Posts by Dein

Meestal moet je daarvoor betalen, per maand of jaar.
    Waar weet ik niet, maar je gaat het in ieder geval niet zo direct gratis vinden. Het is trouwens geen script, maar iets wat je moet bestellen via ... en denk ook aan BUMA / STEMRA die zullen via jou ook geld afsluizen ;).

Jezus, zoveel werk is het niet om dit werkend te krijgen, en de plaatjes kun je bv. op CF bj downloads vinden.. Doe ook een beetje moeite ipv. alles voorgekauwd te willen hebben..

Als microsoft het zoeksysteem beter afstemt (dan wat het nu is 8-)) dan denk ik toch wel aan zo'n 15% en dat is zeker wel een winstmarge .. Ok, niet op 1 jaar maar zo stilaan..

Jawel, Bing zal wel een stuk van de markt voor hun nemen.
    Bekijk het zo:

- iedereen voert updates voor microsoft uit
    - binnenkort windows 7 (sowieso zal bing daarin zitten)
    - verschillende diensten van microsoft zullen Bing uitbreidingen hebben/aanbieden

En je hebt van die mensen die niets van Google willen weten;).

En jij denkt dat microsoft dat ook niet doet ?
    Microsoft heeft ook alle basistaken zowat ingevoerd.
    En Microsoft heeft al een marktaandeel in deze sector met live search e.d.

Nja, tegenwoordig zijn er zoveel zoekmachine diensten xD Bing zal hier niet veel aan veranderen.

Zo moeilijk is dat toch niet ? Maak gewoon een tabel `ban` met login en ip, en haal dat gewoon in de config.php en geef daar een error mee.

En zoiets toevoegen is ook niet zo moeilijk, gewoon een klein form met een query die ook kijkt welk ip de gebruiker heeft en die plaatst hij weer in de tabel `ban`.

Best simpel ?

Nja, bij Microsoft gaat het erom om ook een marktaandeel hiervan te krijgen. Google zullen ze niet verslagen, maar zoals we microsoft al kennen zullen ze nu zoveel mogelijk proberen om bing in te bouwen in hun OS.

Bij mij werkt het, althans ik heb maar 1 iemand in me familie, misschien dat het 't met meer niet goed doet ?
    Selecteer je de persoon wel ? Daar kan het aan liggen!

Meer informatie gewenst! Gaat het hier om een Nederlandse bux site, hoeveel bezoekers en leden ... ? Sitelink..

Naam: crimepatrol.be
    Info: Een criminal spel, ja banditi, maar ik ben er nog volop aan bezig om het beter te maken, ook deel ik bijna al mijn bugfixes en nieuwe opties met de rest.