Posts by lars1134

@sloosmedia

hartstikke bedankt :) ik neem later vandaag contact met je op

az

Hij is helaas nog in het Engels. er zijn wel al vertalingen in Pools en Spaans maar nog geen Nederlandse vrijwilliger gevonden om alles te vertalen. Is een hoop werk hoor :P

Als iemand zich wil aanmelden stuur maar een pm anders doe ik het na de offici?le release.

Mvg

Zoria

P.S.

mochten jullie even tijd hebben:

- Wij willen graag een tracker erin plaatsen dat ons het aantal leden, Url en bezoekers toestuurt. Zouden jullie daar bezwaar tegen hebben?

We zijn namelijk begonnen met het systeem en zouden graag willen weten wat jullie van het idee vinden.

Bedankt voor je antwoord,

Ik zat er ook al over na te denken om dit als mogelijkheid aan te geven tijdens de installatie van xnova.

Er zal niets meer als de hoeveelheid gebruikers, link van de site, Naam van het spel, aantal bezoekers.

Het doel is voor eigen administratie en misschien voor een game list op ons blog :)

bedank!

Lars

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.03.10 19:52:42:
    Pardon Sloosmedia,

Xnova is een moderne hedendaagse cloon van Ogame. Wel te verstaan de laatste versie. Echter zijn wij ons langzaam aan het ontrekken van het cloon gebeuren en onze eigen opties en ideeën erin te verwerken.

Ik post wat screenshots over 3 minuten :)

Mvg

Lars

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.03.10 20:00:37:
    Screenshot 1:

Screenshot 2:

Screenshot 3:

Mvg

Lars

Beta 13

Wel na enkele maanden werk hebben we weer een nieuwere versie online gezet. Beta 13! Helaas verliep de release niet zo erg soepel dus hebben we helaas een 13b diezelfde avond uitgebracht... Man dat waren wat late uurtjes zeg :). We kijken met genot toe hoe mensen ons complimenteren en zien dat ons project succes maakt! Vandaag is Beta 13 meer dan 550 keer gedownload! Een hele prestatie voor ons kleine groepje al zeg ik het zelf.

Aangezien Criminalspoint toch een tijd mijn leerpunt is geweest wil ik graag hier laten zien wat ik uiteindelijk toch gedaan heb.

Download Link:
    http://xnovaredesigned.svn.sou…edesigned.tar.gz?view=tar

Skin: http://www.silverlights.org/skins.zip

Ik hoop dat jullie er ook veel plezier aan hebben en de volgende vraag willen beantwoorden:

- Wij willen graag een tracker erin plaatsen dat ons het aantal leden, Url en bezoekers toestuurt. Zouden jullie daar bezwaar tegen hebben?

Alvast hartstikke bedankt!

Lars

Zij kunnen er niks tegen doen zodra:

- Jij geen plaatjes of dergelijk van hun hebt gebruikt
    - Geen scripting van hun hebt gebruikt

etc...

Ik neem aan dat dit allen niet het geval is dus geniet van je source en ik zal hem bijhouden! :)

Ik zoek een slicer voor ene vrij simpele layout.

Rond de 10 euro lijkt mij een geschikt bedrag voor een uurtje werk. (onderhandelbaar)

Betaling het liefst via telefoon aangezien ik te weinig bel dan het abonnement wat ik afgesloten heb.

PM of reageer :D

Ik zoek een slicer voor een layout. Vrij simpel.

100% valid en uitgebreide mogelijkheid aan ondersteunende browsers is een vereiste!

Stuur een PM met Prijs + betalingsmogelijkheid.

Mvg

Lars

ik ga helemaal mee met stan.

Uiteraard was mijn inzending een grap 8-)

voor 25 euro kan je geen uren werk verwachten van een redelijke designer. Hetgeen wat in de eerste reply werd aangeboden is al 3x zoveel waard. op sitedeals is er niet voor niks een startbedrag afgesproken (tussen 100-200 euro dacht ik). Hier wil ik wel een poging voor wagen.

Het spijt me erg. Ik snap dat je (weinig) budget hebt maar spaar dan maar wat weken verder. Een project kan je niet starten met een layout van 25 euro en dan ook nog sliced. Maak hier iniedergeval een startbedrag van 100 euro van. 25 kan oplopen - Dat schrijft ieder persoon die een laag budget heeft en hoopt nog wat mensen te lokken en hun de hoop te geven dat het budget hoger word. Er zouden hier eens regels gemaakt moeten worden over het maken van een Design battle.

Het spijt me erg van je topic.

Mvg

Lars

Gelukkig voor mij heeft bijna iedere partij hem afgewezen behalve Groenlinks (een kleine partij) Op die manier kan PVV geen regering vormen. - Je hebt een meerderheid in zetels nodig. Als CDA hem nou ook nog afwijst (wat ze eerst wel deden) wacht ik rustig af tot de verkiezingen.

[offtopic]Beter Krom als Rechts[/offtopic]

Een ding weet ik zeker. Ik emigreer naar een van mijn buurlanden mocht Wilders en zijn PVV in de regering komen. Ik kan hem niet uitstaan.