Ik heb 'm ook nog wel liggen maar wacht eerst op een antwoord voor ik hem deel :p met mensen..
Posts by Dein
-
-
Zoals de TS aangeeft :slotje:
-
Dat ene boek van van duuren media is echt super, heb het ook en zit ongeveer aan blz. 380 of zo echt een aanrader en bespreekt ook alles wat nodig is omtrent PHP en MySQL, design patterns,OOP, UML,PDO,... enz. enz.
-
Uhm, graag zou ik een bevestiging van die persoon zien vooraleer je zomaar hier een topic van opent. Game-projects dacht ook dat hij het zomaar mocht namaken en had het ook zitten daarna!
Laat die persoon in kwestie dus maar eerst iets posten!
-
Heb je de SQL eigenlijk wel in phpmyadmin ingevoerd ?
-
-
Dat zijn schoonheidsfouten ;), btw. waar slaagt dat nu weer op dat je maffia sql niet goed kan maar voor iets anders wel :s, sql = sql het maakt niet uit waarvoor het gebruikt wordt.
En een expert ben je zeker niet want dan kan het gewoon niet dat je zo'n fouten maakt..
Ik zeik je niet af , maar zorg voor een betere indruk, ik kan mezelf ook 5/5 geven voor PHP en daarna hier komen vragen hoe ik nu eigenlijk een echo moet uitvoeren..
Geef meer informatie, volgens mij ligt het aan de host, meestal is het localhost maar bij sommige gratis hosts of betaalde is het een link.. daar zal het wel aan liggen, contacteer je host eens die zullen je graag verder helpen ;).
Ziezo opgelost..
-
Langs mijn kant is het niet afkraken, maar waarom zou je 5/5 van MySQL hebben als je nog niet eens een connectie kunt maken :s (de basis van PHP & MySQL).
Het moet toch wel een beetje eerlijk blijven nietwaar ..
-
Op z'n profiel staat: MySQL: 5/5 xD en hij kan de connectie van banditi nog niet eens goed krijgen ? Beetje raar niet ..
-
Zo is het ook wel genoeg! :slotje::slotje:
-
-
Ik begrijp dat je je werk wil veilig stellen van dieven, maar het zijn er teveel van die teksten, nu is je layout veel te onduidelijk.
-
Moet dat niet dit zijn:
En hoe kan dit nu weer:
PHPwhile ($admins = mysql_fetch_assoc($admins_query)) { if ($admins['ban'] > 0) { $rank = "<?echo$user->ban2;?>"; } else { $rank = "<?echo$user->ban2;?>"; }
Er staat assoc en dan doe je $user->ban2 als object ? Werkt toch nooit.
Dit moet het zijn:PHPwhile ($admins = mysql_fetch_assoc($admins_query)) { if ($admins['ban'] > 0) { $rank = "<?php echo $admins['ban2']; ?>"; } else { $rank = "<?php echo $admins['ban2']; ?>"; }
Probeer dit eens ;).
-
@ Truxo
Dat was een test bericht normaal gezien, had ik ook aangehad :p.
Primawebhosting(as hosting) is niet echt geschikt voor criminals.
-
op aanvraag van TS :slotje:
-
In het script staat toch background: #000; in de CSS code ? Daar ligt het aan ;).
-
Winnaar is bekend dus slotje ?
-
-
-
Op aanvraag van de TS :slotje: