• Login
  • Register
  • Zoek
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • Filebase Entry
  • More Options

ICTscripters

Dé plek voor IT

Dé plek voor IT

Login

Geavanceerde opties
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Dé plek voor IT - ICTscripters
  2. Leden
  3. Dein

Forum

  • Het oorspronkelijke Criminals Script

    Lijno 19 juni 2026 om 15:06
  • StraatBaas is back, maar hoe?!

    Syntax 17 juni 2026 om 10:28
  • RPG game gebouwd met AI

    Frenzo.Webservice 11 juni 2026 om 19:44
  • Het Grote Vibe Code Topic

    Syntax 1 juni 2026 om 20:05
  • PWYL source gezocht

    Syntax 29 mei 2026 om 14:03
  • Ictscripters Chat

    AarClay 21 april 2026 om 11:34
  • Help testers nodig voor android app Urgent

    Servertjee 20 februari 2026 om 12:07
  • Partner Gezocht om meerdere NFT Collecties op Open Sea te Plaatsen

    Servertjee 20 februari 2026 om 12:06

Marktplaats

  • 4-letter domein: Togi.nl

    evesi 17 juni 2026 om 17:08
  • 359 Nieuwe Domeinnamen Mei 2026

    shiga 1 juni 2026 om 12:45
  • Sicarras.com - Moderne Mafia Text-Based RPG

    Jeffrey.Hoekman 27 mei 2026 om 17:40

Posts by Dein

  • OOP leren

    • Dein
    • 6 juni 2009 om 18:56

    Als je er wat geld voor over hebt raad ik je aan om dit boek te bestellen: 'het complete boek PHP5' uit de Dikke van Duuren serie is wel € 44,90 maar dan heb je ook WAT, ong. 300 blz. over OOP ;).

    De beste OOP tutorials zijn in het Engels dus is het weer wat minder als je geen Engels kunt :p.

  • Layout

    • Dein
    • 6 juni 2009 om 17:50

    Doe dit ergens vanonder het menu, maar nog voor de laatste </div> waar het menu eindigt:

    PHP
    <?php
    // Doe heel veel keer <br/>:
    for ($i = 0; $i < 24; $i++ )
    {
        echo '<br/>';
    }
    ?>
  • Layout

    • Dein
    • 6 juni 2009 om 16:45

    Als ik me niet vergis moet je daar een plaatje van maken en via CSS onderaan bij maken ;).

  • Domein met wallie

    • Dein
    • 6 juni 2009 om 13:50

    Jawel, bij primawebhosting.biz is dit volgens mij wel mogelijk via wallie als ik me niet vergis ;).

  • Politiek '09

    • Dein
    • 6 juni 2009 om 13:21

    Over politiek heb ik één mening, geldafzetters .. meer zijn het niet ;), en alles wat ze beloven, kunnen ze nu met de kredit crisis niet eens verwezenlijken :p.

  • ScriptMania

    • Dein
    • 6 juni 2009 om 11:47

    Veel geld, en harde bewijzen ;).

  • ScriptMania

    • Dein
    • 6 juni 2009 om 11:26

    Die site heb ik ooit ook al gemeld! Het lijkt dat ze er ook nog steeds verkopen :s. Wat heb je toch van die mensen die profiteren van anders man werk.. op zo'n laffe manier. Shame yourself!

  • No error

    • Dein
    • 6 juni 2009 om 10:28

    Als je een witte pagina krijgt betekent dit meestal dat er iets niet klopt in je script, bv. een <?php of ?> vergeten e.d.

  • ScriptMania

    • Dein
    • 6 juni 2009 om 10:15

    Inderdaad, dit is niet alleen zielig, maar eigenlijk pure oplichting.
    Het spijtige is, het is een gratis host e.d. daarom kun je niet erg veel eraan doen. De persoon is sowieso iemand van op CP, anders zou ie hier niet op adverteren.

  • Outgame design.

    • Dein
    • 6 juni 2009 om 10:12

    Op aanvraag van de TS: :slotje:

  • Banditi layout

    • Dein
    • 6 juni 2009 om 10:09

    Aub. als er echt iets mis is met de layout meldt dit dan via PB!
    Ik heb gisteren gezegd dat we strenger zullen worden.

    Als er een probleem is, gebruik dan de report knop, ipv. hier iets te posten!

    Weeral een verkoop topic verpest, met vermoedens..

    Volgende krijgt zonder pardon ook een strafpunt indien ie offtopic gaat!

  • Offtopic reacties in verkooptopics

    • Dein
    • 5 juni 2009 om 21:51

    Beste leden van CP,

    Het is gebleken dat wij ditmaal strenger zullen worden in verkoop topics. De laatste tijd blijkt dat iedereen zomaar zijn zegje wil doen in zo'n topic terwijl dit NIET de bedoeling is.

    Als je echt wil bieden of een goede vraag hebt aan de topicstarter mag dat geplaatst worden. Beschuldigingen, oplichterij e.d. moet je ten alle tijden melden bij een crewlid en niet in het topic zelf!

    Wanneer de topicstarter werkelijk een oplichter is kan hij sowieso een strafpunt verwachten, en wordt zijn topic direct gesloten.

    Ook zullen wij nu beter opletten bij verkooptopics, en dreigen we niet meer met een strafpunt maar zal deze direct worden gegeven wanneer de reactie nergens op slaat of volledig offtopic gaat en geen meerwaarde biedt voor de topic.

    Ook wordt er verwacht dat de TS zijn buynow e.d. normaal houdt , dus echt wat het waard is en niet er meters boven uit. Want daarom komen er ook veel offtopic reacties bij!

    Mocht je nog vragen hebben kun je deze via PB of in dit topic stellen.

    Deze dingen worden vanaf nu dus extra in de gaten gehouden.

    Met vriendelijke groeten,

    Het CP crewteam

  • Waarde domein

    • Dein
    • 5 juni 2009 om 21:17

    2009-05-17

    Geen oude topics bumpen, nu komt er een slotje op ;).

  • Telefoonswinnen.nl | Vanaf 1 Euro!

    • Dein
    • 5 juni 2009 om 21:16

    Hoelang is het domein nog geldig ?
    Als het langer is als 200 dagen, wil ik een bod uitbrengen van € 3,-

    Mvg,

    Dein

  • Webhosting vanaf €4 per maand !

    • Dein
    • 5 juni 2009 om 15:07

    Mijn ervaring:

    Ik zit pas bij Netohost.nl, en vindt het nu al zeer vertrouwd overkomen, heb de persoon op msn en is altijd even vriendelijk tegen mij, helpt mij bij problemen, en zoals ie zelf zegt houdt hij van zijn klanten ;).

    En voor de prijs moet je het zeker niet laten, die is zeer laag tegenover vele andere webdiensten.
    Als je dus nog ergens wilt hosten, zou ik zeggen overweeg Netohost :).

    Mvg,

    Dein

  • community layout.

    • Dein
    • 4 juni 2009 om 20:37

    Waarom post je dan, dit is een VERKOOP topic!
    Spam aub. niet zo, zeker niet wanneer de TS hier niets aan heeft..

  • win-iphone.be

    • Dein
    • 4 juni 2009 om 20:06

    Genoeg beschuldigingen, zolang er geen bewijs is dat hij een oplichter is wil ik hier niets van horen.
    Het is een verkoop topic..

    Het lijkt wel als het om een bedrag boven de € 100,- gaat dat er op CP gespamt wordt in de verkoop topics..

    Volgende strafpunt!

  • Medewerkers gezocht

    • Dein
    • 4 juni 2009 om 20:03

    Waarom is dat nodig ? Ik zoek medewerkers geen spelers..(die mogen zich wel aanmelden natuurlijk ;)).

    Ik wordt binnenkort uitbetaald door Mollie en dan ga ik een nieuwe layout laten ontwerpen voor een prijs van ong. € 70,- dus ik denk wel dat het iets gaat worden met crimepatrol.be, tevens is deze site al 2 jaar online dus al goed geindexeerd e.d.

    Ook zijn er al veel bugs uit, waarvan vele door mijzelf opgelost.

  • Medewerkers gezocht

    • Dein
    • 4 juni 2009 om 19:50

    Hey,

    Ik zoek mensen die in de crew willen van crimepatrol.be, momenteel draait onze site goed, maar ik kan wel wat extra hulp gebruiken.

    Ik zoek ALLEEN moderators, het gaat mij erom dat jullie mij helpen met topics op het forum, veel aanwezig kunnen zijn op de chat(chatmoderator!), en mensen helpen indien ze dus vragen hebben over ons spel.

    Wat ik ook wel verwacht is dat je wat reclame maakt voor onze site, waar ik momenteel nog druk aan bezig ben.

    Momenteel kan ik de crewleden niet betalen voor hun werk, na een tijdje zal dit wel mogelijk zijn, maar momenteel heb ik het geld nodig voor een nieuwe out-en ingame layout te kunnen kopen, en mijn domein en hostingpakket te kunnen betalen.

    Wat er dan te verdienen valt, kan later over gespeculeerd worden.

    Als je geïnteresseerd bent, gelieve mij dan een PB te sturen met de volgende gegevens:

    PHP
    [b]Naam:[/b]
    [b]Leeftijd:[/b]
    [b]Ervaring(en):[/b]
    [b]Uren aanwezig p/w:[/b]
    [b]Motivatie:[/b]

    Uiteraard zijn crewleden uitgesteld van het bespelen van ons spel en/of winnen van de prijzen!

    Mvg,

    Dein

    P.s. ik neem alleen mensen aan die via een PB sturen! Dus hier op het forum negeer ik gewoon.
    Vragen kunnen gesteld worden in dit topic, zo houden we het ordelijk.:D

  • shop

    • Dein
    • 4 juni 2009 om 19:39

    Zoals op aanvraag van de TS: :slotje:

ICT Nieuws

  • Quanscient ontvangt €10M om AI- en kwantum-native hardware engineering te bevorderen - Tech.eu

    ICTscripters 27 mei 2026 om 12:03
  • Datalek bij leverancier Canvas - Universiteit van Amsterdam

    ICTscripters 10 mei 2026 om 12:03
  • Data privacy in 2026: Hoe de naleving van GDPR verandert

    ICTscripters 8 mei 2026 om 12:16

Blogs

  • Functioneel ontwerp

    Dees 28 december 2014 om 12:38
  • Access Control List implementatie in PHP/MySQL - deel 1/2

    FangorN 28 december 2018 om 12:35
  • Access Control List implementatie in PHP/MySQL - deel 2/2

    FangorN 29 december 2018 om 12:37
  1. Marktplaats
  2. Design
  3. Voorwaarden
  4. Ons team
  5. Leden
  6. Geschiedenis
  7. Regels
  8. Links
  9. Privacy Policy
ICTscripters ©2005 - 2026 , goedkope hosting door DiMoWeb.com, BE0558.915.582
Sponsors: Beste kattenhotel provincie Antwerpen | Beste Zetes eid kaartlezer webshop
Style: Nexus by cls-design
Stylename
Nexus
Manufacturer
cls-design
Licence
Commercial styles
Help
Supportforum
Visit cls-design