Posts by Dein

Het is de moeite waard om veel tijd in de UML te steken aangezien dat je later veel tijd bespaart, en zeker als je met een heel team werkt.

Ook al is een UML opstellen veel werk voor een klein project het maakt het programmeren / scripten een stuk gemakkelijker.

Veel succes Niels, ik hoop dat dit je goede punten oplevert als eindwerk ;)!

Maak gebruik van een goede topic titel, topics met titels als "help", "fout", ... worden zonder waarschuwing gesloten!

:slotje:

Zo'n woordfilter is gewoon troep punt uit! Dat is gewoon censuur en dit is een open wereld, we zitten hier niet in China ;).
    Spammers zijn gewoon zwak begaafde mensen die geen doel hebben met hun website en gewoon lekker gratis lopen te spammen op andere sites.
    Spammen wordt door providers streng aangepakt, en zo niet is het altijd mogelijk een klacht in te dienen bij de politie (ook al zijn die lekker lui deze dagen..)!

Nee, zo'n woordfilter is troep ;), het beste is een soort detectie programma te maken dat kijkt als er een gebruiker ineens een hoog aantal berichten verstuurd en die automatisch op een controle lijst zetten waar hij eigenlijk in quarantine zit(dat hij dus niets meer kan sturen of posten).

De akismet methode kan ook handig zijn voor forums en dergelijke maar dat kan verschillen :p.

Het is ook onmogelijk aangezien een persoon zoveel combinaties kan doen, en controleren op een link is niet slim, want dan doen ze gewoon spamcrimegame . be enz. het beste is gewoon dat je de provider contacteerd aangezien zij spammers hardnekkig aanpakken zeker als je genoeg bewijs hebt ;).

Gewoon aangeven bij de provider van die persoon, heb ik toen in der tijd ook gedaan, en de provider heeft ook werkelijk contact opgenomen toen, maar het blijkt dus niet veel uit te halen? Gewoon genoeg bewijzen mee sturen naar de provider, meestal is de email [email protected].

Use cases is een onderdeel van UML , wat dus betekent dat jij via diagrammen, verdelingen e.d. een lijst opstelt hoe jij het project gaat aanpakken, dit kan zeer gecompliceerde diagrammen bevatten het is moeilijk uit te leggen dus laat deze afbeelding tot de verbeelding spreken: http://images.devshed.com/ds/s…20ArgoUML/image%20102.jpg ;). Met use cases kan je dus gemakkelijk de rechten bepalen van die gebruikersgroep.

Laten we dus in het kort stellen: het is een soort blauwdruk :p.
    Sorry als ik ergens verkeerd zit, heb even in me boek gekeken ter referentie :).