Posts by Dein

Wat er op je MSN gebeurt of gezegd wordt staat geheel los van CriminalsPoint, wij houden ons niet bezig met het modereren van mensen die msn adressen weggeven van iemand anders, tevens bepaal jijzelf wie erop jou MSN lijst komt!

Om hier een topic over aan te maken vindt ik persoonlijk ook weer lekker nutteloos. Een e-mailadres is nooit privé, aangezien je meestal wel ergens het invult, en met wat zoekwerk kan iedereen wel iets vinden.

Dus heeft het geen zin meer om dit topic open te houden!
    Als er echt iets ernstigs gebeurt op je msn lijst en CP is er bij betrokken dan kan je een PB versturen naar één van ons, de leden hoeven hier toch niet van op de hoogte te zijn ?!

Mvg,

Dein:slotje:

Ik heb een mail ontvangen van Combell met het volgende bericht:

"Wij zien niet in waarom onze gratis producten zonder ons medeweten doorverkocht zouden moeten worden. Deze producten zijn namelijk slechts gratis gedurende één jaar en personen die van onze hosting gebruik willen maken, kunnen dit zelf gratis aanvragen via deze actie in PC Magazine. Waarom zou je dat dan via iemand aankopen waarbij je vervolgens niet van onze support zou kunnen genieten?"

Deze topic blijft dus voorgoed op slot!

Al iemand gevonden: Woutr van CP helpt mij met slicen.

Hallo,

Ik zoek een professioneel iemand die mijn layout wil slicen tegen een bedrag van rond de 30,- € XHTML & CSS valid en in alle bekende browsers keurig wordt weergeven.

Ik heb alle rechten op deze layout(gekocht van Cas Van Dongen). Kom alstublieft ook niet af met een website van een 'groot' bedrijf.

Graag ook uw geschatte prijs + portfolio waarop ik een paar voorbeelden kan zien!

Dit is wat gesliced zou moeten worden:

Alvast bedankt, U kunt ook een PB sturen!

Mvg,

Dein

p.s: Geen ratings toegestaan!

Zoveel werk is het niet, gewoon even een overeenkomst typen in word, en dan printen handtekening zetten inscannen en doorsturen naar de andere persoon en dan doet hij hetzelfde en stuurt jou een kopie. En klaar!

Maar ik bekijk het nu louter zakelijk. En in het zakenleven zijn contracten nog altijd het beste wapen tegen vals spelers. En zoveel vertrouwen is er niet als je elkaar amper kent.

Maar goed, niemand werkt voor niets, dus er moet (bijna) altijd wel iets tegenover staan, misschien reclame plaatsen of zo? Hard werk MOET ook beloond worden!

Om even iets te zeggen, het beste is dus een contract op te stellen met Basskiller, en indien hij en/of jij minderjarig bent, het door één van je ouder te laten ondertekenen, zo heb je altijd iets in je handen wanneer er toch iets niet juist gaat(bespaard je ook veel geld uit bij een rechtzaak!). Maak ook een kopie!

Mocht Basskiller geen contract willen opstellen of aannemen, dan is alles op eigen risico ..

(even een tip, meer niet!)

Zoals al meermaals aangegeven is is Criminolz VRIJGEGEVEN door de rechthebbende eigenaar game-project - Richard Snijders.
    Hierbij hebben alle vorige reacties ook bewezen dat het legaal is om te gebruiken!

:slotje:

Thanks, LTW is wat mislukt, maar dat is me eigen schuld. Maar ik maak er ooit nog werk van, ik heb vooral van me vakantie genoten.
    Wat meegeholpen met me vader, en wat gewerkt en pas nog op reis geweest naar Frankrijk.

Hey CP'ers,

Ja het is een tijdje geleden dat jullie nog iets van mij hebben gehoord. Maar om het kort te houden, ik ben dus terug, en ga dus verder modereren zoals jullie vroeger van mij gewoon waren.

Ik ga ook terug proberen heel actief te worden en behulpzaam, maar kan uiteraard niets beloven aangezien ik dit jaar op school het heel moeilijk zal hebben (but don't worry ;) ).

Mocht er iets zijn laat het me altijd weten, ik sta voor veel dingen open(doe het alstublieft wel via PB :p).

Met vriendelijke groeten,

Dein

Nee, dat heeft te maken met het metabolisme van jezelf, maar ik doe genoeg research, morgen blog ik mijn weekplan voor wat ik allemaal ga trainen en doen e.d.

Maar echt bedankt voor jullie steun, het leven is te serieus om te negeren, want als het zo met mij verder gaat heb ik rond de 40 - 50 een hartaanval of andere erge ziektes - diabetes enz..

BMI zegt niet zoveel, ik ben te dik zo simpel is het :p. Het gaat ook niet alleen om afvallen, maar ook om spieren te kweken en terug een sociaal leven te hebben.

Ja, mijn Engels is nog niet zo goed, maar ik zal eens kijken of ik die fouten kan aanpassen, that's the spirit of self-developing ;).

En echt bedankt allemaal voor de reacties, dat appriceer ik echt :).

Ja, dat zal ik even melden: ben 1,78 m groot ongeveer en weeg rond de 85 kg, ik ga doorgaan totdat mijn buik helemaal weg is :p, hopelijk lukt me dat in 2 maanden, het maakt me niet uit dat het langer zal duren, maar 2 maanden is het minimum.

Maar die informatie moet ik nog plaatsen in me about op mijn blog :p ben er nog druk bezig mee dus.. :).

Het zal hard zijn, maar ik wil er dit keer vanaf, en hoe meer mensen mij steunen hoe meer energie het mij geeft om door te zetten ;).

Hey,

Spijtig genoeg moet ik mij 2 maanden terug trekken van CP.
    Waarom zullen jullie je nu afvragen, het zit zo:

IRL ben ik redelijk druk bezig, vooral om een eigen project/goal van mijzelf te bereiken, dit kan ik alleen maar bereiken als ik er genoeg aandacht aan besteed.

Ik ben dus bezig met af te vallen, maar that's not all, ik wil dus afvallen, maar ook spieren kweken, oke, in 2 maanden heb je niet de muscles from Brussels maar dan heb ik terug een leven, ik wil terug sociaal actief zijn IRL.

Nu denk je, dan heb je 's avonds enz. toch nog tijd zat om op CP te komen, ja inderdaad, maar omdat ik het wat beter wil aanpakken, vooral thanks to IPower.ning.com dat jullie mij op dit idee van self-development hebben gebracht ;).

Ik ga bloggen en Twitten overal mijn goal/project, ja nu heb je van die haters die het absoluut niets vinden maar dat kan mij niets schelen, ik doe het vooral voor mezelf en probeer andere mensen te bereiken die dit appricieren of zelf willen/doorstaan hebben.

Meer informatie: http://www.loosethatweight.wordpress.com

Twitter: http://www.twitter.com/loosethatweight

Voor de mensen die me willen steunen kunnen mij altijd volgen op twitter en reacties posten op mijn blogs/vlogs e.d.
    Ik doe het nu internationaal, dus dat betekent dat ik alles in het Engels typ op mijn blog en op Twitter.

Steun me met mijn goal/project , ik heb er althans een goed inzicht op, en hoop ook uiteindelijk mijn goal te behalen :).

Dat wou ik even kwijt aan jullie!

- Dein :cheer:

xizo |-) is van die Joey Kindt (vertrouw jij dat, ik niet..)

one.com, ze hebben het liever niet, maar ik draaide er zelf eentje al bijna 1,5 jaar dus .. geen problemen mee gehad en lekker goedkoop!