Posts by Dein

Omg, in zo'n simpel script en al zeker 2 fouten?

Dit is al een stuk beter ;).

[offtopic]Voor 3D raad ik je Blender aan ;).[/offtopic]

Cijfer: 4/10
    Eventuele opmerking:

Het ontwerp mocht wel iets meer detail bevatten, sommige dingen zien er niet leuk, een beetje teveel grijs.
    Voor de rest knap gedaan ;)!

Als ik iedereen een banpunt moet geven omdat ie niet wat zoekwerk doet, dan ben ik dagen bezig dus.. En dit is een community iedereen is vrij om een topic te maken en vragen te stellen :).

Wij bepalen trouwens zelf wel wanneer wij iets moeten sluiten of niet! Daar hoeven wij(de crew) geen reacties over, de topicstarter mag dit alleen bepalen of wij(de crew dus..).

_____

Gebruik de zoekoptie eens, die helpt je wel om te vinden wat je wil ;).

En sommige mensen overdrijven enorm hard, en dat levert nu eenmaal banpunten op voor Tree:

Citaat

LUIAARD zoek zelf eens wat rond en je komt er wel achter sukkel.
    Graag gedaan man, je hebt me weer 2 extra berichten gegeven

Schelden doe je maar ergens anders, maar niet hier op CriminalsPoint! Spammen/flamen ook!

Oftewel help je de topicstarter oftewel niet, dan moet je ook niet lopen spammen of de TS te lopen uitschelden!

Genoeg nu! Hij reageerde op een eerdere reactie van mij, of hij het probleem kon uitleggen, maar hij had het beter anders kunnen formuleren zoals bv. : Ik kan moeilijk een gekocht script zomaar laten zien, of zoiets in de aard.

Verder moeten jullie niet direct overal opspringen, lekker offtopic .....

Uhm, misschien kun je in dit topic je probleem wel posten? En Niels is een betrouwbaar persoon naar mijn weten aangezien ik ook deze captcha ooit van hem heb gekocht en er was NIETS mis mee!

Misschien is zijn Gmail adres wel bedoeld als msn adres en niet als e-mailadres en leest hij dus zijn emails via gmail niet? Als je hem vandaag hebt ge'pmt en hij is amper online geweest vandaag hoe kan hij dan reageren!

Graag niet zomaar iemand vals gaan beschuldigen!

Oude topics bumpen is ook niet toegestaan 8-)

Waar: Control panel
    Bug: Border + tekst vliegt opeens in het menu.
    Uitleg:
    Als ik in Firefox naar control panel ga en ik bewerk bijv. mijn sig dan springt de melding dat het gelukt/mislukt is uit de border en komt het ineens in het menu te staan, bekijk even deze afbeelding:

Waar: Scripts
    Bug: Spelfout
    Uitleg: Er staat Java script, ipv. Javascript.

Waar: Artikelen/Script/Downloads
    Bug: Als je iets toevoegt krijg je direct al een 5/10 voor je script/download of artikel.
    Uitleg:
    En als je code toevoegt ziet deze er niet uit, dan zijn alle tekens als <?php ?> in ascii code (als ik me niet vergis!) hierdoor zijn bijna alle scripts nutteloos.

Zo das was het weer even ;).

@ Cass:

Onmogelijk dat jij nog voor de beta een versie hebt bemachtig aangezien een beta net de eerste testversie is dus graag niet zo jezelf overbluffen!

Ook al ben je beste maatjes met bill gates dan nog krijg je geen eerdere versie te zien dan de beta!

Hij heeft ongeveer een half jaar geleden crimepatrol.be over gekocht van mij, de afspraak toen was ? 60,- waarvan hij me ? 30,- had betaald, de andere ? 30,- zou hij een week daarna geven, dit heeft hij steeds uitgesteld met smoesjes, en dan komt ie af om crimepatrol.be terug aan mij te geven, wat ben ik daar nog mee :s.

Sorry maar dit bekijk ik als zware oplichterij en heeft geen bewijzen nodig, waarom zou ik liegen ?!