Posts by Dein

Uhm, vingerafdruk scanner was goed in gebruik, maar er zijn al zoveel technieken om zoiets te faken.
    Je zou bv. kunnen denken aan wit poeder erop te doen en je hebt de laatst gebruikte vingerafdruk en hupsakee je zit erop 8-).

Dus slechte methode, inderdaad, het gaat 'm vooral om dat ze die magnetische stripcode kunnen namaken door dat skimmen.
    Maar als iemand ergens betaalt met die kaart moeten ze die toch hebben gefilmd in die winkel, dus dan heb je zo'n skimmer toch snel zou je denken..

Als ik mijn mening hierover moet geven dan ben ik dagen lang bezig...
    Ik zou zeggen leer designen, dit is precies een knip en plak layout in paint ..
    Waarom zo donkere kleuren ? Zwart = afschuwelijk voor crimegames.
    Die 2 afbeeldingen erin zijn ook niet netjes en voegen niets toe aan de layout zelf, kijk het past niet binnen de layout.

Een layout moet aan elkaar passen, wat jij hebt staat allemaal los en is nog niet eens leuk om naar te kijken.
    Waar ga je een menu maken ? Zoals Home | Aanmelden | ... enz.
    Alles op 1 pagina dumpen ? Is ook niet erg leuk voor de bezoeker.

Ik zou zeggen kijk eens naar grote maffia games en neem daar wat van over(niet rippen! op je eigen manier).
    Werk eerst wat uit op papier, dat werkt veel handiger dan je denkt.

Wat voor mensen je met die layout gaat aantrekken zijn vooral noobs en mensen die geen leven hebben.

Dit is niet om je af te kraken ook al komt het zo over, maar hier zijn veel bruikbare tips in te vinden.
    Dus lees me reactie maar eens 2x, dan begrijp je het wel.

Het moet toch mogelijk zijn voor de banken om ipv. een donkere bankautomaat gewoon een stukje uit plastic/plexiglas ofzo maken, dan valt zo'n camera'tje echt wel op :p.

Skimmers zijn behoorlijk zwak, en moeten toch gemakkelijk op te sporen zijn .. gewoon eentje aanpakken lekker hoge boete en lang in de kerkers .. dan zullen de meeste wel afhaken.
    Maar ja, de politie is weer iets anders..

Hey,

Ik ben zelf nu terug wat bezig met me eigen crimegame alleen stuit ik op een irritant probleem, als ik in me statistieken menu een icoon voor of achter tekst plaatst springt die oftewel ervoor of erachter even een voorbeeld:

icoon
    tekst

/

Zo dus. Hier even de scripts:

html:

css:

Alvast bedankt voor de hulp.
    Als je iets niet begrijpt laat het me dan weten.

Mvg,

Dein

Als ik me code intik doe ik me hand er altijd voor, verder gebruik ik bijna nooit een bankautomaat, liever persoonlijk afhalen dan zo'n gevaarlijk middel.

En waarom controleren ze hun automaten niet gewoon elke dag .. zoiets spoor je toch snel op, ook al kunnen ze tegenwoordig heel kleine dingen maken, zoiets vindt je ook wel na een tijd..

Beveiliging en veiligheid is gewoon een eeuwig dilemma aangezien de maker(in dit geval de bank) er niet veel aan wil doen, tot dat het gebeurt, mijn motto is 'beter voorkomen dan genezen'.

designpassion.be
    designmyway.nl
    jaricreaties.nl
    mydesignway.nl
    bringdesign.nl
    webringdesign.nl
    ibringdesigns.nl
    designourway.nl
    hetprachtigedesign.nl
    thejaridesigns.nl

en ga zo maar door ;).

In België is het ook, dus zo veilig moeten wij ons ook niet stellen ;).
    Wel triest dat banken opzich niet beter controleren wie er bij de automaat is moet toch opvallen zo iemand die een cameratje plaatst.

Uhm, jawel, hij bevestigde het zelf op msn, en hij wou dat we alles voor hem deden en nog snel ook, hij wist zelfs niet welke download hij moest kiezen voor mysql te downloaden ..

(gaat over een ander topic van hem)

Maarja, hij weet niets af van php en mysql en ook niets van pc's en wil toch o zo graag een criminal (om geld mee te verdienen..).

-----

Ontopic: kijk eens op deviantart.com , daar vindt je soms wel schatten maar vraag altijd toestemming!

Ik vind hem persoonlijk veel te fel, straalt iets te fris uit, ik zou zeggen begin helemaal opnieuw, en loop van die standaard indeling weg, probeer iets nieuws, web 2.0 achtige kleuren.

Ik bied € 15,- (moet ik morgen of zo nog wel even bij de bank om wat geld te storten) maar kan ik ook via overschrijving want paypal of wallie gaat niet goed op dit moment voor mij :p?

Volgens mij mis jij er een paar, Niels is al een stuk veranderd.
    Waarom zou ik hem aanpakken als het de waarheid is wat ie zegt..
    Wat jij eruit kraamt slaagt nergens op, geen onderbouwing is al één punt.

Dat je het dit topic wilt verlagen door hem zwakjes af te kraken vindt ik enorm zielig, lekker aan het no lifen..

Ik speel niet onder één hoedje, jij kunt alleen maar zeiken op Niels, maar voor de rest komt er niet veel normaal uit.

En ik had je gewaarschuwd, dus nu krijg je er ook één, lekker egocentrisch zoals jij het noemt, maar ik noem het gewoon me plicht!

Wil je in discussie doe het dan via PB!

Kansloos dit, als je geen .psd files meer hebt wil dit gewoon zeggen, ik heb ze geript..
    Trouwens er zijn nog headers die me bekend voorkomen, zelfs eentje die hier gewoon gratis te download staat (gratis layout).

Dus hierbij een mooi slotje!

En ik kan je vertellen dat je oftewel nu ontopic gaat, of een mooi strafpuntje als verassing krijgt, jij zit altijd op z'n kap, jou mening over Niels hoeft niemand te weten, het boeit ons namelijk geen ene moer!

Topics verzieken doe je maar op een ander, en ik meen het deze keer(van dat strafpunt!).