Posts by Dein

Waarom denk je dat ik gratis tussen haakjes had gezet.. (was sarcastisch bedoeld misschien ?)
    Tja, hoe wil je dan iets bewijzen, ik heb pas nog een video gezien van creative commons en daar was iets dat de wet zegt wanneer je iets maakt of schrijft dat je dan een copyright erop hebt, dus via het gerecht kan wel.

Verder is het niet altijd zo met ouders,.. want sommige weten niet wat hun kind/zoon/dochter doet, en ja als je wat volwassen reageert tegen over die ouders kun je langs hun dat geld terug opeisen.

Hoe het allemaal zit met het gerecht weet ik niet, maar ga me er eens in verdiepen als ik dat boekje van Engelfriet heb gekocht ;).

Het beste wat je kunt doen is dit lijstje:

- maak op een paar forums een topic aan en geef duidelijk aan wat er is gebeurd en noem zijn naam en nicknames waar hij mee handelt
    - ga naar een advocaat en vraag om hulp, die zullen je meestal (gratis?) wel verder helpen met dit soort zaken, aangezien hier op CP niet veel mensen zitten met het verstand over dit soort rechtelijke zaken
    - vraag raad bij http://blog.iusmentis.com/ of lees een paar artikelen daar in jou probleemsector
    - probeer anders eens d0xing(via google zoeken op echte namen en nicknames om achter informatie te komen) en probeer zijn ouders te bereiken of iets dergelijks

Dit zijn de beste oplossingen, en denk niet dat die persoon voor € 110,- een rechtzaak wil beginnen dus gaat ie ook niet in beroep en kun je meestal verwachten dat je het geld terugkrijgt.

Mvg,

Dein

Laat me raden banditi source -_- het is hier uiteraard een help community maar als je je aan zo'n source waagt moet ik je dit ten strengste afraden, volgens mij kun jij helemaal geen PHP of MySQL en je amper verstand van hosting zaken, en wil je dit gewoon gratis hosting.

Verder als ik naar je typfouten kijk, denk ik zeker dat je eerst eens daaraan moet werken voor je een crimegame wil beginnen - laat staan er geld aan verdienen.

Als je genoeg geld hebt zou ik toch verdere stappen nemen, maar denk niet dat dat het geval is ?
    Hoeveel bewijs heb je eigenlijk, want zonder bewijs ben je niets..

Deze werkt perfect! Op mijn localhost niet maar ligt aan me localhost zelf aangezien hij iets niet ondersteunt.
    Op één van mijn sites werkt ie gewoon perfect, kijk zelf maar: http://elife/captcha

Inderdaad, bv. die eerste zou ik nu gewoon kunnen rippen en even snel een zwart vlak over die tekst en eigen tekst erop zetten.

Trouwens heb je wel de rechten op de gebruikte afbeeldingen ?

Verder denk ik ook niet dat iemand ze wil kopen, in ieder geval toch niet voor meer dan € 1,- .. (iemand met een beetje verstand kan sowieso ook plaatjes knippen en plakken dus zelf maken..)

Hehe, ik moet nog TOGH(Mechanica),WIS,TCCH(constructie(hout)),GEMH(gereedschapleer) en MARH(Materialenleer) tot dinsdag en dan ben ik er weer vanaf :).

Bewijs geleverd aan mij, topic gaat terug open en de persoon is geen oplichter, dus die reactie verwijder ik ook maar!

Om het nog even duidelijker te maken daar op die site staat 50 maar ik had het overlaatst aangevraagd daar en kreeg € 100,- dus..

Wel even melden dat je registratie kosten moet betalen dus, je moet er eerst geld op zetten voor je die tegoed bon kunt gebruiken :p.
    Ik heb er zelf eentje liggen van 100 dus heb er geen meer nodig xD.

@ Alex:

Je hoeft niet steeds te bevestigen dat het genoteerd staat, lijkt nu echt wel dat je aan het spammen/flooden bent ..

En hier mag volgens mij een slot op ? Aangezien hier weinig tot geen allochtonen hun verhaal willen delen, zonder ik maak je kapot e.d...

Ook gaan we hier iets te extremistisch aan het reageren, en scheldwoorden horen hier ook niet thuis!

Als iemand een nieuwsmelding wil toevoegen de volgende eerst toestemming vragen aan een crewlid!

Misschien nog iets, weet niet of het in Nederland ook is maar:

Als een Belg een allochtoon in elkaar slaagt (om de één of andere reden) dan krijg je problemen bij de politie en is het racisme, maar als een allochtoon een Belg in elkaar slaagt dan .. is het helemaal geen racisme enz. rare situatie .. maar heb het al van een aantal mensen gehoord.

Binnenkort ga ik een aantal artikelen schrijven met inhoud.
    Want de meeste artikelen gaan over dingen die ik al weet, maar heb nu meer geleerd en ga ik zo goed mogelijk proberen uit te leggen ;).

Over wat is nog geheim, maar dit zijn dingen die je niet veel tegenkomt op andere tutorial sites of meestal in het Engels.

Maar ja, spam kun je ook melden ..

Kijk dat slaagt dus op nergens, waar onderbouw je je reactie mee. Zoals iedereen stemt op PVV ?
    Mensen zoals Joey Kindt(http://www.geenstijl.nl/mt/arc…atsig_wildersadeptje.html) stemmen hier inderdaad op..

Dit forum is niet om je racistische mening te uiten, maar om je mening te delen, omdat 1,2,3 marokanen iets verkeerd doen, worden jullie maar racist ..

En dan ga je ineens Ali B hier houden ? Misschien heeft ie ook wel een straf blad .. dus dan spreek je jezelf wel zwaar tegen.

Pas op om je mening hier te uiten, laat het niet te racistisch worden ;).

Waar het op slaat, Wilders .. daar SLAAT het op, nee, eerst gaat ie door die film de boel forceren en nog eens onduidelijker maken en daarna wil hij ze het land uit. Leuke politieker is dat 8-).

Hij profiteert van zijn status.
    Toen de boel opkwam van die film zat ik lekker in Turkije TV te kijken en ja .. die zever kwam daar ineens op, de eerste keer dat ik hem hoorde.. zijn toon en mening sloeg nergens op en leek zo "hehe, ik wel alle moslims eruit, trek jullie plan maar..".

Misdadigers dat kan ik begrijpen, maar uit het land ? Wat nu als ze hier geboren zijn, ook maar meteen het land uit :hmm: , hij moet echt eens nadenken voor hij zoiets allemaal zegt echt waar..

Die buma/stemra zijn het draadje helemaal kwijt ?
    Straks willen ze ook nog dat alle luisteraars p/m gaan betalen.. omdat zij zo graag een dikke loon willen hebben..

Het is crisis, ook voor de bedrijven, willen ze nu iedereen ook nog de schulden in gaan.

De wereld is zo v*** .. zielige hoge pieten denken toch steeds meer macht in handen te krijgen, hoelang gaat dit nog duren voor iedereen begint te flippen ?