Posts by Dein

Dat ene boek van van duuren media is echt super, heb het ook en zit ongeveer aan blz. 380 of zo echt een aanrader en bespreekt ook alles wat nodig is omtrent PHP en MySQL, design patterns,OOP, UML,PDO,... enz. enz.

Uhm, graag zou ik een bevestiging van die persoon zien vooraleer je zomaar hier een topic van opent. Game-projects dacht ook dat hij het zomaar mocht namaken en had het ook zitten daarna!

Laat die persoon in kwestie dus maar eerst iets posten!

Dat zijn schoonheidsfouten ;), btw. waar slaagt dat nu weer op dat je maffia sql niet goed kan maar voor iets anders wel :s, sql = sql het maakt niet uit waarvoor het gebruikt wordt.

En een expert ben je zeker niet want dan kan het gewoon niet dat je zo'n fouten maakt..

Ik zeik je niet af , maar zorg voor een betere indruk, ik kan mezelf ook 5/5 geven voor PHP en daarna hier komen vragen hoe ik nu eigenlijk een echo moet uitvoeren..

Geef meer informatie, volgens mij ligt het aan de host, meestal is het localhost maar bij sommige gratis hosts of betaalde is het een link.. daar zal het wel aan liggen, contacteer je host eens die zullen je graag verder helpen ;).

Ziezo opgelost..

Langs mijn kant is het niet afkraken, maar waarom zou je 5/5 van MySQL hebben als je nog niet eens een connectie kunt maken :s (de basis van PHP & MySQL).

Het moet toch wel een beetje eerlijk blijven nietwaar ..

PHP
    $admins_query = mysql_query("SELECT id, login, admin FROM users WHERE ban > '0'");

Moet dat niet dit zijn:

PHP
    $admins_query = mysql_query("SELECT id, login, admin, ban2, ban FROM users WHERE ban > 0 ");

En hoe kan dit nu weer:

PHP
    while ($admins = mysql_fetch_assoc($admins_query))
    {
        if ($admins['ban'] > 0)
        {
            $rank = "<?echo$user->ban2;?>";
        }
        else
        {
            $rank = "<?echo$user->ban2;?>";
        }

Er staat assoc en dan doe je $user->ban2 als object ? Werkt toch nooit.
    Dit moet het zijn:

PHP
    while ($admins = mysql_fetch_assoc($admins_query))
    {
        if ($admins['ban'] > 0)
        {
            $rank = "<?php echo $admins['ban2']; ?>";
        }
        else
        {
            $rank = "<?php echo $admins['ban2']; ?>";
        }

Probeer dit eens ;).

@ Truxo

Dat was een test bericht normaal gezien, had ik ook aangehad :p.

Primawebhosting(as hosting) is niet echt geschikt voor criminals.

Dat zou inderdaad de beste oplossing zijn, en die persoon zou het ook niet verwachten.
    Maar waarom het topic sluiten ? Ik wil wel weten hoe het afloopt ;).

Hij doelt op het scriptkiddie forum.. die link.
    Maar dat maakt niet uit en is té offtopic!