest is nog een beetje anders eh :p.
Ik ben een tijdje al opgestapt bij netlog, heb liever hyves of facebook ;), en zoveel gebruik ik die sites ook weer niet.
1 Probleem bij Netlog is gewoon dat er teveel reclame is bijgekomen, ik heb liever de oude redbox van die oude tijden xD.
Misschien moet je het met ajax ofzo maken zodat als er een nieuw topic is of een nieuwe reactie dat dat automatisch aanpast zonder dat je hoeft te refreshen ?
Het is genoeg zo om de boel af te kraken!
Het brengt inderdaad na een tijdje wel nieuwe leden met zich mee, alleen zou de pagina wat beter gevuld moeten worden ;).
Ik ga straks nog wel ff een hyves aanmaken of me oude account terug opvragen.
Doe zoals WMcity werkt lekker handig via 1 pagina ;).
Mooie update, maar inderdaad deze is echt slecht aangepast, in de query's staat bv. nog [users] ipv. users en cash ipv. contant.
Ook zitten de plaatjes er niet allemaal bij, en als je het terug verkoopt krijg je inderdaad geen geld terug :s.
Onze school heeft dit jaar hun layout aangepast, vindt het er nu wel een stuk beter uitzien.
uwverkooppunt.nl
goodsitedeals.nl
- Naam: Dein Dehouwer
- Leeftijd: 16
- Afkomstig van (België/Nederland): België -> Provincie Antwerpen
- Bereikbaar via (MSN, e-mailadres, ...): MSN,SMS,email(voor ze alle 3 stuur een PB)
- Score voor jezelf op waar je goed in bent (bijvoorbeeld: 7/10 in scripten, 6/10 in designen, ...):
Scripten: 6,5/10
Ervaringen: heb al vele crimegames gespeeld, en bewerkt, PHP en MySQL ken ik redelijk tot goed, 2 a 3 jaar ervaring met criminals.
Voor vragen of interesse in mij, stuur aub. een PB ;).
Mvg,
Dein
Ja, van wie heb je hem gekocht.. want G4G v3 was tijdelijk online te vinden.
Over welke G4G versie spreek je hier ? V2 of V3 ? Want naar mijn goed dunken zijn ze allebei hartstikke illegaal!
Hier, want blijkbaar wil niemand gewoon op downloads klikken en ff zoeken in het lijstje ..
Hij heeft ooit online gestaan zo'n 1 jaar geleden. Denk aan een vendetta source met vele nieuwe opties , een 5 stappen installatie en geen kennis van PHP nodig site.
Of download 1.6 en bekijk het zelf, deze staat op CP bij downloads!
Maar in 1.6 zat een lastige login bug waardoor je niet kunt inloggen, in 2.0 zal alles terug perfect werken en streef ik ernaar om het zo bug loos mogelijk te maken.
Mvg,
Dein