Posts by Dein

Wow, als dat er ooit komt ben ik zeker bereid om er eentje aan te schaffen, zo worden computers binnenkort ook gemaakt :).

Nee, ik heb zoiets is meegemaakt echt triest, iedereen begon daar te roepen, en dan had je ook van die hyper-actieve mensen die steeds hun zin herhaalde waar niemand iets op antwoorden.

Verder is de chat van CP ook niet erg populair, en denk dat een teamspeak dus ook weinig tot niet actief zal zijn.

Je hebt soms zelfs van die mensen die dus werkelijk 'scheten' zitten te laten op zo'n TS programma.. en dan moeten wij moderators of administrators zich ook nog is bezighouden met het controleren daar.

De meeste topics lopen nu al uit de hand, ik wil niet weten hoeveel er gescholden zal worden op zo'n TS.

Mijn stem heb je hier niet voor:hmm:.

Mvg,

Dein

Ik had het ook al opgemerkt en gemeld bij Woutr, maar Koen wou 'm niet verwijderen.
    Ik hoop dat die site snel down ligt, want gratis crimegames verkopen is lame. En dan nog promoten op een site als deze voor zo'n rommel, bekijk die prijzen € 3,60 voor vendetta.. is het niet waard.

Als ie OSvendetta erop zou durven zetten had ie toch lekker veel pech gehad, de source verkopen/verspreiden zonder licentie(ja zo'n bestand moet erin zitten als je het legaal wilt)kan leiden tot verdere stappen als diefstal en winst maken op onverantwoordelijke manieren.

Maarja, .tk en gratis layout zegt al genoeg..

Er staat vraagprijs € 500,- :O en inderdaad, die statistieken kloppen echt niet, hier wil ik wel eens harde bewijzen van zien zoals een dagafschrift van jou bank..

Die van DB-maffia werkt goed bedankt :).
    Ja die posting.php die jij hebt mag je wel eens posten, want bij mij doet die edit het dus niet.

Als je zoveel verdient op een maand kan gewoon niet, dan heb je 10 000 leden ofzo nodig en dan nog ^o).

Dit gaat echt nergens naartoe ..

Hey,

In banditi source zit een kleine/grote bug waardoor je gewoon zonder in te loggen op het forum kunt posten, en ook gewoon de ingame kunt bekijken zonder in te loggen.

Alleen vindt ik niet zo 1,2,3 waar ergens een check wordt gedaan, weet iemand hoe je zo'n inlog check maakt?

Dus gewoon voor in config.php te laten includen zodat die bug niet meer voorkomt.

Alvast bedankt.

Mvg,

Dein

Je had eerst alles moeten maken voor je het gaat promoten 8-), dan is het toch normaal dat je zo'n reacties krijgt.
    Heb trouwens al vaste klanten ? En willen die feedback geven in dit topic ?

Mvg,

Dein

Als je het toch over BUMA STEMRA hebt, mijn vader heeft een frituur en als ie de radio opzet moet ie ook betalen daarvoor. Dat systeem zit echt wel vervelend in elkaar ;).