Posts by KyleM

Beste,

Hierbij mededeel ik dat RiiCk er extra geld voor heeft betaald om mijn maffia layout meerdere malen voor zijn source door mag verkopen. Dus ik heb hem toestemming geven, en ik zou dit ook in zijn topic vermelden ben alleen net pas thuis van me werk. Dus ik kon niet eerder antwoorden.
    Dus geen gezeur hier over! Wil jij ook rechten voor het doorverkopen, neem dan contact op!

En nog even tussendoor, ik lees het zo allemaal weer even.
    Maar godv**d*mm* wat ligt het niveau weer laag!
    Als maar het zelfde vragen, de hele tijd.

Gebruiker: "Mag jij die layout wel doorverkopen"
    RiiCk: "Ja dat mag ik, ik heb toestemming van KyleM!"

Blijf het dan ook niet vragen!
    Dit topic zie ik echt niet over het hoofd, ik check alle verkoop topics en check topics. Dus dan zal ik hier wel degelijk op antwoorden als het niet zo was!

Dus ik weet niet of RiiCk het wil maar ik denk dat dit Topic maar even gecleand moet worden, want het is zoals altijd, een grote k*t zooi geworden :S In bijna alle verkoop topics hetzelfde!

Als je iets wil vragen doe het dan via PB en niet in het topic!
    Waarvoor is PB, Priv? bericht? 8-)

En als hij iets is vergeten te informeren kan je dat ook melden via PB en dan kan hij het er gewoon tussen zetten!

Het is allemaal zo simpel maar jullie kunnen het maar niet leren!
    Echt waar, en dat niemand er wat aan doet (Moderators vooral) Kijk hoevaak er offtopic wordt gegaan!

Bang dat mensen jullie gaan haten ofzo :S
    Sjonge, jonge, echt waar er moet hier heel, heel veel verbeterd worden.

En er moet veel, veel beter gelezen worden, want bijna iedereen kijkt over de antwoorden heen, en huppa weer een nieuwe vraag!

Als voorhaal Moderators en beetje Beheerders, mijn laatste stuk tekst niet serieus nemen en niet gaan verbeteren vindt ik het heel zwak van CP, want er was een enqu?te en waar was die voor bedoeld? Voor verbeteringen toch?

Show it!!
    Laat zien dat CP ook volwassen mensen hebben en niet allemaal mensen die dit neer zetten: "Ik heb een bug gevonden" (Ja wat voor bug!)
    Topic start bericht: Als je bugs vindt meld het dan, de 1e maand maken wij ze direct gratis voor jullie!

Meld dit dan ook gewoon via PB ofzo :S
    Echt waar aan veel mensen kan ik me echt mateloos irriteren.
    Ik denk niet dat ik de enigste ben hier op CP, maar als ik Moderator was. En dit zo aantrof in een Topic!

Had ik 100% banpunten uitgedeeld!
    Maarja, blijkbaar zijn er hier een boel softie's!

Of wilt iemand zeggen dat het niet zo is?
    Oja, umhh dat kan ook wel via PB toch? :O

Maar samengevat: Ja hij mag die layout gebruiken en verkopen met zijn source!

Met vriendelijke groeten,
    KyleM

Cp'ers,

Ik ben vandaag weer aan het Photoshoppen geweest en ik had zin om een nieuw design te maken voor: kylevmaaren.nl.

Dus ik ben er aan begonnen en afgerond.
    Dit is het resultaat:

http://i46.tinypic.com/xbmipk.png

Kleur keuze:
    Ik heb lekkere simpele kleuren gekozen, omdat het rustig is.
    En ik vindt dat dit soort kleuren horen tot een Portfolio.

Graag raten volgens het volgende:

PHP
    Rating: 1/10
    Pluspunten:
    Minpunten:
    Tips:
    Komt de layout je vertrouwd over?:
    Eventuele waarde:

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten,
    Kyle v. Maaren

En dan nog wel bij one.com.
    Echt als ik ooit ergens niet meer host, dan is dat bij one.com!
    Vraag me reden maar via PB.

Kijk als het nou:
    http://www.criminalspoint.nl/com/be/eu/enz. was en er dan 250 euro voor vragen oke, want dan heb je het hele setje.
    Maar voor enkel .eu domein. Nope.

Dus ik denk als je het startbod verlaagt dat je meer kans heb, heel misschien ik wel.

RiiCk
    Echt gewoon bizar!

Ik ben toen ik klein was (9, 10) jaar nu inmiddels 15 jaar, lastig gevallen door een paar gasten van 16 ong.
    Het was winter en er lag behoorlijk veel sneeuw, het was rond uur of 22:30 in de kerstvakantie, en ik was met me vrienden sneeuwballen gooien. Dus wij gooien allemaal op elkaar en opeens kwamen er een groep jongens allemaal rond de 15, 16, 17 jaar.
    En ik gooide perongeluk op een van hun. En toen ik durfde geen sorry te zeggen, want het leken wel "gangsters" dus wat deed ik, ik rende weg. Hun kwamen direct achter mij aan rennen, ik wil een hoekje om gaan en ik glij hard op me smoel. Ze waren er binnen 4 seconde dus ik kon het niet meer winnen. Ze tilde bij me kraag op en bedreigde me met een mes, ze vroegen, wil je dood, wil je dood? En ze bleven maar door gaan, ik huilend nee schreeuwen. Een vriendje van mij was naar ze pa gerent, ze pa had uit de auto een grote bijl gepakt. Hij kwam aanrennen en hij zij als je die knul niet los laat, dan maak ik jullie af. Ze hadden me op de grond gesmeten en zijn hard weggerent.

Inmiddels zijn die jongen nou rond de 20 en van 2 heb ik af en toe nog steeds last.
    1 daarvan die mij bedreigt heeft, is door me broersvriend met een kapmes geslagen en hij loopt nou helemaal mank, waarom is hij met een kapmes geslagen? Omdat hij me broers vriend zijn vriendin zaten te vervelen en versieren ect.
    Dus daarom had hij met een kapmes geslagem.
    Even tussendoor:Me broersvriend zit volgens mij nog steeds in de gevangenis, volgens mij al 3 jaar. Maarja tegenwoordig kun je ze beter maar meteen dood maken want dan ben je meteen van ze af en je zit maar ietjes langer in de cel :S

Dus ik heb aangifte met me ouders gedaan, en hun waren ook al bekend, want ik wist bijna alle gezichten te herkennen.
    Maar ik heb er nooit meer van gehoord, en ik ontwijk die gasten het liefst gewoon maar als ik in me 1tje om 11 uur naar huis fiets kom ik ze af en toe nog wel tegen, maar dan fiets ik iets sneller.

Politie:
    2/10
    Omdat ze gewoon geen fuck doen, waarom zijn ze er?
    Om bonnen uit te schrijven? Ik dacht voor het gevoel dat je gewoon rustig in je woonwijk kan spelen en gewoon met een goed gevoel 's avonds over straat kan?

Straffen:
    2/10
    De straffen zijn veelste licht :S
    Met nadruk op: "veelste"

Dus ik heb al geen goede ervaring met de politie, denk ook niet dat tie ooit goed zal worden :S

@ Joshua

Uhh als je in photoshop een simpel logotje maakt kan die wel degelijk op papier uitgeprint worden hoor :?:

Cijfer : 6.5/10
    Minpunten : De tekst
    Pluspunten: De wave met de kleuren
    Tips: De tekst een andere kleur geven :)
    Mening: Wel netjes voor je 1e keer

Verstuurd!

Oke, zand erover maar in het gevolg alles lezen voordat je beschuldigd en zeg dat het bizar is!

Mvg,
    KyleM

Nu alleen maar aanvraag van demo en biedingen!

Oke,
    Ik heb hem van Oskar gekocht. (Eigenaar)
    Hij zei dat ik de laatste licentie had.
    En zoals ik al zei, JA IK MAG HET VAN HEM VERKOPEN!
    Ik kan echt niet tegen dat soort antwoorden! Want ik mag hem gewoon verkopen voor hoeveel ik wil (Want dat heb ik nagevraagd)!

Nou lees je weer niet goed!
    Wat krijg je er ook bij: Een outgame layout!
    En waar ik wel benieuwd naar ben is of jij hem wel helemaal eerlijk heb gekocht of van iemand heb gekregen. Dus ik ga het hier ook even met hem over hebben.

Graag je naam via PB (incl. achternaam)

Dat laatste vind ik nou weer zeer zwak van je sorry.
    Maar ik krijg hier echt een bloedhekel aan.
    Eerst zit je mij te beschuldigen, dan lees je niet goed, dan zeg je dat het raar is dat je hem voor ?100 euro verkoop. En nu zeg je ja je kan hem bij mij voor ?60 euro kopen.
    TERWIJL JE TEGEN MIJ ZEGT:
    Want ik denk niet dat die er mee akkoord gaat dat je zijn script verkoopt voor zoveel geld.

Ik heb aan hem gevraagt of ik hem mag verkopen hoeveel ik wil, Ja zegt hij.
    Maar je krijgt de layout er ook bij, dus.

Rekensom:
    1 Licentie gekocht: -30 euro
    1 Layout gemaakt (door mij): xx bedrag
    Layout gesliced: -20 euro
    Dus dat is -50
    En jij krijgt dan 30 euro winst als jij hem voor 60 verkoopt dus:
    heb je 30 euro winst

-50+50 = 0+50 = 50
    Dus mijn winst is 50 euro voor de layout!
    En een klein beetje van de source.

Dus je moet nou wel met sterke argumenten komen, om dit goed te praten!

Mvg,
    KyleM

@stan

Klopt,
    Zodra ik dit script koop beschik ik niet meer over de licentie.
    Ik moet dit ook doorgeven aan de Eigenaar van de Voetbal Manager source!
    Als ik hem wel gebruik dan zal hij zeker iets tegen mij beginnen.
    Maar mijn reden dat ik hem verkoop is omdat ik er geen tijd en geen zin meer in/voor heb.

Ja ik heb het gevraagd aan hem of ik hem mocht doorverkopen (1 keer)

Dus CBproductions,
    Ik ben wel benieuwd over wie jij het dan hebt.
    Eerst met bewijzen komen (Ook al zijn die er niet omdat ik hem 1 keer mag doorverkopen, maar ook na denken voor dat je iets post en beschuldigd!!)

Mvg,
    KyleM

Veilig eindigt om: 21:30

Ja ik mag dit zeker wel,
    hij zei:
    Als jij hem niet meer wilt of ga gebruiken dan mag ik hem 1 keer doorverkopen!
    Wat doe ik:
    Ik ga hem niet meer gebruiken dus wat mag ik: Ik mag hem 1 keer doorverkopen.

Ik ben wel benieuwd van wie je hem hebt gekocht dan.
    Kom maar met een naam.

Stuur maar naar de admins maar dit is gewoon legaal ;)

Mvg,
    KyleM

Wat je zou kunnen doen als je de licentie niet kan betalen (Ik weet niet hoeveel het zal zijn) Kan je misschien wel de a in een i veranderen ofzo.

Pb verzonden.

Mvg,
    KyleM