Posts by Dein

[offtopic]Ik weet zelfs nog in grote lijnen wat AIDA is, en heb nooit die richting gevolgd of iets dergelijks dus...[/offtopic]

Leer uit je statistieken, heb je een linkpartner kijk dan hoeveel je ongeveer per maand qua. bezoekers over de vloer krijgt via hun site, en zijn het er maar een paar weg ermee, advertentieplekken op grote websites is de beste promotie al kan dit wel oplopen tot honderden euro's per maand.

Richt jezelf op SEO, kies een goed domeinnaam.

Dutchleader is troep, daardoor krijg je echt geen goeie leden, investeer liever je tijd om linkpartners te scoren, en op veel portalen/startpagina's terecht te komen, en blijf weg van sites die je beloven veel bezoekers te laten hebben (die zorgen er juist voor dat je op de blacklist komt ;)).

Koop: Webanalytics voor Dummies en lees dat helemaal door, dan weet je pas hoe je klanten/leden moet lokken.

Hun zeggen zoveel, one.com heeft nooit lastig gedaan over mijn crimegame die daar in der tijd op draaide, dus zal het wel oke zijn geweest niet?

One.com is gewoon professioneel, een heel groot bedrijf in vele verschillende landen e.d.

Wat je onder snoep verstaat, je kan het best laten tijdens je dieet, aangezien het anders een gewoonte wordt, wat nog moeilijker af te leren is ;).

Iets met veel suiker is dus al niet goed, eet ipv snoep eens gezond 'snoep' zoals een appel of iets dergelijks.

Veel water is zoiets als 2 a 3 liter per dag.

Veel water drinken, geen snoep of koekjes, zorg dat je altijd 1 dag hebt om naar iets uit te kijken, ik deed bv. zondag - verwen dag :) en voor de rest strict de planning volgen.

8 Kg eraf is niet zo erg veel en is best te doen binnen 3 maanden ;), te snel teveel afvallen is sowieso ongezond, tijdens je dieet raad ik je aan om NIET meer op de weegschaal te gaan staan, maar gewoon om de week een keertje.

Voor de rest laat al het vettig eten liggen, en probeer veel groenten te eten, eet meer vis enz. google anders eens dit: "gezonder leven" en lees aandachtig de sites eens door, leer je veel van :).

Veel succes!

Zoek advententieplekken op goedlopende sites, uiteraard gaat dit je geld kosten, maar dat haal je er normaal wel terug uit.

Ik vind dat er duidelijkheid moet zijn over die gecodeerde files, zo niet bekeur ik dit als gevaarlijke source en komt er dus een mooi slotje op dit topic..

Heeft iemand ervaring met http://www.akelos.org framework ?
    Het blijkt een aardige framework te zijn die zowat alles kan één van de meest uitgebreide frameworks.

Ik ga hem binnenkort misschien gebruiken voor een project van mij, alleen wil ik mensen hebben die hier misschien ervaring mee hebben.

Al denk ik niet dat veel mensen ervaring hebben met dit soort frameworks :p, maar goed...

Je mag ook altijd hier discussiëren over andere frameworks, maar ga alstublieft niet volledig offtopic!

- Dein

Naam:
    Hierbij mijn inzending dan maar ;).

Nicknaam: Dein
    Leeftijd: 16 (bijna 17)
    School / Werk: School, het enigste waar ik het drukste mee zal zijn, zijn tekeningen die ik moet maken(constructie tekeningen) op grote bladeren dus geen A4 ;).
    Gewenste takenpakket: Columnist, Moderator
    Welke spelcomputers heb je in je bezit? PSP, Playstation 1 (ja lekker old skool), PC/Laptop
    Motivatie & Eventuele ervaring:
    Zeer actief, veel vrije tijd(die ik graag ergens nuttig wil insteken), ik heb al vele blogs gehad maar werden nooit wat omdat ik te aan promotie deed, waarom columnist, gewoon ik kan wel over een bepaald onderwerp heel veel tekst creëren met weinig spelfouten.
    Ben ook zeer gedreven in mijn werk, dus hou meestal wel lang iets vol.

Indien je meer vragen hebt over mij of iets dergelijks stel ze gerust via PB :).

Ik neem aan dat je hier logo's en layouts mee wil maken, dan zal zo'n programma onmogelijk zijn om te gebruiken. Aangezien deze meer zijn bedoeld om foto's te bewerken e.d.

Ik denk niet dat er veel Nederlandstalige tutorials voor dit soort online programma's zijn, meestal moet je het doen met de handleiding van die site.

Maar net zoals Photoshop is onmogelijk om online aan te bieden, ik vind het al knap dat iemand tegenwoordig zoiets gratis online kan aanbieden :p want daar zit veel scripting achter. Maar goed...

Google is de sleutel tot de informatie bron, Google eens "artikelen aviary" of "tutorials aviary" simple as that!

Inderdaad dit is gewoon de oude webtiger source(of hoe het ook noemen mag..) met een lelijke achtergrond.
    Deze source zit normaal gezien ook vol met lekken.

Als je tegenwoordig een community wilt beginnen moet je er zeker iets voor doen, en dan bedoel ik dus alles zelf maken.