Posts by Dein

De enige effectieve oplossing is gewoon die topics te negeren.
    Maar, dit is een hulp-community dus zou dat eigenlijk niet mogen.
    Artikelen, zullen ook niet echt werken.

Het enige wat je misschien kunt doen is wanneer iemand zich wil registreren er een tutorial bijzetten die hij MOET gelezen hebben en dat ook moet bevestigen.
    Ook biedt dit ook nog geen uitkomst.

Voor sommige mensen, de crew doet zijn best, maar wij zijn ook mensen en het is niet onze full-time job om hier alles in de gaten te houden, dat mensen niet gewoon het topic aangeven of een reactie ?..

Regeltjes zijn er om iemand daar op te wijzen, niet meer en niet minder, wat wij kunnen doen is weinig tot niets. Het is WAT de persoon in kwestie wil .. als hij alleen maar geld wil verdienen is dat dus zijn probleem, en help ik 'm zeker niet ook al is het men beste vriend..

Regel zoiets maar via PB!

Verder erg zielig, wat nu als iemand het had gekocht ..
    Dit is niet nodig, wij kunnen het toch ook niet weten of iets gratis ergens staat of zonder doorverkoop rechten?

:slotje:

En ik ga ook niet op de gevolgen in.. al gemeld dat zoiets ook via pm kan! Het is een verkoop topic, geen rate of keur topic..

Bas niet de mini-mod uithangen, freaky heeft ook een strafpunt ontvangen! En nu ontopic, of ik schop jullie eruit :p.

Gedaan ermee, Niels ga er niet meer op in(alleen via PM..).
    Dit forum dient niet om iemand af te kraken.

Zo'n systeem heb ik nog niet vrijgegeven gezien, en zeker niet in een framework gemaakt..
    Toon een beetje respect jongen, volgende keer gewoon een strafpunt!

Die zul je niet zomaar krijgen/vinden, hij was namelijk ooit te koop, daarna had ik hem gekocht, maar vond het jammer want het waren allemaal gratis scripts en veel bugs nog.. Dus toen had ik hem vrijgegeven, maar na woordwisselingen met de eigenaar, heb ik de source er terug afgehaald...

Wie hem gebruikt heeft 'm op oftewel gekocht, oftewel toen gedownload ..

Ik heb de source niet meer, dus helaas.

Tja, als je vriend al een hele source heeft en daar nog een template parser in wil bouwen, dan heeft ie veel pech.
    Er is volgens mij geen oplossing, waarbij je zo min mogelijk moet doen...

Ter informatie, de BUYNOW is € 60,- dan wordt hij meteen verkocht ;). Dus wanneer dat bod is bereikt wordt het verkocht.

Het beste is, hierop CP staat bij downloads (dacht ik) een ZEND certification study book, dat is de beste manier om PHP te leren ;).
    Want zend is van de makers zelf dus .. die weten het beste hoe iets in elkaar zit.

Het is wel engels.

Koop een boek, probeer zoveel mogelijk uit, verwerk in je script grappige dingen dan wordt leren sowieso leuker.
    Zo had ik iemand en die had een classe met lades en in die lades string(s) begrijp je me ;).

De beste manier bestaat niet, dat bepaal je zelf, er zijn ook mensen die alleen leren van php.net of via zend.com andere leren via tutorials, en mensen zoals mij uit boeken(heb hier 5 a 6 boeken over PHP liggen :p).

@ CBproductions:

Ongeveer € 40,-(via targetpay ook nog wat geld zoals in de screenshot te zien is) p/m, maar ik heb nog weinig gepromoot voor mijn site.

Weinig bug, alleen de blakcjack bug nog. Ik heb vele zelf al opgelost.

@ Dorpsgek:

Gewoon meer dan € 35,- want dat is het laatste geboden!

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 09.06.09 18:42:19:
    Bod van € 37,- gedaan via PB op sitedeals!