Er is nog steeds geen stap :p
Posts by KyleM
-
-
Bij mij staat het altijd ergens in een mapje (de downloads) dus je kan misschien via zoeken, de bestanden verwijderen. Ik weet niet om hoe grote bestanden het gaat.
-
Haha ik snap niet waarom iedereen al zo hoog geeft.
Want dit is niet zoveel waard.Ik vind dit meer een 6.8/10
Want als je goed kan Photoshoppen kan het een stuk mooier.
Ik heb ook een layout gemaakt maar nog niet af, kan niks in Check aanmakenweet niet waarom maarja.
-
Mijn eerst layout zag er wel wat beter uit
download kan je er gewoon vanaf halen want denk niet dat iemand hem gaat downloaden?Hier een goeie site voor tutorials:
Good-Tutorials:cheer: -
DEZE LAYOUT HEB IK OOK!
Ik heb hem van een vriend gekregen en hij is door http://www.q-basing.nl gesliced+gebasing. Ik zal dit even gaan uitzoeken van wie die echt is. Ik zal even met Jeffrey praten.Mvg,
Kyle -
Sorry hoor maar ik vind dit zelfs geen 5 euro waard!
Probeer eerst gewoon je skills te trainen en probeer daarna je lay-outs te verkopen! Want dit is echt 3x niks sorry!Zo ben ik ook begonnen maar ik begon het niet te verkopen ik ging vragen wat er beter aan gedaan kon worden.
Misschien kan jij dat eerst ook beter doen.Groet
KyleM -
Mensen proberen tegenwoordig niks, en ze verwachten dan van andere mensen die het voor hun gaan maken. Zo kom je natuurlijk nooit ergens!
-
Als je het zelf probeert leer je het ook ondertussen, maar ik met met glammiiee wel een beetje eens hoor! Tegenwoordig vraagt iedereen kan je dat even doen terwijl ze het zelf niet eens geprobeerd hebben!
-
Citaat
en waar is de oplossing te downloaden ?
Staat toch bovenaan?Bedankt!
-
Tof, bedankt! had ik net nodig
-
Is wel apart! ook mooi en zal weer stuk moeilijker worden voor de bots!
-
meer info? of is dit het?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 18.05.09 17:48:02:CitaatMag ik jullie er ook nog op wijzen dat one.com geen criminalspellen toelaat.
Dat laten ze wel toe, ik host zelf ook bij http://www.one.com, maar ik vind de host zelf zeer slecht! Maar je mag zeker wel Criminals speller erop hosten.
-
Je moet gewoon alles zo aanpassen via de nieuwe index.php
maar het mooiste is gewoon zelf 1 layout maken of laten maken
En dan gewoon aan een ervaren vragen hoe je het kan leren. -
Volkomen mee eens met thjeu, ik vind het te drukke layout! het mocht wel wat een rustigere layout worden.
Is maar 1 tip
-
-
Ik doe het ong. al 6 jaar ik ga bijna elke vakantie (H)
Ben pas geleden met school ook naar Oosterijk geweest was zeker vet :cheer:Ik ga binnenkort ook les geven
Ja ik kan het wel goed.
Een ervaring heb ik wel met snowboarden gehad en dat is me scheenbeen gebroken xD
Deed redelijk zeer maarja, doe het nu nog steedsIk stop niet voor zo iets :$
Maarja hoezo, eigelijk?