• Login
  • Register
  • Zoek
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • Filebase Entry
  • More Options

ICTscripters

Dé plek voor IT

Dé plek voor IT

Login

Geavanceerde opties
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Dé plek voor IT - ICTscripters
  2. Leden
  3. Dein

Forum

  • Het oorspronkelijke Criminals Script

    Syntax 23 juni 2026 om 15:58
  • StraatBaas is back, maar hoe?!

    Syntax 17 juni 2026 om 10:28
  • RPG game gebouwd met AI

    Frenzo.Webservice 11 juni 2026 om 19:44
  • Het Grote Vibe Code Topic

    Syntax 1 juni 2026 om 20:05
  • PWYL source gezocht

    Syntax 29 mei 2026 om 14:03
  • Ictscripters Chat

    AarClay 21 april 2026 om 11:34
  • Help testers nodig voor android app Urgent

    Servertjee 20 februari 2026 om 12:07
  • Partner Gezocht om meerdere NFT Collecties op Open Sea te Plaatsen

    Servertjee 20 februari 2026 om 12:06

Marktplaats

  • 4-letter domein: Togi.nl

    evesi 17 juni 2026 om 17:08
  • 359 Nieuwe Domeinnamen Mei 2026

    shiga 1 juni 2026 om 12:45
  • Sicarras.com - Moderne Mafia Text-Based RPG

    Jeffrey.Hoekman 27 mei 2026 om 17:40

Posts by Dein

  • Dein's banditi bugfixes

    • Dein
    • 1 juni 2009 om 12:23

    Nieuwe opties:

    - chatbanfunctie(wanneer iemand 3x gekickt is wordt hij voor bv. een week verbannen van de chat)

    Download link: http://rapidshare.com/files/239545867/chatbanfunctie.zip


    Bedankjes zijn altijd welkom :).

  • Loterij Bug

    • Dein
    • 1 juni 2009 om 10:56

    Ik heb de fout zo juist gevonden, in je database bij loterij moet je wat invoegen.

    PHP
    INSERT INTO `loterij` ( `winnaar1` , `winnaar2` , `winnaar3` , `lotenverkoop` )
    VALUES (
    NULL , NULL , NULL , '0'
    );

    Doe dit en dan werkt de loterij perfect ;).

  • Netlog ziek?

    • Dein
    • 31 mei 2009 om 21:18

    Inderdaad, ik heb noch thans een super goed en UNIEK idee, alleen niet de benodigde kennis om het ooit te bouwen ;).
    Waar zeker en vast meer dan miljoenen euro's door verdient kunnen worden.

  • Netlog ziek?

    • Dein
    • 31 mei 2009 om 20:52

    Uhm, Netlog bestaat al 7 a 8 jaar vroeger nog redbox genoemd, denk niet dat het binnen de paar jaar gaat lukken. En als willen het wereldwijd wil, dan moet ie vertalers gaan zoeken en die zijn niet goedkoop ;).

  • Home pagina

    • Dein
    • 31 mei 2009 om 20:49

    Heb je het over dat categorie ding ? Is gewoon een TAG cloud van wordpress is echt niet uniek :p.

  • Netlog ziek?

    • Dein
    • 31 mei 2009 om 20:48

    Willem:

    Onmogelijk, netlog is wereldwijd, gaat je nooit lukken ;).

  • Netlog ziek?

    • Dein
    • 31 mei 2009 om 20:33
    Citaat

    Netlog heeft last van incest.

    Hmmm, ik snap wel wat je bedoelt, maar incest is nog een beetje anders eh :p.

    Ik ben een tijdje al opgestapt bij netlog, heb liever hyves of facebook ;), en zoveel gebruik ik die sites ook weer niet.

    1 Probleem bij Netlog is gewoon dat er teveel reclame is bijgekomen, ik heb liever de oude redbox van die oude tijden xD.

  • Home pagina

    • Dein
    • 31 mei 2009 om 19:34

    Misschien moet je het met ajax ofzo maken zodat als er een nieuw topic is of een nieuwe reactie dat dat automatisch aanpast zonder dat je hoeft te refreshen ?

  • Criminalspoint Hyves

    • Dein
    • 31 mei 2009 om 18:43

    Het is genoeg zo om de boel af te kraken!

    Het brengt inderdaad na een tijdje wel nieuwe leden met zich mee, alleen zou de pagina wat beter gevuld moeten worden ;).

    Ik ga straks nog wel ff een hyves aanmaken of me oude account terug opvragen.

  • Xtreempje's Downloads

    • Dein
    • 31 mei 2009 om 15:33

    Me 2 ;)

  • Home pagina

    • Dein
    • 31 mei 2009 om 15:12

    Doe zoals WMcity werkt lekker handig via 1 pagina ;).

  • Xtreempje's Downloads

    • Dein
    • 31 mei 2009 om 11:32

    Mooie update, maar inderdaad deze is echt slecht aangepast, in de query's staat bv. nog [users] ipv. users en cash ipv. contant.
    Ook zitten de plaatjes er niet allemaal bij, en als je het terug verkoopt krijg je inderdaad geen geld terug :s.

  • Schoolsite is lelijk! :)

    • Dein
    • 30 mei 2009 om 22:53

    Onze school heeft dit jaar hun layout aangepast, vindt het er nu wel een stuk beter uitzien.

    http://www.vtst.be/

  • webnaam gezocht

    • Dein
    • 30 mei 2009 om 22:13

    uwverkooppunt.nl
    goodsitedeals.nl

  • Scripter GEZOCHT!

    • Dein
    • 30 mei 2009 om 22:11

    - Naam: Dein Dehouwer
    - Leeftijd: 16
    - Afkomstig van (België/Nederland): België -> Provincie Antwerpen
    - Bereikbaar via (MSN, e-mailadres, ...): MSN,SMS,email(voor ze alle 3 stuur een PB)
    - Score voor jezelf op waar je goed in bent (bijvoorbeeld: 7/10 in scripten, 6/10 in designen, ...):

    Scripten: 6,5/10

    Ervaringen: heb al vele crimegames gespeeld, en bewerkt, PHP en MySQL ken ik redelijk tot goed, 2 a 3 jaar ervaring met criminals.

    Voor vragen of interesse in mij, stuur aub. een PB ;).

    Mvg,

    Dein

  • waarom hebben

    • Dein
    • 30 mei 2009 om 21:22

    Ja, van wie heb je hem gekocht.. want G4G v3 was tijdelijk online te vinden.

  • waarom hebben

    • Dein
    • 30 mei 2009 om 21:17

    Over welke G4G versie spreek je hier ? V2 of V3 ? Want naar mijn goed dunken zijn ze allebei hartstikke illegaal!

  • exe

    • Dein
    • 30 mei 2009 om 21:15

    Is het trouwens niet illegaal om de .exe te decompilen ?

  • OSVendetta 2.0

    • Dein
    • 30 mei 2009 om 19:01

    Hier, want blijkbaar wil niemand gewoon op downloads klikken en ff zoeken in het lijstje ..

    http://www.criminalspoint.com/db/download/111.html

  • OSVendetta 2.0

    • Dein
    • 30 mei 2009 om 18:53

    Hij heeft ooit online gestaan zo'n 1 jaar geleden. Denk aan een vendetta source met vele nieuwe opties , een 5 stappen installatie en geen kennis van PHP nodig site.
    Of download 1.6 en bekijk het zelf, deze staat op CP bij downloads!

    Maar in 1.6 zat een lastige login bug waardoor je niet kunt inloggen, in 2.0 zal alles terug perfect werken en streef ik ernaar om het zo bug loos mogelijk te maken.

    Mvg,

    Dein

ICT Nieuws

  • Quanscient ontvangt €10M om AI- en kwantum-native hardware engineering te bevorderen - Tech.eu

    ICTscripters 27 mei 2026 om 12:03
  • Datalek bij leverancier Canvas - Universiteit van Amsterdam

    ICTscripters 10 mei 2026 om 12:03
  • Data privacy in 2026: Hoe de naleving van GDPR verandert

    ICTscripters 8 mei 2026 om 12:16

Blogs

  • Functioneel ontwerp

    Dees 28 december 2014 om 12:38
  • Access Control List implementatie in PHP/MySQL - deel 1/2

    FangorN 28 december 2018 om 12:35
  • Access Control List implementatie in PHP/MySQL - deel 2/2

    FangorN 29 december 2018 om 12:37
  1. Marktplaats
  2. Design
  3. Voorwaarden
  4. Ons team
  5. Leden
  6. Geschiedenis
  7. Regels
  8. Links
  9. Privacy Policy
ICTscripters ©2005 - 2026 , goedkope hosting door DiMoWeb.com, BE0558.915.582
Sponsors: Beste kattenhotel provincie Antwerpen | Beste Zetes eid kaartlezer webshop
Style: Nexus by cls-design
Stylename
Nexus
Manufacturer
cls-design
Licence
Commercial styles
Help
Supportforum
Visit cls-design