je kan er een voor mij kopen maar dan betaal je voor de moeite en niet voor het script
Posts by lars1134
-
-
[offtopic]Check PM.[/offtopic]
Ok bedankt voor de suggestie. Zal er zeker wat aan doen.:cheer:
-
Wederom een nieuwe maffia layout.
Ik voel me leeggezogen en inspiratieloos
Graag wat tips/opmerkingen.
Rating gaat als volgt:
Cijfer 1/10
Verbeterpunten:
WaardeEn als er eventueel iets goeds is aan deze layout laat het mij dan ook weten (a)
Alvast bedanktMVG
Lars
-
Graag
-
Heb je de code al?
CCMS is toch een makkelijk instelbaar script?
MVG
Lars
-
we zijn benieuwd :cheer:
-
Dit is wel een uniek script
en niet iets wat iedereen gebruikt
iets waar mensen hedendaags toch wel op kicken dat unieke
Mooi script maar heb het niet nodig. Ik denk dat je hier iemand anders best een plezier mee kan doen.
Lars
-
- Overzichtelijk
- Hij zou 5 jaar geleden zeker in de smaak zijn gevallen maar ik zou nu toch naar iets moderners gaan. Gebruik zeker niet meer zulke kleine afmetingen. Dit is gewoon niet mooi. Verder gebruik wat eentonigere cartoons. Tegenwoordig worden high-detail cartoons bijna tot niet meer gebruikt op websites. Je icoontjes zijn ook heel verouderd. Probeer iets meer glossyDe achtergrond had wat meer detail gemoeten. Wellicht andere kleuren maar wieweet.. Als ik jou was zou ik eens naar andere maffia games kijken wat zij voor technieken gebruiken. Dit valt meestal wel in de smaak!
- ik denk niet geschikt voor verkoop..
- Begin eens lekker opnieuw en probeer eens een site na te maken (qua style) Post dat dan eens hier en we zullen zien. Mits je nog niet over de technieken beschikt zou ik eens photoshop website tutorials googelen :cheer:
Ik hoop dat je hier iets mee kan
Lars
-
Hij vraagt hier iets anders
- Mooie layout
- 5 euro
- Verandering plaatje. Hij is niet mooi en niet passend bij een maffia layout.
- 7/10 -
realcriminals.nl - 1,50
-
nu wel
-
Zie PM.
-
Wings3D:
Je moet geen kant en klare dingen verwachten maar dit programma heeft denkik wel wat jij wil. IK weet niet om welke soort maten het gaat. Als je bijvoorbeeld 3d objecten wil maken laat maar zeggen richting de MMORPG ontwikkeling is dit programma voor jou.
In het geval dat jij een huis bedoeld ofzo.. Zou ik toch overgaan op tekenen wat iedere architect doet
Nauwkeurig op de millimeter is een grote vereiste waar volgens mij geen programma aan voldoet. In het geval van huizen worden alleen maar 3d programma's gebruikt om de vormgeving te weergeven. Dat hoorde ik iniedergeval van mijn oom.
Grtz
Lars
-
-
uhhm voor zover ik weet bestaat dit niet en is onmogelijk. Er zijn wel gratis sms sites maar dat staat helemaal vol met advertenties
ik denk: onmogelijk (h)
-
Cas: Over welke kleuren gaat het? Icoontjes van vista gebruiken is inderdaad niet legaal. Dit zijn gewoon gratis stock icons. Bedankt voor opmerking kan ik wat me :cheer:
Ohhja en wat met plaatsen van objecten?
@malliet: De achtergrond is niet van vista maar van mij
Icons zijn stock icons
niks tut. En het menu moet enige effecten bevatten van het windows 7 tab gedoe
Nog iets ga a.u.b. niet mijn lay proberen zwart te maken. Kan ik niet echt waarderen 8-)
@deathkill:
Welke vormen bedoel je?
Versie 1.1 :
-
Mijn vista style layout.
Jullie windows 7 topic bracht mij op een idee
Graag wat commentaar/suggesties.
Grtz
Lars
reageer zo:
Cijfer:
Verbeterpunt:
Suggestie voor layout.: -
-
Wat is er fout aan versie 2? Moet ik doorgaan met het grijze? Ikzelf ben pas bezig met photoshop
Nee maar ff sirieus hoe moet ik het verder uitwerken?
-
Waar haal ik afbeeldingen die ik mag gebruiken in mijn layout vandaan. Met gebruiken in mijn layout bedoel ik ook vervolgens in zijn totaal verkopen.
Ik kom tot nu toe alleen maar afbeeldingen tegen die ik wel mag gebruiken maarniet alleen of in een paket mag verkopen.
Ik neem aan dat er wel zo een soort site is
MVG
Lars