weet je wat. ik doe eens wild: 18 uur
Posts by lars1134
-
-
bod genoteerd. :cheer:
-
@Ferhat
Nee deze is niet van mijnmaffia
ik heb hem een half jaar geleden overgekocht van iemand in de hoop er iets mee te beginnen. Dit is niks geworden en ik heb teveel domeinen
@iedereen
Overige vragen via PB A.U.B.
-
04-11
Mijn jaartal pfff dan ga ik mij zo oud voelen -.-
-
Ik vind het menu wel mooi
valt een beetje op maar toch niet teveel.
Mischien alleen nog iets aan de footer doen ik vind hem te hoog en te lomp. (mischien daar de kleur van veranderen
naar de kleur van het jasje van de cartoon
)
Grtz
Lars
-
ik helaas niet
Kan je eens proberen de witte kopjes een beetje donker rood te maken?
leek mij wel mooi staan
Grtz
Lars
-
Persoonlijk.
-
Domein realcriminals.nl
startbod 4 euro
buy-now 10 euro
Reden van verkoop is het feit dat ik er nu niks meer mee kan.Geregistreerd bij transip wat dus een gratis push betekent.
Geldig tot 2010-07-30Afloop 18 uur na laatste bod.
Betaling liefst via overschrijving/ideal/moneybookers/creditcard Geen telefoon a.u.b. heb er al teveel gelazer mee
MVG
Lars
-
-
Beide systemen hebben hun voor en nadelen.
Hier iets om over na te denken:
Waarom zou je een systeem uitbrengen als je weet dat het andere systeem beter is.
M.A.W.
Als ik koekjes maak en mijn buurman ook alleen die van mijn buurman zijn lekkerder komt niemand ze meer bij mij kopen. Tenzij het om verschillende koekjes gaat.
Vergelijk Windows met een bounty en MAC met een mars:
Beide zijn ze anders. Sommige vinden een mars lekkerder andere een bounty als niemand een bounty lekker vond zou niemand ze kopen.
Ik heb beide ik moet zeggen dat ik ze allebei fijn vind :).
Srry voor mijn lijpe voordelen. Ik heb honger
-
3 euro.
-
8.5/10
Een geslaagde layout als je het mij vraagt. Ik vind de kleurkeuze erg belangrijk in een layout en ik vind dit bij deze layout meer dan geslaagd! Een mooi strakke layout geschikt voor elke maffia game. Login is ook zeker erg mooi gemaakt!Waarom geen 10?
Dit is omdat deze indeling misschien iets te vaak gebruikt word en omdat een layout nooit af isWaarom ik deze layout wil:
Ik heb laatst een mooi domein aangeschaft. (realcriminals.nl) Ik ben nu zelf bezig een script in elkaar te zetten. Niet helemaal zelf gescript maar wel gedeeltelijk. Ik wil uit elke source alle goeden dingen hierin verwerken. Ik hoop met deze mooie layout er zeker iets van te kunnen maken!MVG
Lars
-
Ik zou eventueel een donkere achtergrond nemen. Zorg dat er een beetje contrast ontstaat. Nu heb je allemaal kleuren richting rood.
Dit komt in mijn ogen een beetje saai over
Voor de rest TOPPIE!!!
-
De header is in paint gemaakt??? Zo ziet hij er wel uit namelijk... Hartstikke lage qualiteit!
-
Met of zonder Youtube videos? De meeste muzieksites bestaan alleen nog maar uit videos (muziek). Er zijn wel degelijk mooie betaalde sources.
-
:O en nee ik heb hem van sitedeals...
http://www.sitedeals.nl/script…rechten-10-licenties.html
Nogmaals :O
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 01.10.09 20:25:19:
Bij aankoop hiervan stond toch duidelijk dat dit een zelfgemaakt script is -
wilt u mij dan zeggen waar? ik heb hem laatst gekocht...
-
Beste Leden Van Criminalspoint,
Ik verkoop hierbij het Progetto Script.
Een online webbuilder script, laat bezoekers zich aanmelden en hun eigen klikspel beginnen.
Ze kunnen deze steeds uitbreiden, en hun leden beheren.Een VB is te bekijken op http://www.proggetto.nl
Licentie:
Geen Doorverkooprechten. Mag gebruikt worden Voor Eigen gebruik.Ik heb Volledige rechten. Dit geeft mij het recht dit script door te verkopen. En nee ik heb hier geen documenten van.
Prijs?
2,95Om direct te betalen:
http://mollie.nl/partners/betaal/?partnerid=236625&id=687655Ik hoop dat jullie hier veel plezier aan hebben.
-
[offtopic]Het gaat hier om de personen die zich erdoor aangesproken voelen. Als jij niet lekker zit met blanke vla ofzo span een rechtzaak aan. Er is wel degelijk kans dat je wint. [/offtopic]
-
[offtopic]TEGEN de Hoofdoekjestax
Het is een internationaal recht dat de mens recht heeft zijn eigen religie te uiten op een manier die voor hem respectabel is. Deze manier mag niet de mensenrechten overschrijden dus geen mishandeling of dergelijke. De hoofddoekjestax gaat naar mijn weten toch niet door.
Welke persoon haalt het in zijn hoofd om hier een belasting voor te gaan heffen. Je betaald toch al belasting tijdens het kopen van een hoofddoekje. Moslims zijn (meestal) in ons land een beetje de onderlaag van de bevolking als ik dat zo voorzichtig mag zeggen. Zij verdienen minder en hebben elke rode cent nodig. Wilders is gewoon een RACIST! ik heb geen respect voor hem.
MAW leer hiermee leven over 20 jaar is zo een 60% van de nederlanders moslim.
Dit is in het buitenland niet gedaan en hoeft hier ook niet te gebeuren. Trouwens het verbod van hoofddoeken op scholen rond antwerpen is ook onzin.
Mensen die lopen roepen dat ze zich moeten aanpassen hebben zelf een afkeer tegen deze mensen. Zij hebben of slechte ervaring ermee of zijn gewoon meelopers. Die mensen vinden dat er wel degelijk grote verschillen zijn tussen de mens en onderscheiden zich van de andere. (denk hierbij aan hitler) Ze kunnen zich enigzins beter vinden en dat denkt wilders dus samen met de PVV.
Ten eerste zeg ik je mensen moet laten voor wat zij zijn. Als zij graag een hoofddoek willen dragen doen zij dat toch? Het word jou toch ook niet verboden een kruisje om je nek te hebben of dergelijk?
Ik ben ten eerste een helaas christelijk persoon. Ik stap hier zo snel mogelijk van af. De islam is ook niet echt iets voor mij. Ik sta hier volkomen neutraal bij. Maar ik vind wel dat je mensen hun waarde moet kunnen laten houden.
Aldus mijn mening,
Lars
[/offtopic]P.S. Interessante site. Maar ik zou toch iets aan je lay-out doen. Deze discussie is interessant maar daarover een website te beginnen?