Ik bekijk die hele film morgen wel ;). Ben wel eens benieuwd :).
Posts by Dein
-
-
-
-
-
@cashmoneyz:
dat laatste ben ik al aan het maken ..
Mooie updates, maar waar kunnen wij ze downloaden ?
-
Jezus, zoveel werk is het niet om dit werkend te krijgen, en de plaatjes kun je bv. op CF bj downloads vinden.. Doe ook een beetje moeite ipv. alles voorgekauwd te willen hebben..
-
-
Jawel, Bing zal wel een stuk van de markt voor hun nemen.
Bekijk het zo:- iedereen voert updates voor microsoft uit
- binnenkort windows 7 (sowieso zal bing daarin zitten)
- verschillende diensten van microsoft zullen Bing uitbreidingen hebben/aanbiedenEn je hebt van die mensen die niets van Google willen weten;).
-
Zoals de persoon zelf aangeeft :slotje:
-
Niet bumpen binnen de 24u aub!
-
Als hij een ander IP gebruikt wel..
-
-
Zo moeilijk is dat toch niet ? Maak gewoon een tabel `ban` met login en ip, en haal dat gewoon in de config.php en geef daar een error mee.
En zoiets toevoegen is ook niet zo moeilijk, gewoon een klein form met een query die ook kijkt welk ip de gebruiker heeft en die plaatst hij weer in de tabel `ban`.
Best simpel ?
-
-
-
Bij mij werkt het, althans ik heb maar 1 iemand in me familie, misschien dat het 't met meer niet goed doet ?
Selecteer je de persoon wel ? Daar kan het aan liggen! -
Maar als je iets verder kijkt staat er iets van Swatcrime door ferhat ... :s
-
Niet om moeilijk te doen, maar dit gaat nooit goed werken :s. In banditi is de tabelnaam users en niet [users] ook moet er nog een row worden aangemaakt voor `msn`.
-
-
Naam: crimepatrol.be
Info: Een criminal spel, ja banditi, maar ik ben er nog volop aan bezig om het beter te maken, ook deel ik bijna al mijn bugfixes en nieuwe opties met de rest.