Posts by Dein

Als je er wat geld voor over hebt raad ik je aan om dit boek te bestellen: 'het complete boek PHP5' uit de Dikke van Duuren serie is wel € 44,90 maar dan heb je ook WAT, ong. 300 blz. over OOP ;).

De beste OOP tutorials zijn in het Engels dus is het weer wat minder als je geen Engels kunt :p.

Doe dit ergens vanonder het menu, maar nog voor de laatste </div> waar het menu eindigt:

PHP
    <?php
    // Doe heel veel keer <br/>:
    for ($i = 0; $i < 24; $i++ )
    {
        echo '<br/>';
    }
    ?>

Als ik me niet vergis moet je daar een plaatje van maken en via CSS onderaan bij maken ;).

Over politiek heb ik één mening, geldafzetters .. meer zijn het niet ;), en alles wat ze beloven, kunnen ze nu met de kredit crisis niet eens verwezenlijken :p.

Die site heb ik ooit ook al gemeld! Het lijkt dat ze er ook nog steeds verkopen :s. Wat heb je toch van die mensen die profiteren van anders man werk.. op zo'n laffe manier. Shame yourself!

Als je een witte pagina krijgt betekent dit meestal dat er iets niet klopt in je script, bv. een <?php of ?> vergeten e.d.

Inderdaad, dit is niet alleen zielig, maar eigenlijk pure oplichting.
    Het spijtige is, het is een gratis host e.d. daarom kun je niet erg veel eraan doen. De persoon is sowieso iemand van op CP, anders zou ie hier niet op adverteren.

Aub. als er echt iets mis is met de layout meldt dit dan via PB!
    Ik heb gisteren gezegd dat we strenger zullen worden.

Als er een probleem is, gebruik dan de report knop, ipv. hier iets te posten!

Weeral een verkoop topic verpest, met vermoedens..

Volgende krijgt zonder pardon ook een strafpunt indien ie offtopic gaat!

Beste leden van CP,

Het is gebleken dat wij ditmaal strenger zullen worden in verkoop topics. De laatste tijd blijkt dat iedereen zomaar zijn zegje wil doen in zo'n topic terwijl dit NIET de bedoeling is.

Als je echt wil bieden of een goede vraag hebt aan de topicstarter mag dat geplaatst worden. Beschuldigingen, oplichterij e.d. moet je ten alle tijden melden bij een crewlid en niet in het topic zelf!

Wanneer de topicstarter werkelijk een oplichter is kan hij sowieso een strafpunt verwachten, en wordt zijn topic direct gesloten.

Ook zullen wij nu beter opletten bij verkooptopics, en dreigen we niet meer met een strafpunt maar zal deze direct worden gegeven wanneer de reactie nergens op slaat of volledig offtopic gaat en geen meerwaarde biedt voor de topic.

Ook wordt er verwacht dat de TS zijn buynow e.d. normaal houdt , dus echt wat het waard is en niet er meters boven uit. Want daarom komen er ook veel offtopic reacties bij!

Mocht je nog vragen hebben kun je deze via PB of in dit topic stellen.

Deze dingen worden vanaf nu dus extra in de gaten gehouden.

Met vriendelijke groeten,

Het CP crewteam

Mijn ervaring:

Ik zit pas bij Netohost.nl, en vindt het nu al zeer vertrouwd overkomen, heb de persoon op msn en is altijd even vriendelijk tegen mij, helpt mij bij problemen, en zoals ie zelf zegt houdt hij van zijn klanten ;).

En voor de prijs moet je het zeker niet laten, die is zeer laag tegenover vele andere webdiensten.
    Als je dus nog ergens wilt hosten, zou ik zeggen overweeg Netohost :).

Mvg,

Dein

Genoeg beschuldigingen, zolang er geen bewijs is dat hij een oplichter is wil ik hier niets van horen.
    Het is een verkoop topic..

Het lijkt wel als het om een bedrag boven de € 100,- gaat dat er op CP gespamt wordt in de verkoop topics..

Volgende strafpunt!

Waarom is dat nodig ? Ik zoek medewerkers geen spelers..(die mogen zich wel aanmelden natuurlijk ;)).

Ik wordt binnenkort uitbetaald door Mollie en dan ga ik een nieuwe layout laten ontwerpen voor een prijs van ong. € 70,- dus ik denk wel dat het iets gaat worden met crimepatrol.be, tevens is deze site al 2 jaar online dus al goed geindexeerd e.d.

Ook zijn er al veel bugs uit, waarvan vele door mijzelf opgelost.

Hey,

Ik zoek mensen die in de crew willen van crimepatrol.be, momenteel draait onze site goed, maar ik kan wel wat extra hulp gebruiken.

Ik zoek ALLEEN moderators, het gaat mij erom dat jullie mij helpen met topics op het forum, veel aanwezig kunnen zijn op de chat(chatmoderator!), en mensen helpen indien ze dus vragen hebben over ons spel.

Wat ik ook wel verwacht is dat je wat reclame maakt voor onze site, waar ik momenteel nog druk aan bezig ben.

Momenteel kan ik de crewleden niet betalen voor hun werk, na een tijdje zal dit wel mogelijk zijn, maar momenteel heb ik het geld nodig voor een nieuwe out-en ingame layout te kunnen kopen, en mijn domein en hostingpakket te kunnen betalen.

Wat er dan te verdienen valt, kan later over gespeculeerd worden.

Als je geïnteresseerd bent, gelieve mij dan een PB te sturen met de volgende gegevens:

PHP
    [b]Naam:[/b]
    [b]Leeftijd:[/b]
    [b]Ervaring(en):[/b]
    [b]Uren aanwezig p/w:[/b]
    [b]Motivatie:[/b]

Uiteraard zijn crewleden uitgesteld van het bespelen van ons spel en/of winnen van de prijzen!

Mvg,

Dein

P.s. ik neem alleen mensen aan die via een PB sturen! Dus hier op het forum negeer ik gewoon.
    Vragen kunnen gesteld worden in dit topic, zo houden we het ordelijk.:D