Posts by Dein

Het gaat hier niet om een criminals spel of zo, die naam verzon ik maar snel, dus een cartoon is niet van toepassing, verder dat login menu vindt ik juist er perfect bijpassen.

Logo? Dit is nog maar me eerste ontwerp.

Iets te simpel, tja heb er toch wel even zoet mee geweest ;), maar de simpelste layouts zijn juist de mooiste :p.

Hey leden,

Ik dacht laat ik ook maar eens wat designen in The Gimp en met als resultaat een mooie frisse layout waar ik zeer tevreden over ben :D.

Let op dit is mijn eerste layout in The Gimp ;).

Layout: http://yfrog.com/58meesterlijkp

Dit topic dient om te raten, niet om offtopic te gaan! Ik ga er vanuit dat je dit patroon gebruikt om te raten:

PHP
    [b]Rating[/b] 1/10
    [b]Pluspunten:[/b]
    [b]Minpunten:[/b]
    [b]Tips:[/b]
    [b]Geschatte waarde:[/b]

Ook moet je je mening kunnen onderbouwen, zo niet rate dan aub. ook niet!

:)

Ik heb tot nu toe geen problemen gehad met mollie, ben al 1x netjes uitbetaald geweest en zo hoort dat ook ;)(geen extra kosten enz. erafgetrokken, maar gewoon het verdiende bedrag gestort).

Ik hoop ook dat je je account terugkrijgt, tja, een wachtwoord vergeten is ook niet erg slim, lastpass voor firefox is FTW :p

Je zegt nog in de doos, bedoel je dus ook nog met plastic erover als alleen de doos met de oortjes erin? Ik heb misschien ook wel interesse, maar momenteel niet (problemen met me bank, kan niet overschrijven (ebanking), is binnen een week wel geregeld) als je er 2 of zo over wilt houden ;) laat misschien ook even een PB'tje achter, anders ga ik dat weer niet onthouden :p.

Waarom 2x die IBIZ en die slogan, 1x volstaat toch al? Voor de rest niet echt iets op aan te merken.

Dus het was enkel een grap? .. leuke manier om je tijd te verdoen! Maar verspil die niet van andere, ...

Dit bekijk ik meer als aanstellerij en dat hoort NIET op een community, hierbij kun je dan ook 1 banpunt verwachten zonder pardon. Als je je verveelt ga dan eens naar buiten/binnen speeltuin misschien maak je daar nog wel vrienden.. maar CriminalsPoint is zeker geen speeltuin.

:slotje:

Ik bedoel eigenlijk meer een pretpark als kilspel is saai, daarom raad ik je een andere programmeertaal aan om mee te werken, voor meer interactie, en een Java spel kun je later 10x zoveel voor vragen dan voor een spel in PHP ;).

Wie het ook is, ik vind dat dit niet via een topic hoeft te gebeuren.. zo ontstaat er alleen nog maar meer spam! Dus Alex je kan dit ook via PB versturen of zo :p, maar graag niet meer een topic openen voor zo'n zaken.

Over welke topic spreek je dan? Ik heb geen enkele reactie van jou aangepast, althans 1'tje een paar dagen geleden aangezien die link doorverwees naar de doneer site wat niet de bedoeling was en toen heb ik na melding van iemand de link verwijderd om meer 'klachten' te voorkomen (voor mensen die zouden gebeld hebben..).

Maar dat deed ik toen in de rapte en daarom had ik daar niets geplaatst als 'Dein edit:' ;).

Maar over andere reacties i don't know..

Dan wens ik je veel succes toe ;), maar tutorials zullen je niet goed op weg helpen het beste is een boek of een cursus volgen(avondschool).

Al zou je met Python ook al wel een serieuze game in elkaar kunnen flansen (en is stukken makkelijker om te leren). Maar als je aan zoiets begint moet je ook wel kunnen tekenen en daar ook veel inzicht op hebben(perspectief, figuren correct tekenen e.d.).

Ja, een goed project starten is niet simpel ;), zeker niet als het een klikspel is. Maar goed, dit zijn enkel tips, je doet ermee wat jij wil :).

Dan zou ik je toch aanraden dat te leren ;), Java is net ietsje moeilijker dan PHP maar dat wil niet zeggen om het niet eens te proberen :p. C / C++ is weer iets anders...

Als je een budget hebt raad ik je toch aan flash pretpark map te laten maken en flash games e.d. anders wordt het echt wel saai, en is de kans groot dat je project hard faalt(geloof me maar ;)).

Uhmm, zo'n spel zou ik echt wel niet in PHP maken, dat faalt gewoon direct, voor zoiets kun je beter denken aan C / C++ of Java.
    Klikspellen geraken uit de tijd..

Sorry maar dit topic gaat iets te ver,.. mensen met dyslexie moet je zeker al niet beledigen en wijzen op hun spelfouten aangezien zij dit zelf ook wel weten maar er helaas niets aan kunnen doen, iedereen heeft wel een beperking waar hij/zij niets aan kan doen, zou jij daar graag mee geconfronteerd willen worden?

En uhm, jij kraakt nu vooral 1 site af, terwijl er nog wel ernstigere zijn..

Dat een moderator/admin dit topic nog niet heeft gesloten is mij een vaag?!

Wij zijn hier niet om iemand af te kraken maar juist iets bij te leren, toon dus ook respect voor je medemens!
    Meer woorden hoef ik hier niet aan vuil te maken.. je mag van mij gerust iets zeggen, maar dit gaat er wat over wat betreft respect.

:slotje:

Ik kan het niet laten om mezelf te quoten:

Citaat

Maar bedrijven betalen nog steeds goed voor programmeurs met een brede kennis .

Brede kennis = goede professionele programmeurs .. uiteraard.

Je hebt het wel mis, ik heb zelfs (een half jaar geleden) rond de ? 50,- in één maand kunnen verdienen met de gewone banditi source .. dat zegt meer over de spelers dan mij 8-) als je begrijpt wat ik bedoel.

Zelf heb ik nog wel enkele unieke ideeën, maar helaas te weinig tijd & geld(voor layout) om eraan te beginnen(ik spreek hier nu niet over een crimegame..).

Uhm, PHP zou eigenlijk meer OOP moeten worden net zoals Java(volledig in OOP), dan zouden veel mensen wel afknappen.

Maar bedrijven betalen nog steeds goed voor programmeurs met een brede kennis :p.

Kijk, ik 6 boeken over PHP waarvoor ik zeker ? 120,- aan heb uitgegeven, en als ik aan een boek begin lees ik dat meestal ook uit, maar ik heb nog nooit betere boeken gezien/gelezen dan deze 2 titels:

'De dikke van Duuren - PHP 5 Het Complete Boek';
    'De basis - PHP 5 en MySQL';

Een tutorial online is misschien de goedkoopste oplossing maar vereist veel meer dan alleen lezen en begrijpen, je moet het ook testen e.d.

Maar ik ga er niet meer teveel woorden aan vuil maken, aangezien ik mijn mening over dit soort topics al 5 keer heb gezegd.
    (en daarnet een hoop heb getypt om hier te posten maar mijn reacties werd niet opgeslagen? :s)