Posts by lars1134

Vrij leuk initiatief.

Idee:

Maak uitgebreid profielengedeelte waarop staat hoeveel en aan wie je gedoneert hebt. Verder een signature generator waar je het dan vervolgens op forums kunt showen etc...

Het enige wat ik niet hoop is dat mensen het zich te persoonlijk gaan aantrekken als zij niet gekozen worden. Ze kunnen commentaar gaan geven op andere omdat zij niet gekozen zijn. Dit zorgt voor een ongerespecteerde sfeer richting de gekozen moderators en dat is het laatste wat we allemaal willen :D

40 is niet niks...

afbeelding is er niet :}

Verder zou ik de kleur donkerrood gebruiken voor menuheaders enzo. Dit wel shiny ;P

de content zou ik grijs pakken. verder om het uniek te maken nog wat textures en wat leuke afbeeldingen :D

Ik neem aan dat het voor een maffia game is?

ik wil ook wel meedoen. Maakt me niet uit op welke consul laat me maar weten en ik doe mee ;) Kan ik mijn frustraties eens uiten op mensen van hier (a)

Misschien kan je ook proberen met een frame te werken. Meer het idee van .tk

Voor het alleen redirecten is hij perfect. (korte domein + makkelijk en snel = meestal succes!)

het lullige is dat iedereen op het idee komt om een shortener website aan te maken

Alle rechten zijn naar mijn weten ook doorverkooprechten. Zoniet dan geef je alleen een licentie kwijt.

Licentie: Eenmalig gebruik voor jezelf
    Doorverkooprechten: Mag zoveel licenties verkopen als je wil
    Alle rechten (totale rechten): Je mag zowel licenties als doorverkooprechten verkopen.

Ik hoop meer duidelijkheid te krijgen,

MvG

Lars

Edit:

Mijn vraag is beantwoord! Bedankt voor de snelle reactie :)

[offtopic]

Frauduleuze webpagina geblokkeerd

U probeert toegang te krijgen tot:

?http:?//sec?ret-g?angst?ers.n?l/

Deze webpagina is voor uw veiligheid geblokkeerd en wordt ter beoordeling ingediend. Bezoek Symantec voor meer informatie over phishing en internetbeveiliging.

Het is raadzaam deze webpagina NIET te bezoeken. Als u echter weet dat deze pagina veilig is, wilt u deze misschien toch bezoeken.

Enige verklaring? [/offtopic]

Bonnano

Waarom zou ik naar de beveiliging moeten kijken? ik verkoop het script toch?? :S

Verder is aan beveiliging op wat standaart dingen na niet veel aan gedaan. Ik zou pas gaan beveiligen als het script/game helemaal klaar is.

Verder is er een plan uitgeschreven voor het afmaken van het spel. Dit is inbegrepen bij aankoop!

fitness.php (gedeeltelijk)

Beste mensen van CP,

Ik ben van plan mijn gebruikerslicentie op een uniek browser spel te verkopen!

Omschrijving/functies:
    Profielengedeelte:

* Berichten versturen
    * Profielen bekijken
    * Profielgegevens aanpassen
    * Foto's uploaden, aanpassen, verwijderen, veranderen van album
    * Reacties plaatsen op foto's
    * Profielfoto aanduiden
    * Albums aanmaken, aanpassen, verwijderen
    * Gastenboek
    * Vrienden beheren

Spelgedeelte:

* Doppen indien men geen werk heeft
    * Een eigen bedrijf starten (Immocenter, Fitnesszaal, Garage, Interimkantoor,)
    * Via een Immobiliënkantoor een huis, appartement of villa kopen
    * Eten / drinken kopen
    * Fitness
    * Auto kopen
    * Je eigen zaak beheren
    * Statistieken zoals Honger-%, Dorst-%, Energie en gezondheid

Dit alles in een zeer grafisch ontwerp.
    Onderaan is er een menu om gemakkelijk je statistieken te bekijken en te zien wie der online is.

Demo: Http://www.silverlights.org/test

Licentie: Gebruikerslicentie (geen grootschalige verkopen van dit script naar mijn weten. Heb hem van iemand op SD gekocht die hem alleen
    als volledige rechten wou verkopen. Verkoop is niet doorgegaan en hij heeft een gebruikerslicentie aan mij verkocht!)

StartBod: 50,-
    Opbieden: 5,-
    Buy-Now: 99,99

Veiling eindigt 24 uur na laatste bod!

Betaling via:

Moneybookers, Paypal, Overschrijving, Anders ook mogelijk.

De naam voor mijn project zou 'lifetycoon' worden Domeinnaam lifetycoon.nl op verzoek gratis meegeleverd! Ook zit er een Plan bij voor het afmaken van het spel!

Het bestand is allang afgeleverd.

De simpele stijl komt om dat 'meneer in kwestie' niet meer als 10 euro over had voor een layout. Ik vond dit toch wel 10 euros waard :)

@Xcreativ

Zonder stijl ben ik niet helemaal met u eens. Ik vond dat er genoeg effecten en dergelijk waren meegeleverd.

:slotje:

@stan

Ik wil jou mening zeerzeker horen! Maar ga er dan wel even dieper op in. Geef uitleg en niet gewoon plat 'ik vind het spuuglelijk' -- Waarom??!

Layout is niet bedoeld voor mijzelf. Deze layout is in opdracht van.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 13.12.09 17:37:09:
    STAP 2.1: Blauwe vegen weggehaald!!