Posts by lars1134

Beste mensen,

Wij zijn opzoek naar mensen die voor een fatsoenlijke strakke science fiction outgame kunnen zorgen voor de bekende clone van ogame: Xnova Redesigned!

Aangezien wij ons langzaam toch wat meer willen afzonderen van de 100% clone werkelijkheid naar een wat meer gebruiksvriendelijke en naar onze fantasie en ideeën inbrengende source. Hier valt dus ook de layout onder. Wij wensen wel een layout die aan kwaliteit voldoet!

De layout die je maakt word in elke versie van Xnova Redesigned meegegeven en gebruikt. Met 100 unieke bezoekers per dag kunnen die aantallen in duizenden oplopen. De classic versie van ogame is meer dan 12000 keer gedownload!

Onze layout moet dus zeker niet afwijken aan de kwaliteit van ons script. Wij willen geen clone van de ogame layout maar de stijl bevalt ons zeker!

Je vermelding komt op verschillende paginas op de website te staan. Naar uw vraagprijs kunnen wij ook een link naar uw website zetten in de outgame zelf. (Wij gaan wel niet verplichten dat men deze link moet behouden. Wij zijn geen crimesource :P)

Betaling achteraf. Ik ben niet van plan te betalen voor een beetje gekriebel. (dat kan ik zelf ook) Wij hebben geen inkomsten aan het project zelf (gaan we vanuit). Dus onze gelkas aan een layout loopt niet in honderden op.

Laat ons een prijs weten via PM!

Alvast hartelijk bedankt,

Lars

Projectleider Xnova Redesigned

Xnovauk.com

Mensen doe eens rustig.

Ten eerste:

- Ik ben twee-talig opgevoed (vader+moeder uit engeland en familie in nederland) Mijn moedertaal is Engels.
    - Ten tweede Ik duld geen onnodig commentaar! Ik wil sirieuze antwoorden en geen kindergezwets. Je krijg ten eerste je naam (met link naar mogelijke site) op zowel de site als in het spel.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 02.02.10 18:31:01:
    @larsisgoed

Zoals je weet heeft Xnova geen winst in gedachte net zoals Crimesource werken wij aan een gratis source voor iedereen. Donaties en dergelijk word natuurlijk eerlijk verdeeld!

SkyNet

Dit soort reacties beginnen wat cliche te worden vind je ook niet? totaal niet nodig! Met maar 1 gramaticale fout vind ik dat ik het best goed deed ;)

Beste Cp'ers,

Met helaas is de maker van de mooie en uitgebreide Xnova (redesigned) gestopt met het werken aan Xnova. Gelukkig heb ik over mogen het project over mogen nemen op de plek waar hij gestopt is.

Met de geschatte release date van de nieuwe versie (redesigned) in April 2009 moet er nog het een en ander gebeuren. Daarom dit topic.

Ik zoek namens 1 a 2 personen die volkomen vrijwillig (net zoals ons - de rest van het team) mee te werken aan dit mooie project. Het gaat hier om de zoektocht naar een nette en vooral ervaren scripter. Wij zoeken iemand die ons kan helpen.

Met aanmelding moet je hiermee instemmen:

- De engelse taal volledige beheersen en kunnen typen. (het spel + het team is engels/amerikaans)
    - Willen werken aan clean scripts. (geen tekst en copyright in de scripts - medewerking word verwezen in de teampagina en in elke versie van de game)
    - Willen werken aan 1 ding tegelijk. Wij zoeken geen personen die half werk verrichten en dan aan iets anders verder gaan. Je gaat pas verder als het ene ding af is en helaas niet eerder.

Zoals eerder vermeld is de medewerking volledig vrijwillig. Je zal voortdurend contact moeten houden met de andere scripters en de community upto date houden!

We weten dat het heel wat disipline en tijd kost.

We hopen op wat interesse!~

Mvg

Lars (Zoria)

Layout een tijdje geleden gemaakt. Had een idee nog eens een poging te wagen in de crime business maar heb al andere plannen.

Startbod: 10 euro
    Opbieden: 5 euro
    Buy-now : 40 euro

Veiling eindigd 24 uur na laatste bod!

In-game onder 25 euro voor 5 euro extra na 25 euro gratis!

Verdere opmerkingen en rating van de layout alleen via pm.

Banner natuurlijk geplaatst al voorbeeld. Wijzigingen gratis.

Done!

Niels

Wij hadden als voordeel bij de watersnood ramp dat wij beschikte over 'Marchall-Hulp' Het snel opbouwen en op de been krijgen van de west-europese landen die een verbond (in de VN) zaten met de Verenigde staten.

Wij kregen veel meer hulp dan van het rode kruis. Amerikaanse Boten. Vliegtuigen amfibivoertuigen werden allemaal ingezet om ons zielige nederlanders uit het water te vissen. De militaire herbouwing van delen in belgie en nederland werden stilgezet om ons hier in Zeeland te helpen.

Toch nogmaals beter leren?

ik vind hem zeer geslaagd voor een particulier bedrijfje. Hij is overzichtelijk en makkelijk. Daar gaat het om. (als je niet tot de grote behoort.)

Verder zou ik de footer met sitelinks een andere kleur geven. Probeer rood of blauw anders word het iets te eentonig.

10:7

Edit:

Foutje ontdekt Als je naar de pagina webhosting gaat via het menu in de header blijft hij op home staan of spring hij daarnaar over ipv. naar webhosting

[offtopic]Promotie filmpje met webcam is echt af te raden. Slechte resolutie en zeer slecht beeldmateriaal. Gebruik dan een video camera of een fototoestel met opneem functie. (bijna elke)[/offtopic]

Google zou ook geen kwaad kunnen:

Klik hier

[offtopic]aahhh.... [/offtopic]

Een tip:

Laat stappen zien aan je koper. Deze kan hij afwijzen of goedkeuren. Eerst een hele layout gaan maken heeft weinig zin als hij hem daarna toch afwijst. Klanten vinden het ook fijn als je stappen laat zien.

Beste Cp'ers,

Ik zoek iemand die voor mij een tiental aan script kan maken. Dit zijn opties voor een nog te komen browser game. Verder moeten de opties ingebouwd worden en werken. (ook nog wat bugs)

Meer info via PB!

Benodigdheden:
    PhP, Msql

Tijd:
    Ligt aan uwzelf.

Bedrag:
    50 euro

Ik hoor het wel tegemoetkomen!

Mvg

Lars

Webspell? Niet mee eens, Dit is een clan systeem voor mensen die een clansite willen starten. TS vraagt duidelijk naar een Criminalssource.

Begin met vendetta om wat te oefenen. Om serieus iets te beginnen maak ies leuks en unieks.