Posts by lars1134

SkyNet

Bedankt!

Het prikkeldraad hoort te kronkelen over de blauwe header en de zwarte achtergrond. recht prikkeldraad stond niet goed.

Als ik met meerdere kleuren ga werken als dat ik op het moment aan het doen ben komt de layout als een verzamelwerk over van allerlei 'knip en plak' onderdelen.

Het outer/inner glow effect vond ik nog vrij beperkt gebruikt. ik kan niet in het ene menuonderdeel wel outerglow gebruiken en in het andere niet als je snapt wat ik bedoel. Ik zal zo even proberen om wat minder hiervan te begruiken.

Bedankt voor je reactie!!

Lars

Ik ben bezig met een nieuwe maffia layout. Ik wil graag wat reacties horen! Hij is nog niet af en volgende stappen zal ik hier posten!

PHP
    Cijfer [0/10]
    Tips []
    Mening []

Stap 1

Stap 2

Stap 2.1 (Blauwe vegen op achtergrond weggehaald!)

200ste POST 8-|

Er zit geen watermark op de afbeelding. Ik heb hem zelf donker gemaakt omdat ik dat fijn werken vind bij maffia layouts. Ik kan hem mocht u willen eventuele licht effecten geven met soft light.

@iedereen:

Vergeef mij op mijn slechte invulling van de layout. Ik heb hier weinig aandacht aan besteed. Bij aankoop word dit natuurlijk wel mooier. Maar ik kan nu niet aan de slag.

Beste CP'ers,

Ik doe bij deze een mooi afgemaakte en unieke zelfgemaakte Maffia game template in de verkoop! De layout word eenmalig verkocht en de koper krijgt alle rechten over de layout! De afbeeldingen die erin zitten zijn gratis stock images en dus vrij voor gebruik.

Startbod: 25 euro
    Opbieden: 2,50 euro
    Buy-now: 40 euro

Afmeting Layout PSD: 1000px Width 900px Height

Bij prijzen onder de 30 euro zal ik er geen in-game bij maken. Dit kan wel met een meerprijs van 5 euro. Aanpassingen zijn mogelijk naar uw smaak. Layout word geleverd in PSD bestand en is verder niet gesliced of gebased. Ik kan dit helaas niet voor u doen.

Layout:

Voor eventuele Op Maat gemaakte layouts kunt u mij contacteren via PM. Dit kan vanaf een bedrag van 25 euro!

Lifetycoon.nl

5 euro!

Geldig tot November 2010!

Betaling via:
    Overschrijving

Moet weg ivm Ontwikkelingshulp Afrika. Halfjarig afwezig zijn van mijn kant.

Mogelijk: TE KOOP MET HET HELE PROJECT EROMHEEN!

Ik verkoop erbij (totaal 55 euro) Een gebruikerslicentie voor het script dat te bezichtigen is op Http://www.silverlights.org/test/ Ik gebruik het niet meer. Een contactpersoon van mij heeft dit script zelf gescript! Hij wou hem verkopen maar kreeg het niet verkocht.

Ik heb daarna een gebruikerslicentie aangekocht. Als u het bedrag over hebt gemaakt zul ik laten weten aan mijn contactpersoon wie nu de licentie bezit. Zodat hij hier rekening mee kan houden!

Totaal Paket: 55,-
    Script appart: 50,-
    Domein: 5,-

MvG

Lars

Citaat

ATI Radeon Xpress X1250 (info van notebookcheck. com)

De Radeon Xpress X1250 (soms ook genoemd ATI Mobility Radeon X1250) is een ingebouwde grafische chip, geimplementeerd op een AMD M690G Northbridge (maar met optioneel eigen geheugen). Het is gebaseerd op het ontwerp van X700, maar met minder Pixel- en vertex pipelines. De prestatie valt tussen de X1200 en X1270 grafische chipset. Het is nauwelijks geschikt voor games. Vergeleken met de geintegreerde grafische kaart van Intel GMA X3100, is de X1250 ongeveer 20% sneller met games.

De Xpress X1250 ondersteunt de Windows Vista Aero surface met hoge details.

Ik wil wel zeggen dat ik de kans zeer groot acht dat je een andere video kaart moet halen.

grtz

Lars

Citaat

Volgens mij was ik onduidelijk maar ik bedoel dat ik de design voor joris gemaakt heb en afgeleverd (hij heeft hem dus gekocht)

Hieruit concludeer ik dat hij niets meer nodig heeft.

[offtopic]Anytime![/offtopic]

ik weet niet of je het opzettelijk hebt gedaan maar ik zou de style van het mainframe balk in de in-game het zelfde doen als je out-game