Tukkie ik verwacht binnen het uur een verklaring, anders krijg je een permanente ban wegens oplichtingspraktijken !
Posts by Dein
-
-
Hij bedoelt bij een HTML validator zoals die van W3C
en als er enige fouten zijn dat je die erbij moet zetten :p.
-
Ik denk dat jij een grote fout hebt begaan de source kun je hier namelijk gratis downloaden: http://www.direct-orange.net/i…cewarscom-clone-rpg-.html
Ik verwacht een verklaring?!
-
Omg, in zo'n simpel script en al zeker 2 fouten?
PHP
Toon Meer<html> <head> <title>Huiswerk les 3</title> </head> <body> <br /> <h1>Mijn meining</h1> <p>Het gebruik van HTML-editors kan je veel online tijd besparen en biedt je een grote vrijheid bij het maken van je pagina's.</p> <br /> <h2>Mogelijkheden:</h2> <p>Create a new file<br/> Create a new file based on a template<br/> A new file in a graphic visual mode<br/> Open an existing file<br/> Import from an URL<br/> Open desktop<br/> Open last file<br/> Open from recent file list<br/> <p>Je kunt ervoor kiezen om dit scherm niet meer te laten verschijnen door de optie 'Don't display this screen again' aan te vinken. Wanneer je kiest voor 'Create an new file' komt het volgende scherm in beeld. </p> </body> </html>
Dit is al een stuk beter ;).
-
[offtopic]Voor 3D raad ik je Blender aan ;).[/offtopic]
Cijfer: 4/10
Eventuele opmerking:Het ontwerp mocht wel iets meer detail bevatten, sommige dingen zien er niet leuk, een beetje teveel grijs.
Voor de rest knap gedaan ;)! -
Het plaatsten en/of vragen van illegale content, of erotisch materiaal is niet toegestaan.
:slotje:
-
Ik denk dat dit wel volstaat, aangezien we nu gewoon rippen aan het bespreken zijn wat eigenlijk strafbaar is..
-
Dit zegt genoeg:
http://www.budgetscripts.nl/terms.html
CitaatHet is ten strengste verboden de scripts weg te geven of door te vekopen. Ook is het verboden scripts te verkopen/weggeven als u het uitgebreid/veranderd heeft.
-
-
-
As you wish..!
-
En sommige mensen overdrijven enorm hard, en dat levert nu eenmaal banpunten op voor Tree:
Citaat
LUIAARD zoek zelf eens wat rond en je komt er wel achter sukkel.
Graag gedaan man, je hebt me weer 2 extra berichten gegevenSchelden doe je maar ergens anders, maar niet hier op CriminalsPoint! Spammen/flamen ook!
Oftewel help je de topicstarter oftewel niet, dan moet je ook niet lopen spammen of de TS te lopen uitschelden!
-
-
Volgens mij wordt een MAC adres zelf aangemaakt ? Dus dat hoef je niet in te vullen, naar mijn goed dunken ;).
Mooi dat het gelukt is, :slotje:?
-
Genoeg nu! Hij reageerde op een eerdere reactie van mij, of hij het probleem kon uitleggen, maar hij had het beter anders kunnen formuleren zoals bv. : Ik kan moeilijk een gekocht script zomaar laten zien, of zoiets in de aard.
Verder moeten jullie niet direct overal opspringen, lekker offtopic .....
-
Uhm, misschien kun je in dit topic je probleem wel posten? En Niels is een betrouwbaar persoon naar mijn weten aangezien ik ook deze captcha ooit van hem heb gekocht en er was NIETS mis mee!
Misschien is zijn Gmail adres wel bedoeld als msn adres en niet als e-mailadres en leest hij dus zijn emails via gmail niet? Als je hem vandaag hebt ge'pmt en hij is amper online geweest vandaag hoe kan hij dan reageren!
Graag niet zomaar iemand vals gaan beschuldigen!
Oude topics bumpen is ook niet toegestaan 8-)
-
Waar: Control panel
Bug: Border + tekst vliegt opeens in het menu.
Uitleg:
Als ik in Firefox naar control panel ga en ik bewerk bijv. mijn sig dan springt de melding dat het gelukt/mislukt is uit de border en komt het ineens in het menu te staan, bekijk even deze afbeelding:Waar: Scripts
Bug: Spelfout
Uitleg: Er staat Java script, ipv. Javascript.Waar: Artikelen/Script/Downloads
Bug: Als je iets toevoegt krijg je direct al een 5/10 voor je script/download of artikel.
Uitleg:
En als je code toevoegt ziet deze er niet uit, dan zijn alle tekens als <?php ?> in ascii code (als ik me niet vergis!) hierdoor zijn bijna alle scripts nutteloos.Zo das was het weer even ;).
-
@ Cass:
Onmogelijk dat jij nog voor de beta een versie hebt bemachtig aangezien een beta net de eerste testversie is dus graag niet zo jezelf overbluffen!
Ook al ben je beste maatjes met bill gates dan nog krijg je geen eerdere versie te zien dan de beta!
-
In de regels staat het volgende:
Maak gebruik van een goede topic titel, topics met titels als "help", "fout", ... worden zonder waarschuwing gesloten.
-
Hij heeft ongeveer een half jaar geleden crimepatrol.be over gekocht van mij, de afspraak toen was ? 60,- waarvan hij me ? 30,- had betaald, de andere ? 30,- zou hij een week daarna geven, dit heeft hij steeds uitgesteld met smoesjes, en dan komt ie af om crimepatrol.be terug aan mij te geven, wat ben ik daar nog mee :s.
Sorry maar dit bekijk ik als zware oplichterij en heeft geen bewijzen nodig, waarom zou ik liegen ?!