Laat je licentie dan zien..
Posts by Db-maffia
-
-
dus je hebt geen officele licentie?
-
Uhm Pim er word gezegt het hoogste bod wint dus totaal niet onserieus..
Hij zet hier geen startbod neer dus kan je bieden vanaf waar je zelf wilt lijkt me
-
Voor deze source heb je een Licentie nodig plaats die maar eens..
Ik heb het idee dat je deze dus gewoon illegaal verkregen hebt en hier probeert mensen op te lichten wat je dus niet zomaar gaat lukken -
5euro hoger ga ik niet voor een illegaal verkregen source
-
3 euro:P
-
Zoals ik al zei ik heb 1 euro geboden noteer je het ook nog ?
-
hierbij bied ik dan 1 euro ..:P
-
En misschien ook handig om je Prijs erbij te zetten en wat meer informatie op welke site hij te bezichtigen is ..
dit zaakje stinkt enorm;)
-
is geen +- bug controle maargoed..
je kan beter ctype_digit gebruiken is stuk veiliger
-
Perrytje kan je mij ook nog antwoord geven
-
En daar gaan we weer?? dacht dat hier al een topic over was...
-
Dan heb je ze niet goed ingevoerd... maargoed misschien handig om wat te posten zoals je het zelf gedaan hebt..
zo slim was je blijkbaar niet
-
Blijkbaar niet goed...
anders zou het allang gewerkt hebben namelijk
kijk maar eens op de website
-
Check dit topic ik heb al genoeg Antwoorden erop gegeven maar niemand kan Lezen hier blijkbaar
-
En waar heb je de +- bug mee opgelost dan heb geen zin om heel die code te checken maar zie nergens je oplossing..
-
Zoals meerdere mensen hier over leeftijd zitten te zeuren.. Ja hij is jong .. Maar daarbij kan hij nog wel veel leren.
En zeker op jonge leeftijd zoals stan zegt ontwikkel je jezelf.. Hierbij leert ie en kan die zichzelf dus ook ontwikkelen om beter om te gaan met problemen op CP. Ja misschien is ie te jong om een Moderator te zijn. Maar ik zou zeggen geef hem allemaal gewoon een kans.
En verprutst ie het ja jammer maar dan gewoon eruit.
Er zijn een aantal moderators hier die zeer goed hun best proberen te doen maar iedereen maakt wel is een foutje.. En juist dat ene foutje gaat iedereen over zeuren.. Maar word er ook weleens gezegd dat het goed gegaan is ?? of een bedankje naar de moderators/beheerders toe?
Niet erg vaak denk ik.
-
NielsB de HTMl word in een Echo weergegeven..
-
Met een aantal array's kun je dit makkelijk doen..
-
jij denkt dat het zo makkelijk gaat hier op cp ?:p