Posts by KyleM

CP'ers,
    gister kreeg ik van een vriend een opdracht om een nette DJ layout te ontwerpen + basen.
    Ben gisteravond begonnen, en jawel het ging allemaal redelijk goed, genoeg inspiratie om een mooie layout te maken. (Vind ik!):}

Dus uiteindelijk ben ik vandaag nog 1 uurtje mee bezig geweest en het ontwerp is af.

Hier een voorbeeld van layout 1:

Voor de klikers: http://www.imguploaden.nl/img/7178.png

Hier een voorbeeld van layout 2:

Voor de klikers: http://www.imguploaden.nl/img/7179.png

Aub raten op deze punten:

Houd het netjes, en geen offtopic berichten AUB!

Er zit een Copyright op de Cartoon (DJ)!
    Dus mag niet gebruikt worden, alleen door mijn toestemming of dergelijke, tref ik hem ergens aan, zal ik dit niet tollereren en actie ondernemen!

De meeste voorgaande ontwerpen van mij waren rips, maar ik verzeker je dit is geen rip, je mag heel het internet afgaan!

Mvg,
    KyleM :cheer:

Ik ben wel geintresseerd, alleen ik moet op een mail wachten op Sitedeals van iemand anders.
    Gelieve voor het verkopen ervan of ik er nog geintresseerd in ben.

Mvg,

Wat al heel veel helpt is veel buiten zijn!
    Gewoon actief zijn in de plaats van heel de dag achter de pc.
    Als je rond de 55 ben, ben je al goed hoor.
    Dan beetje je sixpack trainen enz, opdrukken.
    En dan zie je er tip top uit! :cheer:

Ze zijn er wel zeker gratis,
    pas geleden nog 1 gezien.
    Ik zal even zoeken waar ik het had gezien.
    Als ik hem vind zal ik hem posten :)

Dat heb je zeker wel, en anders leg je nog een beetje meer geld bij en dan heb je voor de komende 3-4 jaar geen nieuwe laptop nodig!
    Want als iemand het niet eens met mij is dat HP sucks en packerd bell enz. Dan moeten jullie is kijken welke procesoren enz. erin zitten. En er staat al standaard allemaal troep op die laptops.

voor vaste pc google is: Dragon computers.
    Zit volgens mij in alkmaar, die hebben computers, voor 600 euro heb je een computer die is bliksem snel!

HP niet kopen raad ik echt af!
    Vaak een video-kaart die vreet van je ram geheugen!

Google is even:
    Alienware
    Volgens mij heete het zo, je bent wel rond de 1000 euro kwijt, maar kwaliteid heb je zeker!
    Al die HP en Acer troep, zeker niet voor Gta IV.
    Het probleem is in het begin kan die het aan maar na maten download je dingen raakt je pc voller enz. en dan gaat Gta IV niet vlekkeloos meer!

Dus ik raad aan is even naar Alienware te kijken ;)

Mvg,

Beste,

Ik zit hier weer met een photoshop probleempje,
    ik heb 2 afbeeldingen die ik met elkaar wil later overvloeien alleen mijn vraag is hoe?

Ik heb alweer op google gezocht maar ik weet niet wat voor key-words ik moet invoeren.

Dus weet iemand het?
    Hoor ik het graag, begrijp je het niet vraag 't even :)

Alvast bedankt!

Mvg,

Ik heb dat boek ook, alleen ben nog niet zover en ben het vergeten mee op vakantie te nemen :S

Maarja ik vind het wel een goed boek tot nu toe!

Beste,

Ik zit al een tijd op Good-Tutorials rond je neuzen en google.nl maar kan het niet vinden.

Mijn vraag is dit:
    Ik wil zeg maar een soort ligt effect maken bij een tekst of layout.
    Hier een voorbeeldje: http://www.iconfinder.net/data…ges/Video%20Games/ps3.png
    Je moet kijken naar de scheidingslijn van licht naar donker.

Als je niet snap wat ik bedoel vraag het dan even, en vraag ook erbij wat je niet snap.

Alvast bedankt als je een tut of dergelijke weet of kan vinden!

Mvg,

Ze hebben idd gelijk.
    De achtergrond wordt raar en dat is lelijk, het wordt dan geen geheel meer. Dus ik denk dat je toch beter je photoshop vaardigheden kan trainen en dan een mooie strakke layout kan maken en die laten slicen.

Haha, kan nog zo lang computer, hele vakantie bijna zonder lukt denk ik wel. Misschien soms laptop op starten om een beetje te photoshoppen of msn maar daar blijft het bij :p

Maar ik ga gewoon lekker van mij vakantie genieten :cheer: