Bedankt voor de info.
Ik hoor het wel!
Bedankt voor de info.
Ik hoor het wel!
versio.com
Je kan je eigen Hostingruimte kopen bij verschillende sites. Google gewoon Reseller hosting en het komt je wel ten goede. Als je dat gedaan hebt kan je leden aanmaken en ze hun ruimte geven. Dit moet als je geen proper systeem hebt handmatig.
Er zijn verschillende systemen. Ook raad ik je weer aan Google te gebruiken. 'Hosting script' Enz..
Hier een leuk artikel (wel engels) http://www.webhostgear.com/54.html
Groetjes,
Lars
[offtopic]@bass
Ik heb hier nog niemand groot mee zien worden behalve mijnmaffia (een beetje yourcrime)[/offtopic]
@start
Ik kan niet uit uw startbericht halen of het al om een bestaand script bestaat of niet. Dit geeft wat meer duidelijkheid over wat er moet komen. Tevens snap ik uw redenatie niet:
je krijgt 30 euro binnen aan inkomsten en geeft dan 40-50 euro per persoon? Weg aan degene die hieraan meewerken.
Alvast harstikke bedankt.
Lars
Eenmalige verkoop: 200+ euro Ligt er helemaal aan of iemand het wil. De laatste tijd zijn er steeds meer mensen die met dit soort zelfgemaakt sources bovenwater komen. Deze verkopen ze dan in licenties. Als je dat doet kun je een magere 50 euro per licentie vangen.
Verder een erg mooie source alleen zou ik hier en daar wat meer plaatjes invoeren dit geeft meer speelgemak en een beter indruk bij de verkoop.
Succes!
Lars
Even wat meer informatie gevraagd vanuit mijn kant:
- Wat voor licentie krijg de aankoper? - Eenmalige Licentie - Doorverkooprechten ?
- Is alles uniek gescript?
Alvaste hartelijk bedankt,
Lars
Beste Sam,
Punt: 7,5
De header en menu is super mooi.
Wel is de aankleding van de rest nogal matig. Doe iets met de achtergrond van het menu en het mainframe. Tevens gooi je twee totaal verschillende stijlen door elkaar. (Middeleeuwse stijl en Gestileerde stijl).
MvG
Lars
8 euro
Mooi netjes en snel! Bedankt.
lay 4 2,50
betalen via?
1,-
betalen via? Einde veiling?
Vendetta is erg overzichtelijk en nog redelijk klein (uitbreidbaar)- Zie downloads.
ok ik wil mischien ook nog wel meedoen. Eerst wat vragen:
- Met http://www.g4gangsters.nl wat bedoel je hiermee? De kleur??
- Oorlogslayout (neem aan tweede wereld oorlog of algemeen?)
- Het wijzende mannetje van cod zit naar mijn weten copyright op.
- 'Of je moet mijn vorige idee willen uitwerken die van (tribalwars)' - sorry kun je hier wat toelichting op geven?
- Is er nog plaats voor mij om mee te doen met de contest?
Met vriendelijke groet,
Lars
Wel de meeste hier zitten tussen de leeftijd van 10-30 jaar (ruim geschat :P)
In deze leeftijdsperiode verwacht ik niet dat ik me het kan veroorloven om een background aan te schaffen van 200 euro.
ik denk dat een logo weinig veranderd aan de look van een crime game. Naar mijn mening is dat de layout en de scripting. Wel vind ik dat je mooi kwaliteit levert. Helaas buiten mijn budget.
MvG
Lars
Het logo maakt een crime game wel unieker