Ik heb hier ook interesse voor. Helaas ben ik niet de persoon die dit kan realiseren voor u. Mocht iemand zoiets dergelijks hebben of wilt gamecontrol het delen met ons?
Posts by lars1134
-
-
@Frenzo klopt... Ik ga gewoon nu levenloos naar de tv gaan staren aangezien ik op de computer niks leuks meer kan bedenken.... En uiteindelijk over 1.5 uur val ik in slaap...
Wat zijn jullie motieven om tot zo laat op te blijven?
-
[offtopic]Ik neem aan geld terug gekregen?[/offtopic]
Nouja wat ik kijk?
Zowat alle films vooral historisch en scfi. Er moet verhaal in zitten, niet teveel romantiek (een beetje is wel ok) en niet te vergeten mooie actie. (ik haat films die met de computer slecht zijn bewerkt)
Voorbeelden van mijn favorites:
- Lord of the rings
- Matrix (klein beetje langdradig)
- Star wars
- Valkery e.d.Op James Bond na vind ik films die meer gericht zijn op een persoon vrij saai...
-
7/10
Login vlakken zijn te groot. En doe iets met de achtergrond zwart is niet echt mooi... Voor de rest wel aardig gedaan ja... Ik zie graag meer
-
Wel ik heb hem aangekocht (voor pc) ik installeer hem en hij blijft hangen waar hij dit aangeeft: 'Creating local game casche files' - Hopelijk doet hij het snel.
-
Hebt u een voorbeeld van wat u mooi vind? Ik doe mee trouwens
-
elife.nl gekocht door mij. Betaling word zo direct op gang gezet.
-
layout van mij overmorgen hoogstens te verwachten
[offtopic]Wat vond je mooi van de layout van dein?
- indeling?
- kleurgebruik?
- ...??[/offtopic]Alvast bedankt en ik hoop natuurlijk dat ik win
Lars
-
wat houd de hosting in?
-
zeer mooie layout. Enig idee hoe je de achtergrond laat werken in schermen die langer/breder zijn als de afmeting van de layout?
-
mooi systeem. Maar kun je een uitgebreide omschrijving geven? Ik denk dat ik anders over de helft heen kijk
-
Er bestaan dingen die je kan vinden op GOOGLE die het perfect doen.
-
[offtopic]Handschoenen? :P[/offtopic]
Veel plezier met je aankoop! Je zal er geen spijt van krijgen
-
ipod touch gaat niet met stokjes. dit werkt inderdaad op lichaamswarmte.
-
-
@rodeabull
Doorverkoop rechten?
-
Dit is een volgens mij omgebouwde versie van het script dat rpgbunny verkoopt.
Hoezo?
De icoontjes onder aan de pagina staan op precies dezelfde volgorde.
1) Is dit correct?
Zoja:
1) heb je rechten om dit te verkopen?
MvG
Lars
-
Hij word eerst goedgekeurd door klasje/enig ander moderator persoonlijk. Dit ivm Sex enz....
-
je kan je wallie DIRECT omruilen voor gcoins
-
Publicoll is promotie website. Je kan daar wallie omruilen voor Gcoins. jij volgens mij zo een 75 kliks op een banner die jij kiest