Posts by KyleM
-
-
-
Nou ik denk dat niemand reageert omdat hij nog helemaal niet af is.
En sla je beeld op als .png dan is hij veel beter en groter.Meer tips heb ik niet.
Oja kleurgebruik past niet goed, search: colorshemerGroeten,
KyleM -
Beste Cpérs,
Ik ben bezig met me maffiagame online te zetten. Dit lukt aardig maar nou blijf ik ergens handen en ik zie het maar niet
De warnings:
Warning: fopen(/home/alhxmezd/domains/crime-cl.nl/public_html/includes/cronjobs/cache/cron_hour.txt) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /home/alhxmezd/domains/crime-cl.nl/public_html/includes/cronjobs.inc.php on line 29Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/alhxmezd/domains/crime-cl.nl/public_html/includes/cronjobs.inc.php on line 31
Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/alhxmezd/domains/crime-cl.nl/public_html/includes/cronjobs.inc.php on line 32
Warning: fopen(/home/alhxmezd/domains/crime-cl.nl/public_html/includes/cronjobs/cache/cron_day.txt) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /home/alhxmezd/domains/crime-cl.nl/public_html/includes/cronjobs.inc.php on line 40
Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/alhxmezd/domains/crime-cl.nl/public_html/includes/cronjobs.inc.php on line 42
Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/alhxmezd/domains/crime-cl.nl/public_html/includes/cronjobs.inc.php on line 43
Warning: fopen(/home/alhxmezd/domains/crime-cl.nl/public_html/includes/cronjobs/cache/cron_2days.txt) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /home/alhxmezd/domains/crime-cl.nl/public_html/includes/cronjobs.inc.php on line 51
Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/alhxmezd/domains/crime-cl.nl/public_html/includes/cronjobs.inc.php on line 53
Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/alhxmezd/domains/crime-cl.nl/public_html/includes/cronjobs.inc.php on line 54
Het script:
PHP
Toon Meer<? // TXT FILES $file_hour = pad."includes/cronjobs/cache/cron_hour.txt"; $file_day = pad."includes/cronjobs/cache/cron_day.txt"; $file_2days = pad."includes/cronjobs/cache/cron_2days.txt"; // INHOUD OPHALEN $fhour = fopen($file_hour, "r"); while(!feof($fhour)) { $uur = fgets($fhour, 4096); } // INHOUD² OPHALEN $fday = fopen($file_day, "r"); while(!feof($fday)) { $dag = fgets($fday, 4096); } // INHOUD³ OPHALEN $fdays = fopen($file_2days, "r"); while(!feof($fdays)) { $dagen2 = fgets($fdays, 4096); } ############################################172800#################################### if(floor($uur/3600) != floor(time()/3600)) { $cron_pass = "secretcronpassword"; ##writen $handle = fopen($file_hour, "w+"); $wat = time(); fwrite($handle, $wat); fclose($handle); ##################### include(pad."includes/cronjobs/cron_hour.php"); } if(floor($dag/86400) != floor(time()/86400)) { $cron_pass = "secretcronpassword"; ##writen $handle = fopen($file_day, "w+"); $wat = time(); fwrite($handle, $wat); fclose($handle); ##################### include(pad."includes/cronjobs/cron_day.php"); } if(floor($dagen2/172800) != floor(time()/172800)) { $cron_pass = "secretcronpassword"; ##writen $handle = fopen($file_2days, "w+"); $wat = time(); fwrite($handle, $wat); fclose($handle); ##################### include(pad."includes/cronjobs/cron_2days.php"); } ?>
Alvast bedankt!
Groeten,
KyleM :cheer: -
Je kan ook op een speciaal knopje ergens in je pc op laptop drukken, en dan verdwijnt het wachtwoord ofzo. een keer gelezen in PC Magezine.
-
-
Je bent Public Enemies in je lijstje vergeten :$
-
Beste,
Ik ben een layout aan het maken voor een klein projectje van mij.
Graag wil ik weten wat jullie er van vinden!
http://i47.tinypic.com/fm71n9.pngVolgende graag gebruiken:
Oja, ik hou me layout simpel dus daar niet op af rekenen a.u.b.
Mvg,
KyleM :cheer: -
En daar gaan we weer
Sjonge jonge wordt hier echt ziek van -
Haha, maar je snapt wel wat ik bedoel :p Ik gebruik me pinken voor shift, ctrl en me rechter pink voor enter :p
-
Ja sorry,
maarja, dit gaat toch voor vindt ik toch 1000x leuker als achter de computer zitten :$ Ja, hartstikke bedankt! En een fijne kerst he.Laten we hopen dat iedereen na oud en nieuw nog met 10 vingers kan typen
-
-
Tja, ik moet ook me mening geven he?
Die van Cas vindt ik wel het mooist, vraag me af waar je de inspiratie vandaan haalden :$Hopen dat jij mag winnen
Uitschrijven:
Helaas moet ik me uitschrijven omdat ik een ontzettend drukke week had (13 toetsen in 1 week) dus heb ik helemaal niet aan kunnen werken (de layout) En ik ga vrijdag op wintersport, skiles geven en dan zit ik daar 2 weken zonder PC en Internet, en ik ben pas 4 januari weer terug dus.
Hierbij mijn uitschrijving!Veel succes iedereen, en alvast een Happy Christmas!
Ik heb het ook een heletijd gehad dat ik geen images kon uploaden. Lag aan de Router en Switches. Was echt klote, kon niks uploaden alleen me download deed het nog. Maar niet echt toppie.
Als jullie switches beschikken probeer die dan eerst te vervangenVeel succes!
Auf Wiedersehen!,
KyleM -
Kleur is wit, transparant, font = harabara (kan je opzoeken op dafont en installeren) grootte kan je zelf bepalen, uit m'n hoofd is het 36pt
-
Vraagje, waarom gebruik je zulke rare formaten?
495 x 498
499 x 500
465 x 534
?? -
Cp'tjes!
Als jij ook Fifa '09 of '10 speel is dit een leuk topic voor jou!
Waar speel ik op:
Ik speel op mijn playstation 3, fifa '09.
Eigenlijk speel ik het best wel vaak en dan maak je toch grappige dingen mee.Zo heb ik nu net 5 min geleden een heel leuk/mooi doelpunt gemaakt
Wanneer maakte ik het doelpunt?:
Ik maakte het doelpunt in de 90e minuut (blessure tijd) Ik speel een toernooi dus kwam best goed uit dat ik niet verlies want staat nu 1-1 :pWil je het doelpunt bekijken?
Dan kan dat hier: Klik hier!Graag zeggen wat je van het doelpunt vond!
Oja, ik speel op het niveau ProffesionalHopelijk hebben jullie ook leuke filmpjes van jullie doelpunten
Mvg,
KyleM -
Dankje voor de ratings!
Zijn er nog andere die willen raten aub (A)
-
@ Malik
Nou volgens mij draait bij jullie alles om geld.
Want als hij hem gratis online had gezet had iedereen, dankjewel. Top! Fantastisch!En nu het geld kost is er gezeik.
Nee natuurlijk heb ik mijn layout niet vrijgegeven!
Dat heb ik nooit gezegd, nooit geschreven, nooit!Oke dan wil ik namen van de genen die hem voor 100 euro hebben gekocht.
Namen van die hem voor 30 euro hebben gekocht.Als ik niet minstens 2 namen voor 100 euro en 30 euro krijg. Hou dan alsjeblieft je mond.
Tuurlijk is het niet leuk als je opgelicht wordt.
Maar hij ligt niet op.Wat verwacht je nou van een source die 3.90 is?
Zoals ik al eerder zei,.
CitaatAlles komt met de dag van vandaag bekant uit andere source's
Hij heeft heus wel gewerkt voor deze source om hem zo in elkaar te zetten
Wat dacht je nou, dat hij met ze vinger in ze neus deze source downloaden, en uploaden en dan 3,90 voor ging vragen?Aub mensen leer nou is lezen!
-
Jij kan ook totaal niet lezen he automaticmedia
Sjongen jongen, het lees niveau is hier ook 0,05
Hebben jullie wel leren lezen of wat?Ik zeg,: + De layout zit er bij die normaal al 10 euro is.
En de source is in elkaar gezet en er zijn zeker veranderingen geweest, want deze source vind je niet in de download database van CP.En dan nog een paar scriptje's komen uit SkullCrime.nl
So what?
Alles komt met de dag van vandaag bekant uit andere source'sHij heeft heus wel gewerkt voor deze source om hem zo in elkaar te zetten
Wat dacht je nou, dat hij met ze vinger in ze neus deze source downloaden, en uploaden en dan 3,90 voor ging vragen?Denk logisch na alsjeblieft! |-)
-
Wat zitten jullie nou godverdomme te zeuren zeg
Ook al komen sommige scripts uit een andere source! So what, hij heeft ze toch meer en deels verandert!Hij verkoopt deze source om zo ze PHP & MySQL niveau op te krikken. En jullie blij te maken van een SOURCE voor 3.90.
Kijk als jij daar een jaar van kan leven oke. Maar dit heb je in 1 uurtje verdient als je 16 bent. Dus wat zitten jullie nou te zeuren zeg
+ de layout die IK heb gemaakt zit er ook bij!
Los kost tie alleen al 10 euro dus ga niet lopen janken.
Hou gvd gewoon je mond en anders maak je maar een [OFF]Ik kan me mond niet houden! aanSjonge, jonge!
Zou nog erger moeten worden.