Posts by lars1134

- PHP5 (minimaal 5.0!)
    - MySQL
    - Multiviews (indien multiviews niet ingeschakeld is ? dit is echter in 90% van de servers zo, dan kan je allereerst je server helpdesk vragen of zij dit willen inschakelen ? dan kan er eventueel ook gekeken worden naar mod_rewrite).
    - GD library voor de thumbnails, indien geen GD library zal dit onderdeel er niet bij worden geleverd.

Link: http://www.tinyurl.com/5wqu5r5
    Veiling: Ja
    Startbod: € 200
    Opbieden met: € 10,-
    Buy-now: € 300
    Veiling eindigt: 24 uur na laatste bod
    Betalen via: Overschrijving

De prijs is gebaseerd op het huidige succes in google, de bezoekers en de inkomsten op zich. 300 euro is onder de normale prijs van 12x de maandelijkse inkomsten. Ik heb in 5 dagen het voor elkaar gekregen om 3 leads te krijgen van in totaal 30 euro.

Domein is inbegrepen? Ja
    Domein is geregistreerd bij: Transip
    Inkomsten: 30 euro in 5 dagen
    Bewijs van inkomsten (link): http://i52.tinypic.com/mbsjm1.jpg
    Aantal bezoekers: 40/dag
    Bewijs van statistieken (link): http://i54.tinypic.com/2a5xhj5.png

Reden van de verkoop: Heb de site opgericht om te verkopen na enige tijd. Aangezien deze tijd op het moment dichtbij is wegens langdurige vakantie kan ik wat extra vakantiegeld wel gebruiken.

Website Omschrijving: De website zelf is 2 weken geleden opgericht. Ik had een krachtige domeinnaam gevonden (onlinesimkaart.nl) en vond het leuk om al mijn SEO en backlinking krachten erop los te laten. Dit is naderhand een groot succes geworden, wat mede blijkt uit de grote stroom aan bezoekers die ik in zo een minimale tijd heb mogen ontvangen. Een week geleden heb ik mij aangemeld bij M4N waar ik vervolgens ook geld kon verdienen met de bezoekers die er kwamen. Dit heeft tot op de dag van vandaag tot 3 leads geleid wat gezamenlijk 30 euro bevat. Er is wel in die tijd 8,34 euro aan adwords mede aan uitgegeven wat ook voor enige bezoekers heeft gezorgd.

Je verdiend met het doorlinken naar de desbetreffende sites. Zo verdien je per klik en verdien je per aankoop dat via jou site wordt gedaan.

Even een voorbeeld:

Als er via onlinesimkaart.nl op simyo wordt geklikt en die persoon schaft een simkaart aan voor 1 euro, dan ontvang jij als webmaster 10 euro.

Hoe hoger de aankoop, hoe meer jij als webmaster krijgt natuurlijk.

Via M4N is uitbetaling mogelijk na 5 euro.

de layout is leuk en zolang je er geen problemen mee krijg, wie ben ik om erover te zeuren.

Succes! en maak iets speciaals van de outgame.

Er is veel veranderd aan dit script. De beveiliging is inderdaad opgekrikt (probeer maar). Alle functionaliteiten werken geheel naar behoren! De kleine foutjes die er nu nog inzitten worden zeer snel verholpen en met een gratis update naar de kopers toegestuurd.

[offtopic]Dit hoeft niet in een verkoop topic. Heb je eerder al verzocht om dit niet meer hier te doen. Indien je vragen hebt over de echtheid van mijn volledige rechten kan je dat via PB doen. NIET in een verkoop topic![/offtopic]
    OP het moment is het 1 keer verkocht! Nog 2 te gaan!

Ik heb de volledige rechten over dit script. Hierbij heb ik dus het recht om doorverkooprechten te verkopen. Dit zal ik drie keer doen. De vorige berichten waren allen alleen licenties. Het betreft hier doorverkooprechten.

Citaat van Perrytje11

49 euro?
    In de lijst met 'dingen' staat dit:
    Dit alles voor slechts de tijdelijke prijs van 18 euro per licentie.

Dit is de prijs voor 1 licentie voor 1 domein. Met de doorverkooprechten mag je op onbeperkte domeinen het script gebruiken en hem onbeperkt verkopen. Lang zo slecht niet, toch?

Beste Service: Ashosting
    Goedkoopste: Hostgator
    Favoriet van mij: Hostgator
    Meest gebruikte: Hostgator

5 euro, onbeperkt alles. Maar tegelijkertijd ongelofelijk snel!

Wil je kijken? Klik